Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: OKTO
Kampaně

Jednoduchá a mrazivě působivá kampaň UNHCR o tragédii na Ukrajině

Pavel Hejkrlík13. 7. 202213. 7. 2022

Válka na Ukrajině po téměř pěti měsících eskaluje a vyhnala z domovů kolem šesti milionu lidí. Úřad vysokého komisaře OSN pro uprchlíky (UNHCR) proto zveřejnil kampaň, která má upozornit na rodiny oddělené válkou. 

Ukrajinští muži byli ze zákona nuceni zůstat v zemi, aby podpořili válečné úsilí, nebo aby sloužili při obraně země. Pouze ženám a dětem bylo dovoleno odejít a dostat se do sousedních zemí včetně Polska, Maďarska a Rumunska. Podle údajů UNHCR, které byly naposledy aktualizovány 5. července, opustilo Ukrajinu od února asi 5,65 milionu lidí, kteří hledali útočiště.

Kampaň od agentury OKTO, která běží ve Švédsku, tvoří film o hrdinech a venkovní kreativa. Jejím cílem je ukázat situaci, s níž se musely vypořádat rodiny, které uprchly ze země. Švédsko letos zatím přijalo přes 41 tisíc uprchlíků z Ukrajiny.

Kreativa s názvem „Nedoručeno“ se soustředí na textovou zprávu s prostým textem „Chybíš mi tati“, která není doručena a vzbuzuje úzkost kvůli obavám o nejhorší. 30sekundový film představuje dvě dospívající dívky, které stojí v noci na střeše a vzájemně se utěšují, když se neúspěšně pokusí poslat zprávu otci, zatímco OOOH instalace se zaměřuje výhradně na stejnou nedoručenou zprávu. 

Film produkoval režisér Mats Udd v produkční společnosti Slutet är Nära. „V těchto pouhých dvou slovech je něco silného. Slova si obecně spojujeme s mizerným signálem nebo drobnou technickou poruchou. Ale v tomto kontextu to může znamenat to úplně nejhorší,“ dodal Nick Christiansen, kreativní ředitel agentury OKTO.

Kredity kampaně:

Copywriter – Emma KirschArt Director – Ellinor Ekström

Designer – Mikaela Källgren

Creative Director – Nick Christiansen

Project Lead – Astrid Wassén

Client Director – Emanuel Lantz

Strategist – Sebastian Elmblad

Director – Mats Udd

Executive Producer – Alexandros Bakos

Produktionsledare – Ciaradh Julin Kavanagh

DOP – Sara Dehlin

FAD – Marcus Camp

Post – Slutet Takeout

Offline – Anton Skott

Grade – Jonatan Qvist

Sound – Christian Baringe Sweden for UNHCR

Head of Communication – Ulrika Nilsdotter-Brühl

Head of Private Fundraising – Jenny Weville

Project Lead and PR – Ulrika Belin

Project Lead Fundraising – Erik Hjalmarsson

Editorial Manager – Robin Alvarsson

Music – Tousin “Tusse” Chiza – Brevet från Lillan

Zavřít reklamu

Na český trh letos zatím vstoupilo patnáct značek

Starší článek

Lego na podzim otevře první značkovou prodejnu v Česku

Novější článek

Podobné zprávy

Média

Návrat legend i novinky chystá Nova na podzim. Bude pět hraných seriálů i nový Masterchef

Nova odvysílá závěrečnou řadu populární Policie Modrava, druhou řadu loňského hitu Pan profesor s Vojtěchem Dykem, další sérii reality show MasterChef či…
11. 8. 202211. 8. 2022
Média

Media projekt ukazuje stabilní čtenost tisku

Tiskové tituly i přes rostoucí inflaci oslovují většinu populace. Čte je osm z deseti obyvatel ČR, ukazují data Media projektu za 3. čtvrtletí 2021 až 2.
11. 8. 202211. 8. 2022
Kampaně

Už vás válka unavuje? Co kdyby to vzdaly ikony svobody a harmonie

Projekt ukrajinské Leo Burnett ze sítě Publicis Groupe působivě reaguje na „únavový syndrom“ ze zpráv o pokračující ruské invazi v zemi.
11. 8. 202211. 8. 2022
Marketing

Mohou značky růst i v dobách inflace?

Česká republika zažívá nejvyšší inflaci od roku 1993. Lidé mají hlouběji do kapsy a značky jsou už poněkolikáté za posledních dvacet let v extrémně těžké…
11. 8. 202211. 8. 2022
Reklama
FM banner srpen 300x250

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

Novým CEO MultiSport Benefit je Miroslav Rech
Romana Jourdren vede obchod společnosti Orkla Foods

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.