Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: KKCG
Sport

Hledá se první vítězka Formule 1

Tisková zpráva1. 7. 202230. 6. 2022

Na legendárním britském okruhu Silverstone odstartovala mezinárodní iniciativa More than Equal, za níž stojí třetí nejbohatší Čech Karel Komárek a bývalý jezdec F1 David Coulthard.

Iniciativa sdružuje skauty, fitness kouče, psychology, trenéry i závodníky ze světa motorsportu, kteří mají společný cíl. Nalézt talentovanou závodnici, které pomohou stát se historicky první šampionkou mistrovství světa Formule 1.

Celkem 771 závodníků či závodnic reprezentujících 41 různých národností startovalo alespoň v jednom z více než 1050 závodů F1 od roku 1950, kdy se konala první Grand Prix ve Velké Británii. Zmiňovaných závodnic s účastí na jakékoliv velké ceně ovšem bylo jen pět, přičemž pouze dvě se kvalifikovaly a v závodě startovaly, což znamená 99,8procentní dominanci mužského pohlaví na trati.

Iniciativu >= More than Equal založili a financují třináctinásobný vítěz velkých cen F1 David Coulthard a třetí nejbohatší Čech Karel Komárek. Iniciativa si klade za cíl porozumět překážkám, které brání ženám se více prosazovat v seriálu Formule 1 a tyto překážky minimalizovat. Součástí aktivit bude i zajištění lepšího skautingu talentovaných závodnic i jejich výraznější materiální a trenérská podpora na začátku kariéry.

David Coulthard (vlevo) a Karel Komárek

Klíčovým partnerem iniciativy je společnost Hintsa Performance, globální lídr v coachingu zaměřeném na maximalizaci výkonnosti a sportovního potenciálu. Jezdci F1 podporovaní touto společností vyhráli celkem 16 titulů světových šampionů. Podle partnerů brání výraznějšímu prosazení žen v motorsportu několik faktorů: neexistují žádné závodnice, které by sloužily jako vzory pro mladé dívky a motivovaly je k motokárovému závodění. Dále neschopnost podporovat talentované závodnice – nedaří se odhalit jejich potenciál tak brzo, jako se to děje u chlapců a také nedostatek úspěchů na trati v začátcích kariéry, čímž na sebe veškerou pozornost týmů a sponzorů strhávají chlapci.

David Coulthard popisuje svou motivaci založit iniciativu More than Equal následovně: „Vždy jsem byl přesvědčen, že má sestra Lynsay Jackson byla větší přírodní talent na závodění než já. Zásadní rozdíl mezi námi byl, že já dostal podporu se jako závodník rozvíjet, zatímco ona ne. Každý talent je nutné podchytit a podpořit v útlém věku a mojí ambicí je, aby každá další ‚Lynsay‘, která se objeví, měla stejné podmínky prorazit a vítězit ve Formuli 1 jako muži.“

Spoluzakladatel iniciativy Karel Komárek dodává: „Ze svých zkušeností v podnikání vím, že pro dosažení genderové rovnosti je třeba dělat mnohem víc. More than Equal je odvážný, ale realizovatelný projekt, který pomůže ukázat, jak velký potenciál v ženách dříme. A přispěje k tomu, že jej naplní nejen ve sportu, ale i v businessu a společnosti celkově.

Zavřít reklamu

Česká e-commerce se v druhém čtvrtletí zlepšila, ale stále zaostává loňským rokem

Starší článek

Z řetězce Albert odchází ředitel digitálního marketingu Matoušek

Novější článek

Podobné zprávy

Lidé

Michal Baranec je v Mind2Flo šéfem pro zákaznickou zkušenost

Do agentury Baranec přišel z Dentsu. Klientům pomůže v akvizici nových zákazníků, personalizaci služeb i využití dat ke zlepšení vnímání brandů.
17. 8. 202217. 8. 2022
Kampaně

Složitá doba si žádá pevné zdraví, říká VZP

Aktuální akviziční kampaň Všeobecné zdravotní pojišťovny od McCann Prague používá minimalistické vizuály, které vycházejí z nové identity značky.
17. 8. 202217. 8. 2022
Média

Nielsen bude pro Amazon měřit sledovanost čtvrtečních streamů NFL

Společnosti Nielsen a Amazon podepsaly tříletou dohodu o měření sledovanosti vysílání „Thursday Night Football“ ligy amerického fotbalu NFL.
17. 8. 202217. 8. 2022
Kampaně

T-Mobile v kampani řeší bezpečnostní osvětu v online světě

Kampaň s názvem Klik pro klid připravila agentura katz83 pod vedením ideamakera Jonáše Čumrika.
17. 8. 202217. 8. 2022
Reklama
FM banner srpen 300x250
Commlab banner 300x250

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

Petra Jankovičová nastoupila do Madmonq
Marek Hlavica bude ředitelem APRA

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.