Foto: Mind2Flo

Mind2Flo zformovala Brand Experience studio, povede ho Pavel Flégl

12. 7. 2022 11:07

— Mohlo by vás zajímat —

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Mediálně-technologická skupina Mind2Flo Jana Galgonka naplňuje své ambiciózní plány a jako první v Česku představuje vlastní Brand Experience studio. V jednom funkčním celku tak klientům nabídne mix brandových, strategických i digitálních kompetencí.

Tým BX studia vede Pavel Flégl, který do jeho čela nastoupil v červenci. Studio aktuálně pracuje mimo jiné na repositioningu značky Allwyn pro globální trh, architektuře brandu krosových elektromotorek MXM nebo na identitě pro celosvětovou iniciativu na podporu zastoupení žen v závodech Formule 1.

Nové BX studio vyplňuje mezeru na českém trhu, na kterém dosud chyběla služba spojující klíčové kompetence potřebné k brandové komunikaci. Koncept studia reaguje na dynamické změny, kterými prochází společnost, trh i samotné značky, a které přinášejí důraz na práci s daty a potřebu digitalizace. „Dobrý příklad je třeba e-commerce. Trh je tak přesaturovaný, že čistý performance marketing dávno nestačí. Značky se proto ptají, jak posílit image, diferenciaci a loajalitu zákazníků, aby zůstaly relevantní. Klasický advertising tohle nevyřeší, ale BX díky mezioborovému přístupu staví značky, které obstojí,“ vysvětluje Jan Galgonek, CEO a zakladatel Mind2Flo.   

Do čela BX studia od července nastupuje Pavel Flégl, který je se zakladatelem Mind2Flo Janem Galgonkem propojen již od roku 2014. V té době se tehdy digitální agentura Bistro, kterou Flégl spoluzakládal, majetkově propojila s mediální agenturou Adexpres. Tu v roce 2015 koupila mezinárodní skupina Dentsu, ze které Galgonek i Flégl odešli v roce 2021. Nejvýraznější vliv na Fléglovu kariéru mělo působení v Leo Burnett v Kuala Lumpur, kde si osvojil principy brand experience přístupu a začal je prosazovat i po návratu do Česka.  

„Na našem trhu nic podobného reálně neexistovalo. Najdete tu samostatné brandové konzultačky nebo jednotlivce, špičková design studia i digitální agentury, ale troufám si tvrdit, že jsme jediní, kdo tyto kompetence spojuje do jednoho funkčního celku,“ říká Pavel Flégl. 

Pavel Flégl

BX studio skupiny Mind2Flo se podílelo mimo jiné na identitě a přípravě komunikace iniciativy s názvem More Than Equal, která byla představena před několika dny během Velké ceny Británie na okruhu v Silverstone. Mezi další aktuální projekty spadá repositioning značky Allwyn z portfolia KKCG, která vstupuje na globální trh.  Pro J&T Banku studio připravilo identitu a komunikaci J&T Banka Art Index Pop-up. Výstava je specifická svým konceptem, prezentující díla nejvýraznějších českých umělců současnosti v rozmezí pouhých čtyřech dnů v netradičním prostředí. 

Pavel Flégl (39 let):

Za svou kariéru pracoval na projektech pro klienty jako Škoda Auto, MasterCard, Vodafone, Adidas, Heineken a řadě dalších.  Na kreativní komunikaci v digitálním prostředí se soustředí od roku 2008, kdy se v Česku začaly formovat první samostatné digitální agentury. Jeho background tvoří grafický a produktový design, storytelling, focus na technologie a mezioborový pohled na sílu brandu. V letech 2012-2014 působil v Malajsii v tamní pobočce Leo Burnett. Jejich krédo “Don’t do Ads. Do Acts” zformovalo Pavlův tvůrčí přístup k síle BX (brand experience). 

Foto: Mind2Flo

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Tisková zpráva

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.