Foto: Multisport Benefit

Novým CEO MultiSport Benefit je Miroslav Rech

10. 8. 2022 11:08

— Mohlo by vás zajímat —

Ležák Gambrinus 12 se představuje s kampaní „Zralci na chmelu“

Ze stínu desítky vystupuje ležák Gambrinusu s kampaní od agentury McCann Prague a spoty od Boogie Films.

Jak Kofola sedm let ladila novou identitu? Čtěte v MAM 12/2024.

Společnost MultiSport Benefit po více než 10 letech změnila generálního ředitele v České republice. Nově tak na místo CEO nastupuje Miroslav Rech. Jeho dlouhodobým cílem bude udržet společnost na první příčce mezi sportovními a relaxačními benefity na trhu.

MultiSport od čerstvého CEO očekává novou perspektivu. Z přezdívané karty do fitka se postupně buduje stále dostupnější možnost sportování i pro lidi, kteří například teprve začínají. „Rádi bychom byli lidem blíž. Nezáleží na tom, zda jste profesionální sportovec nebo se chcete jen rekreovat ve svém volném čase. Nabídka MultiSport je velmi různorodá, a tak si přijde na své opravdu každý. Letos v létě jsme například zařadili do nabídky vybrané české hrady a zámky,“ uvádí Miroslav Rech.

MultiSport chce i nadále usilovat o post lídra na českém trhu v oblasti sportu a relaxace s důrazem na work-life balance zaměstnanců. Ti mohou být stále díky covidové době obezřetnější a jen pomalu se vracejí ke svým původním sportovním návykům. „Pohyb a relax by měly být nedílnou součástí života každého z nás. Naším cílem je vzbudit v těchto lidech novou motivaci a podpořit je v jejich cílech. Z našich minulých průzkumů ve spolupráci s NMS Market Research totiž vyplývá, že pouhé desetině Čechů nebrání nic v tom, aby žili zdravě. Rádi bychom ale, aby povědomí o zdravých životních návycích rezonovalo společností a z 45 procent sportujících Čechů se stalo mnohem vyšší číslo,“ zmiňuje Miroslav Rech.

Společnost se chce zaměřit na rozšiřování a stabilitu partnerské sítě, ale také na využití automatizace a technologií za cílem zkvalitnění služeb a efektivity práce. Nově tak budou uživatelé moci začít využívat čistě virtuální karty MultiSport nebo sportovat za výhodnou cenu již při studiích na středních či vysokých školách.

Hnacím motorem jádra firmy bude také zkvalitnění a vývoj oblasti Fair Play, která narovnává spolupráci s partnery a analyzuje chování uživatelů. „Všechny tyto dílčí věci by tak měly samozřejmě přinést i další příležitosti nejen ve formování produktů, ale i v podobě pracovních pozic pro potenciální zaměstnance. Chceme se posouvat, růst a vyvíjet se, k tomu však neodmyslitelně patří také stabilita, zázemí, spokojení a kvalifikovaní zaměstnanci, ale i kvalita produktu,“ uzavírá Rech.

Foto: Multisport Benefit

Jak Kofola sedm let ladila novou identitu? Čtěte v MAM 12/2024.

Tisková zpráva

Další zajímavé čtení