Foto: Pipedrive

Pipedrive představuje nástroj Campaigns na správu kampaní

20. 6. 2022 13:06

— Mohlo by vás zajímat —

DPD s agenturou Realness uspěly na evropských SABRE Awards

Ze 13 nominovaných českých projektů v evropské PR soutěž SABRE Awards získala cenu kampaň cílená na kurýry DPD.

Reklama
SDG

Společnost Pipedrive, která vyvíjí komplexní CRM platformu pro efektivní řízení prodejů, nově uvedla nástroj Campaigns. Ten usnadní marketingovým a obchodním týmům správu e-mailových kampaní, a tím i efektivnější spolupráci.

Uživatelům přinese lepší personalizaci, automatizaci rutinních úkonů nebo analytiku. Obchodníkům nabídne lepší pohled na jejich data, pomůže se segmentací zákazníků a nabídne šablony pro lepší upoutání pozornosti u zaslaných e-mailů.

„Spolupráce obchodních a marketingových týmů je více než kdy předtím zásadní pro efektivní prodej. Nástroj Campaigns poskytuje uživatelům centralizované místo pro správu marketingových kampaní, od vytváření marketingových e-mailů a jejich rozesílání odběratelům až po dokonalý přehled o veškerých datech – v reálném čase a na jednom místě. Uživatelé tak snáze dosáhnou plnění obchodních cílů a úkolů napříč týmy,“ říká Michal Smetana, vedoucí české pobočky Pipedrive.

Nástroj Campaigns je dostupný v rámci marketplace Pipedrive. Zahrnuje nástroj pro tvorbu e-mailových kampaní, segmentaci kontaktů a analytiku. Pomáhá tak obchodním specialistům lépe porozumět zákazníkům a jejich preferencím. Umožňuje třídit kontakty podle kritérií, jako je datum odeslání e-mailu, reakce příjemce, jeho odběratelský status a spousty dalších. Rovněž obsahuje intuitivní editor e-mailů s řadou přednastavených šablon, takže uživatelé nepotřebují znalost HTML, nastavení API ani designu. Dále si mohou vybrat písma, vložit gify, přidat obrázky, odkazy na sociální sítě a další prvky.

„Malé a střední firmy, jež jsou hlavními zákazníky Pipedrive, obvykle nemají know-how a prostředky na design a testování e-mailového marketingu. Přitom i do této oblasti přichází řada trendů, jako jsou multimédia, dark mode, stále silnější personalizace, uživatelsky generovaný obsah i přizpůsobení pro širokou škálu zařízení. Nástroj Campaigns je navržen tak, aby jej mohli využívat marketingoví a obchodní specialisté bez znalosti kódu,“ dodává Michal Daněk, design manager Pipedrive.

Foto: Pipedrive

Tisková zpráva

Další zajímavé čtení

Pomáháme značkám myslet ekologicky

Pomáháme značkám myslet ekologicky

Trend udržitelnosti je patrný i na eventech. Šafy production radí značkám, jak k němu přistupovat a společně s nimi přichází s inovativními aktivitami.

Bude i český sport bez odpadu?

Bude i český sport bez odpadu?

Ty největší sportovní kluby už podléhají povinnému nefinančnímu reportingu, za pár let se to bude týkat i těch menších. Český sport témata ESG zatím spíš míjel. To se ale začíná měnit.