

Venkovní reklama si polepšila i v květnu
Podle meziročního srovnání ceníkové hodnoty reklamního prostoru, které pravidelně zveřejňuje společnost Nielsen Admosphere, se v květnu co do objemu nejlépe dařilo tradičně televizi. Největší meziroční růst objemu inzerce optikou ceníkové hodnoty zaznamenala venkovní reklama.
V případě TV se hodnota prostoru pohybovala v pátém měsíci letošního roku kolem 6,36 miliard korun. Jedná se o meziroční nárůst o 4 procenta. Co do objemu je to více než v předcovidovém roce 2019, kdy se ceníková hodnota inzertního prostoru v TV pohybovala v květnu kolem 5,5 miliard korun.


Ceníková hodnota reklamního prostoru v případě OOH meziročně vyrostla o 25 procent na 438 milionů korun. V případě OOH se jedná o částku nižší než v roce 2019, kdy se hodnota inzertního prostoru v pátém měsíci roku odhadovala na 538 milionů korun.
Tisk, u něhož za letošní květen ceníková hodnota reklamního prostoru dosáhla 1,86 miliardy korun, si meziročně polepšil o 10 procent. V pátém měsíci roku 2019 dosáhl na 1,88 miliardy korun.
Podobné zprávy


Generální ředitel ČT Petr Dvořák obhájil post viceprezidenta Evropské vysílací unie


Ondřej Cikán je novým ředitelem Rock rádia


Billu Česká republika řídí Liam Casey

