Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: LinkedIN
Lidé

V Rohlíku skončila brand manažerka Kristýna Rakovská

Redakce MAM1. 8. 20221. 8. 2022

V online supermarketu Rohlík.cz končí brand manažerka Kristýna Rakovská. Podle vyjádření na jejím LinkedInu zamíří do Albertu.

„Když jsem do Rohlíku nastupovala, hodně lidí mě varovalo, že je to větší sousto, než dokážu pokousat, a že do toho nemám jít. Měli a neměli pravdu. Protože, nikdy bych ten rok nevzala zpátky, ale nikdy bych do toho nešla znova,“ uvádí Rakovská s tím, že například kolem Vánoc pracovala přes 12 hodin denně a „pořád to nestačilo, abych stihla všechno.“

„Jsem člověk, kterému záleží na tom, jakou práci odvádí, na tom jak jsou spokojený lidi, co pod ním pracují, na tom že si firma váží práce, kterou dělám, a v které jsem dobrá a na tom, že má z práce radost. Ale tu jsem už neměla. A protože jsem člověk, který si váží sám sebe, jsem se rozhodla – jako tehdy Svěrák ve Vratných lahvích – Já už to nebudu dělat, já už tady nejsem rád,” vysvětlila na svém profilu Rakovská.

Od roku 2015 působila v marketingu Alza.cz, poté byla brand manažerkou například v síti Ambiente, v Top4Sport nebo v Glami.cz. Nyní její další kroky budou směřovat do řetězce Albert. 

“Sledujte Albert a jeho velký kampaně. Nikdy jsem nepracovala v korporátu, nikdy jsem nedělala pro tak obrovskej brand, ale taky sem nikdy nešla do něčeho s takovým klidem, jako právě do Alberta,” dodala Rakovská.

Zavřít reklamu

Petr Šabata odchází z Českého rozhlasu do Práva

Starší článek

Šedivý muž a zvláštní marketingové věci

Novější článek

Podobné zprávy

Lidé

Michal Baranec je v Mind2Flo šéfem pro zákaznickou zkušenost

Do agentury Baranec přišel z Dentsu. Klientům pomůže v akvizici nových zákazníků, personalizaci služeb i využití dat ke zlepšení vnímání brandů.
17. 8. 202217. 8. 2022
Kampaně

Složitá doba si žádá pevné zdraví, říká VZP

Aktuální akviziční kampaň Všeobecné zdravotní pojišťovny od McCann Prague používá minimalistické vizuály, které vycházejí z nové identity značky.
17. 8. 202217. 8. 2022
Média

Nielsen bude pro Amazon měřit sledovanost čtvrtečních streamů NFL

Společnosti Nielsen a Amazon podepsaly tříletou dohodu o měření sledovanosti vysílání „Thursday Night Football“ ligy amerického fotbalu NFL.
17. 8. 202217. 8. 2022
Kampaně

T-Mobile v kampani řeší bezpečnostní osvětu v online světě

Kampaň s názvem Klik pro klid připravila agentura katz83 pod vedením ideamakera Jonáše Čumrika.
17. 8. 202217. 8. 2022
Reklama
Commlab banner 300x250
FM banner srpen 300x250

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

Petra Jankovičová nastoupila do Madmonq
Marek Hlavica bude ředitelem APRA

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.