Foto: Deloitte

Deloitte v kampani od DFMG nabízí absolventům práci, jakou chtějí

19. 7. 2022 09:07

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Konzultační skupina chce vést dialog s uchazeči a nabídnout jim možnost poskládat si náplň práce a benefity podle jejich představ.

Deloitte svou novou náborovou kampaň vytvořenou ve spolupráci s Digital First Marketing Group (DFMG) pojal jako dialog, ve kterém se ptá na představy mladých lidí o jejich „dreamjobu“ a nabízí inspiraci těm, kteří o podobné věci dosud nepřemýšleli. Značka cílí na čerstvé absolventy a mladé talenty nejen z ekonomicky zaměřených vysokých škol, ale také z technických oborů, oblasti IT nebo právnických fakult.

„V mnoha oblastech jsme na trhu trendsetter a dali jsme si ambici pokusit se o to i v oblasti náboru. Nechceme tedy jen nabízet volné pozice a říkat, kdo co má dělat. Chceme s mladší generací mluvit, učit se od ní, a na základě toho přistupovat ke konkrétním změnám. Věříme, že to obohatí jak mladé talenty, tak i nás,“ uvedl Jiří Vávra, šéf inovační platformy Deloitte Next.

Deloitte investuje do inovací a intenzivně se zabývá tématem, jak vyladit pracovní prostředí. Nedávno otevřel moderní kanceláře v Praze, rozšiřuje pole své působnosti a zapojuje nové technologie. Navzdory tomu vyplynulo z firemního výzkumu, že studenti v převážné většině vyhledávají jiné příležitosti a značka Deloitte, částečně vinou nejasných představ o náplni práce a atmosféře ve firmě, svou atraktivitu ztrácí. Právě na tuto skutečnost reaguje soutěž, která je středobodem HR kampaně.

Na webu jsmedeloitte.cz tedy firma nabízí na půl roku dvě místa, na kterých si výherci sestaví pracovní náplň přesně podle svých představ. K tomu dostanou šanci působit na pobočce v zahraničí, VIP mentoring od specialistů z firmy, vlastní služební auto nebo mobil a MacBook. Podobné benefity navíc nemíří jen na nové uchazeče, ale mají je možnost získat i lidé uvnitř firmy.

„Současní absolventi jsou sebevědomí a přichází na pohovory jako rovnocenní partneři. Zásadně se proto změnil význam slova uchazeč. Ten se dnes neuchází o práci, ale naopak vyspělá firma se uchází o partnerství s ním. Je tedy nutné nemít náborovou kampaň, ale vést náborový dialog,“ uvedl ke kampani Tomáš Jindříšek, řídící partner DFMG.

Deloitte se na vizuálech nebo ve videu studentů a čerstvých absolventů ptá, zda je láká cestování, práce pro několik top značek najednou nebo třeba střídání různých prací a objevování toho, co je baví. „Univerzální odpověď na to, jak vypadá dreamjob, neexistuje. Proto jsme chtěli v první fázi nechat mluvit samotnou cílovou skupinu a ukázat možnosti toho, jak mladí lidé o své práci snů přemýšlejí z hlediska jejího smyslu i materiálního zabezpečení. Další fáze kampaně pak nabízejí odpověď, tedy možnost sestavit si svůj dreamjob v Deloitte,“ doplnil Vojtěch Raiman, kreativní ředitel DFMG.

Kampaň běží do 22. srpna 2022. Deloitte pak chystá vytvoření speciálního týmu, který bude mít za úkol firmu inovovat zevnitř, a s účastí na tomto projektu se chystá oslovit i účastníky soutěže, kteří nevyhráli.

Foto: Deloitte

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Tisková zpráva

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.