Foto: Woltair

Jan Hanuš míří z Mall Group šéfovat topenářskému startupu Woltair

5. 8. 2022 10:08

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Po roce a půl, kdy byl generálním ředitelem Mall Group a pomohl zlepšit ekonomické ukazatele před prodejem skupiny polskému Allegru odchází Jan Hanuš do startupu Daniela Helcla Woltair, dříve známého jako Topíte.cz.

Od založení v roce 2018 se firma Woltair rozrostla na 160 zaměstnanců a letos míří k miliardě korun v uzavřených smlouvách. Tento strmý růst chce zakladatel a dosavadní CEO Daniel Helcl (na úvodní fotografii vlevo) i nadále udržet, a proto se rozhodl do vedení společnosti dosadit zkušeného veterána mezinárodního trhu Jana Hanuše. Se svými bohatými zkušenostmi povede tým ke globálnímu trhu energetiky a umožní adopci udržitelných energetických zařízení pro více domácností.

„Jako zakladatel a CEO jsem byl za kormidlem Woltairu od samotného založení v roce 2018 a dosáhl jsem všeho, co jsem si předsevzal. Firma se rozrostla, míří k miliardě a po otevření pobočky ve Varšavě připravujeme také expanzi do Itálie a Německa. Firma potřebuje podstatně zkušenějšího a mezinárodně ostřílenějšího lídra, který z Woltairu udělá světového hráče na poli energetiky a dekarbonizace budov. Po několikaměsíčním procesu hledání jsem nadšen, že se nám podařilo přivést takovou posilu, jakou je Jan Hanuš,“ říká Daniel Helcl, zakladatel firmy Woltair.

„Woltair mě už od začátku zaujal jako firma se skvělým nápadem a obrovským potenciálem, který je přímo spjat se současnou finanční a energetickou situací ve světě. Mým cílem tedy bude především využít sladěný tým a setrvačnost firmy a posunout vše do globálnějšího měřítka,“ dodává Jan Hanuš, který v minulosti vedl mezinárodní firmy Kostelecké uzeniny, Telenor Hungary či Mall Group.

Woltair má velké ambice

Firmě Woltair se podařilo za čtyři roky existence růst meziročně až čtyřnásobným tempem, zvětšit tým na více než 160 lidí a být letos na cestě za 1 miliardou korun ve smlouvách. Dalším krokem je podle Daniela Helcla rozšíření na globální úroveň, postupný růst na stovky zaměstnanců a posun na hranici 10 až 20 miliard. A k tomu je podle Helcla potřeba posila, která k tomu má předpoklady a správné dovednosti.

Foto: Woltair

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.