Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: McDonald’s
Lidé

Novou generální ředitelkou McDonald’s pro ČR a SR je Yuliya Badritdinova

Tisková zpráva2. 8. 20222. 8. 2022

Rodilá Ukrajinka a dosavadní CEO McDonald’s Ukrajina Yuliya Badritdinova rozšiřuje svou působnost a přebírá odpovědnost za tři trhy – Ukrajinu, Českou republiku a Slovensko.

Yuliya je první žena v československé historii McDonald’s, která stanula v čele společnosti. Nahrazuje Dana Campa, jenž přijal pozici Senior Franchising Director ve společnosti McDonald’s USA. Poslední tři roky byla Yuliya Badritdinova zodpovědná za řízení McDonald’s Ukrajina. Ve své předchozí vedoucí pozici ve společnosti měla na starosti marketing, business analyst, korporátní komunikaci a také strategické plánování pro celý ukrajinský trh. Součástí McDonald’s Ukrajina je více než 11 let.

Před nástupem do společnosti McDonald’s zastávala různé marketingové pozice v tamní restauraci rychlého občerstvení, ve společnosti Nestlé Confectionery a v reklamní agentuře Saatchi & Saatchi. Zákazníci a zaměstnanci jsou pro Yuliyi vždy na prvním místě. Proto se v restauracích soustředí hlavně na jejich zážitek a přímou zkušenost.

Yuliya je velkou zastánkyní charitativních iniciativ a projektů, zároveň se intenzivně zapojuje do řešení sociálních problémů. Pod jejím vedením byla v roce 2016 založena organizace RMHC Ukrajina, kde v současné době působí jako předsedkyně správní rady. Nová CEO také věří v sílu kulturní rozmanitosti a vzdělávání, které jsou základem pro rozvoj každé společnosti.

Zavřít reklamu

Martin Králík novým CEO mediální divize Mind2Flo

Starší článek

Stavíme globální značku od základů

Novější článek

Podobné zprávy

Lidé

Michal Baranec je v Mind2Flo šéfem pro zákaznickou zkušenost

Do agentury Baranec přišel z Dentsu. Klientům pomůže v akvizici nových zákazníků, personalizaci služeb i využití dat ke zlepšení vnímání brandů.
17. 8. 202217. 8. 2022
Kampaně

Složitá doba si žádá pevné zdraví, říká VZP

Aktuální akviziční kampaň Všeobecné zdravotní pojišťovny od McCann Prague používá minimalistické vizuály, které vycházejí z nové identity značky.
17. 8. 202217. 8. 2022
Média

Nielsen bude pro Amazon měřit sledovanost čtvrtečních streamů NFL

Společnosti Nielsen a Amazon podepsaly tříletou dohodu o měření sledovanosti vysílání „Thursday Night Football“ ligy amerického fotbalu NFL.
17. 8. 202217. 8. 2022
Kampaně

T-Mobile v kampani řeší bezpečnostní osvětu v online světě

Kampaň s názvem Klik pro klid připravila agentura katz83 pod vedením ideamakera Jonáše Čumrika.
17. 8. 202217. 8. 2022
Reklama
Commlab banner 300x250

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

Petra Jankovičová nastoupila do Madmonq
Marek Hlavica bude ředitelem APRA

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.