Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Skrz.cz
Marketing

Skrz.cz prošel rebrandingem a dokončil změnu na cestovní portál

Redakce MAM7. 6. 20227. 6. 2022

Společnost Skrz.cz dokončila transformaci na cestovní portál. Ke změně loga a vizuální identity dochází téměř po 12 letech fungování společnosti. Nový brand reflektuje specializaci na cestovní ruch.

Firma se zároveň stala největším tuzemským vyhledávačem dovolených. Na špici v tomto segmentu se dostala i přes několik otřesů na trzích z posledních let.

„Skrz.cz původně vznikal jako srovnávač slevových portálů. Po letech rozmachu, tento segment e-commerce začal upadat, až zcela skončil, proto firma hledala zcela nové působení. Našla ho v podobě cestovního ruchu, který až do roku 2019 nejen v tuzemsku konstatně rostl a zdolával nejrůznější rekordy,“ komentuje ředitel portálu Matěj Dvorský, který společnost prováděl transformací byznys plánu a zároveň s ní ustál otřesy let pandemických. Právě cestovní ruch byl jedním z nejzasaženějších segmentů vyvolaných koronakrizí.

Vstup do nové sezóny startuje Skrz novým logem a identitou. Původně červenomodrým názvem procházel šíp. Nyní jej střídá jednoduché a zároveň dominantní písmeno S ve světle modré barvě. Jeho ohyby doplňují proti sobě mířící šipky. „“Zcela jsme se zbavili červené barvy, která bývá symbolem akčních cen a právě v minulosti odkazovala ke slevám a výprodejům. Modernější logo symbolizuje cestování ve všech podobách a směrech, zatímco hlavní modrá barva je znakem dovolené, modré oblohy a bezstarostnosti,” přibližuje Dvorský s tím, že vizuální změny se promítly také do zcela nového webu. Firma zároveň chystá TV kampaň, kterou spustí v první polovině června. “Jsme plně transformovaní a plánujeme růst,” dodává Dvorský.

Vítězem prodeje zájezdů se stal Egypt

Cestovní ruch od jara opět nabírá plné obrátky. Po lednové opatrnosti z varianty omicron a následném šoku z války na Ukrajině se Češi znovu vrátili k útratám za dovolené a to dokonce v nebývalé síle. Za březen a duben prodeje zájezdů vyskočily o desítky procent, a to dokonce i ve srovnání s rekordním rokem 2019.

„Aktuální zájem Čechů napovídá velkou vzpruhu pro celý cestovní ruch. K létu se všichni upínají a mají velká očekávání. Mezi největší tahouny zájmu patří Řecko, Chorvatsko, Španělsko, ale také se vrací poptávka po Turecku, kam se kvůli covidu téměř přestalo jezdit. Znovu se také dobře prodává Bulharsko,“ vyjmenovává Matěj Dvorský. Podle něj je pomyslným vítězem zahraničních zájezdů Egypt.

„Egypt se stal vítězem covidu a celoroční stálicí, kam míří nejvíce Čechů. Za jeho úspěchem stojí dlouhodobě přívětivé ceny ve srovnání s jinými destinacemi. Například počet objednávek do Egypta v některých obdobích dokonce desetinásobně překračoval hodnoty z roku 2019,“ uzavírá ředitel cestovního portálu.

Zavřít reklamu

Jágrova nehoda a naše potřeba autenticity

Starší článek

Humor neztrácíme

Novější článek

Podobné zprávy

Lidé

Generální ředitel ČT Petr Dvořák obhájil post viceprezidenta Evropské vysílací unie

Generální ředitel České televize Petr Dvořák byl na dnešní valné hromadě v Dubrovníku již podruhé zvolen viceprezidentem Evropské vysílací unie (EBU).
1. 7. 20221. 7. 2022
Lidé

Ondřej Cikán je novým ředitelem Rock rádia

Rock rádio, patřící do mediální skupiny Media Bohemia, má nového ředitele. Stal se jím dosavadní programový ředitel Fajn rádia, Ondřej Cikán, který tak…
1. 7. 20221. 7. 2022
Lidé

Billu Česká republika řídí Liam Casey

Liam Casey převezme od 1. července pozici generálního ředitele společnosti Billa Česká republika a společně s Ilse Holzer (finanční ředitelka) a Petrem…
1. 7. 20221. 7. 2022
Kampaně

Tvoříme Sokolovsko, říká Suas Group v kampani od Hero & Outlaw

Agentura pro průmyslovou skupinu spustila první ucelenou kampaň její novodobé historie. Zaměřuje se na podporu značky a nábor.
1. 7. 20221. 7. 2022
Reklama
Etnetera motion banner
CĚZ Kuráž 300x250

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

Z řetězce Albert odchází ředitel digitálního marketingu Matoušek
Tessa Szyszkowitz jmenována předsedkyní Rady pro redakční nezávislost

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.