Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Akce

Konference Brand Management nakopne český marketing

Jakub Křešnička22. 7. 202122. 7. 2021

Již 22. ročník největší české konference o značkách chce dodat kuráž všem, kdo věří v hodnotu a přínos marketingu. Nejvýhodnější vstupné je k dispozici už jen deset dní.

Chytrý marketing hraje zásadní roli v tom, aby se mohly firmy znovu nadechnout v době po pandemii. S odvahou prosadit zajímavá řešení chce všem, kdo věří v hodnotu marketingu, pomoci již 22. ročník největší české konference o značkách Brand Management.

„Všichni potřebujeme novou energii po měsících pod zámkem, kdy si kdekdo do marketingu kopnul, nebo mu osekal rozpočet,“ uvedl Jan Patera ze společnosti Blue Events, která konferenci pořádá.

Akce se uskuteční naživo 13. října v Cubex Centru Praha. Ještě deset dní nabízejí pořadatelé nejvýhodnější vstupné Very Early Birds za 7900 korun bez DPH. Včasně registrovaní účastníci, jejichž platba bude připsána na účet do 31. července, tak mají slevu tři tisíce ze základní ceny.

  • Dan White
  • Paul Feldwick
  • Kyra von Mutius

Hlavní náplní programu budou příběhy značek z českého a slovenského trhu, které doplní i slavné osobnosti ze zahraničí. S přednáškou „Marketéři, nažhavte motory“ vystoupí například Dan White, inovátor v oblasti marketingu a výzkumu. Mimo jiné během kariéry v WPP pomohl vybudovat známé marketingové metriky včetně žebříčku Brandz a předních světových systémů pro hodnocení značek, médií a testování reklam. V současnosti se věnuje poradenství, školení, přednáškám, ilustrování a psaní. Je autorem knih The Smart Marketing Book a The Soft Skills Book.

Co je nejmocnější silou při budování značek a jak ji co nejlépe využívat prozradí Paul Feldwick, legenda strategického plánování a autor knih Why Does the Pedlar Sing? a The Anatomy of Humbug. Během svého vůbec prvního vystoupení v Česku též odhalí skrytou roli zábavy v marketingu.

Šéfka strategie v proslulé v berlínské reklamní agentuře Heimat Kyra von Mutius bude mluvit o tom, co musí značky dělat, aby zůstaly jednou provždy relevantní a co je zapotřebí k tomu, aby se staly ikonami.

  • Štefan Sarvaš
  • Tomáš Křivda
  • Bronislav Kvasnička

Mýty a realitu malých značek pak rozebere Štefan Sarvaš, jenž pracuje 14 let na různých regionálních a globálních pozicích ve společnosti Mars, jedné z největších potravinářských společností na světě. Jeho doménou jsou Consumer & Market Insights, tedy poznatky o spotřebitelích a trzích použitelné pro byznys. Může tak prozradit, jak se mohou z malých značek stát velké brandy.

Co dělat, když rázem přijdete o všechna data o zákaznících, ukáže Tomáš Křivda, šéf operativy AC Sparta Praha. Bronislav Kvasnička, CEO agentury Wunderman Thompson Praha, odhalí vztah mezi inspirací a růstem značek. Šéf marketingu značky Dedoles Martin Mrva pak vysvětlí, v čem spočívá úspěch této v poslední době nepřehlédnutelné slovenské značky.

Zavřít reklamu

Novou divizi FYI Prague povede Michaela Papežová, bude podporovat osobnosti

Starší článek

Tvář nové Pragovky vytvořila agentura Brandmark ve spolupráci s londýnským Wordsearch

Novější článek

Podobné zprávy

Kampaně

Nejlepší kampaně poslední dekády

Přinášíme přehled spotů, které získaly titanové Grand Prix z Cannes Lions za hranice bořící projekty s přelomovou kreativitou.
30. 6. 202230. 6. 2022
Lidé

Tessa Szyszkowitz jmenována předsedkyní Rady pro redakční nezávislost

Tessa Szyszkowitz přebírá vedení Rady pro redakční nezávislost od Mishy Glennyho, který jí předsedal od jejího založení před třemi lety.
30. 6. 202230. 6. 2022
Retail

Galerie: vrchol retailového designu

Letošní globální ceny Shop! Design Awards jsou rozdány, naši porotci z nich vybrali své favority.
30. 6. 202230. 6. 2022
Marketing

eBay koupil NFT tržiště a cílí na digitální sběratelství

Portál eBay koupil tržiště s nezaměnitelnými tokeny (NFT) KnownOrigin ve snaze rozšířit svůj inventář sběratelských předmětů do virtuální říše.
30. 6. 202230. 6. 2022
Reklama
FM banner srpen 300x250
Etnetera motion banner

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

Kiwi.com sestavilo in-house kreativní tým, vede ho Wechsler z DDB
Novým provozním ředitelem Kindred byl jmenován Ondřej Liška

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.