Foto: Pxhere

V červenci rostla všechna média kromě OOH

26. 8. 2022 15:08

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Když něco, tak Allegro, říká tržiště v mezinárodní kampani od DDB Warszawa

Nový mezinárodní komunikační koncept spouští online tržiště Allegro, reaguje na rostoucí poptávku po větší personalizaci.

Reklama
SDG

Podle meziročního srovnání ceníkové hodnoty reklamního prostoru, které pravidelně zveřejňuje společnost Nielsen Admosphere, se v červenci co do objemu inzerce tradičně nejlépe dařilo televizi. I největší meziroční růst objemu inzerce optikou ceníkové hodnoty zaznamenal TV mediatyp.

V případě TV se hodnota prostoru pohybovala v sedmém měsíci letošního roku kolem 3,4 miliard korun. Jedná se o meziroční nárůst o 12 procent. Co do objemu je to více než v předcovidovém roce 2019, kdy se ceníková hodnota inzertního prostoru v TV pohybovala v červenci kolem 2,9 miliard korun.

Nejhůře se dařilo venkovní reklamě. Ceníková hodnota reklamního prostoru v případě OOH meziročně klesla o 2 procenta na 372 milionů korun. V případě OOH se jedná o částku lehce vyšší než v roce 2019, kdy se hodnota inzertního prostoru v sedmém měsíci roku odhadovala na 365 milionů korun.

PSALI JSME
Andrej Babiš odstartoval kampaň

Tisk, u něhož za letošní červenec ceníková hodnota reklamního prostoru dosáhla 1,29 miliardy korun, si meziročně polepšil o tři procent. V sedmém měsíci roku 2019 dosáhl na 1,19 miliardy korun.

Foto: Pxhere

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Bude i český sport bez odpadu?

Bude i český sport bez odpadu?

Ty největší sportovní kluby už podléhají povinnému nefinančnímu reportingu, za pár let se to bude týkat i těch menších. Český sport témata ESG zatím spíš míjel. To se ale začíná měnit.