Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Pipedrive
Marketing

Pipedrive představuje nástroj Campaigns na správu kampaní

Tisková zpráva20. 6. 202220. 6. 2022

Společnost Pipedrive, která vyvíjí komplexní CRM platformu pro efektivní řízení prodejů, nově uvedla nástroj Campaigns. Ten usnadní marketingovým a obchodním týmům správu e-mailových kampaní, a tím i efektivnější spolupráci.

Uživatelům přinese lepší personalizaci, automatizaci rutinních úkonů nebo analytiku. Obchodníkům nabídne lepší pohled na jejich data, pomůže se segmentací zákazníků a nabídne šablony pro lepší upoutání pozornosti u zaslaných e-mailů.

„Spolupráce obchodních a marketingových týmů je více než kdy předtím zásadní pro efektivní prodej. Nástroj Campaigns poskytuje uživatelům centralizované místo pro správu marketingových kampaní, od vytváření marketingových e-mailů a jejich rozesílání odběratelům až po dokonalý přehled o veškerých datech – v reálném čase a na jednom místě. Uživatelé tak snáze dosáhnou plnění obchodních cílů a úkolů napříč týmy,“ říká Michal Smetana, vedoucí české pobočky Pipedrive.

Nástroj Campaigns je dostupný v rámci marketplace Pipedrive. Zahrnuje nástroj pro tvorbu e-mailových kampaní, segmentaci kontaktů a analytiku. Pomáhá tak obchodním specialistům lépe porozumět zákazníkům a jejich preferencím. Umožňuje třídit kontakty podle kritérií, jako je datum odeslání e-mailu, reakce příjemce, jeho odběratelský status a spousty dalších. Rovněž obsahuje intuitivní editor e-mailů s řadou přednastavených šablon, takže uživatelé nepotřebují znalost HTML, nastavení API ani designu. Dále si mohou vybrat písma, vložit gify, přidat obrázky, odkazy na sociální sítě a další prvky.

„Malé a střední firmy, jež jsou hlavními zákazníky Pipedrive, obvykle nemají know-how a prostředky na design a testování e-mailového marketingu. Přitom i do této oblasti přichází řada trendů, jako jsou multimédia, dark mode, stále silnější personalizace, uživatelsky generovaný obsah i přizpůsobení pro širokou škálu zařízení. Nástroj Campaigns je navržen tak, aby jej mohli využívat marketingoví a obchodní specialisté bez znalosti kódu,“ dodává Michal Daněk, design manager Pipedrive.

Zavřít reklamu

Baťa chce kampaní v nových barvách přitáhnout mladé

Starší článek

Venkovní reklama si polepšila i v květnu

Novější článek

Podobné zprávy

Lidé

Generální ředitel ČT Petr Dvořák obhájil post viceprezidenta Evropské vysílací unie

Generální ředitel České televize Petr Dvořák byl na dnešní valné hromadě v Dubrovníku již podruhé zvolen viceprezidentem Evropské vysílací unie (EBU).
1. 7. 20221. 7. 2022
Lidé

Ondřej Cikán je novým ředitelem Rock rádia

Rock rádio, patřící do mediální skupiny Media Bohemia, má nového ředitele. Stal se jím dosavadní programový ředitel Fajn rádia, Ondřej Cikán, který tak…
1. 7. 20221. 7. 2022
Lidé

Billu Česká republika řídí Liam Casey

Liam Casey převezme od 1. července pozici generálního ředitele společnosti Billa Česká republika a společně s Ilse Holzer (finanční ředitelka) a Petrem…
1. 7. 20221. 7. 2022
Kampaně

Tvoříme Sokolovsko, říká Suas Group v kampani od Hero & Outlaw

Agentura pro průmyslovou skupinu spustila první ucelenou kampaň její novodobé historie. Zaměřuje se na podporu značky a nábor.
1. 7. 20221. 7. 2022
Reklama
FM banner srpen 300x250
CĚZ Kuráž 300x250

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

Z řetězce Albert odchází ředitel digitálního marketingu Matoušek
Tessa Szyszkowitz jmenována předsedkyní Rady pro redakční nezávislost

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.