Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Patron Go
Kampaně

Mobilní aplikace Patron GO spustila první velkou online kampaň

Tisková zpráva29. 6. 202229. 6. 2022

V první velké online kampani Aplikace Patron GO se její tvůrci zaměřují na podporu finančního zdraví Čechů. Stojí za ní agentura NESSO films a hlavním hrdinou je zakládající člen Cirk La Putyka Jiří Kohout.

Jejich cílem je ukázat, že zlevnit si finanční služby jde snadno, jednoduše, rychle a online – prakticky ještě rychleji, než si člověk stihne vypít svou ranní kávu. „Je jasné, že v dnešní uspěchané době má jen málokdo čas řešit své finance. Pro většinu lidí jde vlastně o nudné téma a obstarávání levnějších služeb navíc zabere mnoho času. A proto jsme tu my. Pomáháme Čechům najít výhodnou službu vyhovující jejich potřebám, a to rovnou on-line v jejich mobilu,“ říká CEO Patron GO Lukáš Vršecký.

Patron GO nedávno oslavil rok působení na českém trhu. Je zatím jedinou aplikací svého druhu a její výsledky předčily očekávání, což oslovilo slovenského investora Zero Gravity Capital, který do projektu vstoupil s investicí ve výši 40 milionů korun. Aplikace tak může expandovat za hranice České republiky, a zároveň rozšířit své marketingové aktivity.

Jednou z těchto aktivit je i první velká kampaň s názvem „Cappuccino, prosím!“, která bude v online prostoru k vidění do konce září. Kampaň bude podpořena promem na sociálních sítích a zároveň poběží i na Slovensku. Stojí za ní agentura NESSO films a hlavním hrdinou je zakládající člen Cirk La Putyka Jiří Kohout. Toho nyní můžete vidět například na Pražském Hradě v Shakespearově Macbethovi.

Zavřít reklamu

TV sledovanost bude opět měřit Nielsen Admosphere. Vyhrála vleklý tendr

Starší článek

Alza a Heureka obnovují spolupráci

Novější článek

Podobné zprávy

Média

Návrat legend i novinky chystá Nova na podzim. Bude pět hraných seriálů i nový Masterchef

Nova odvysílá závěrečnou řadu populární Policie Modrava, druhou řadu loňského hitu Pan profesor s Vojtěchem Dykem, další sérii reality show MasterChef či…
11. 8. 202211. 8. 2022
Média

Media projekt ukazuje stabilní čtenost tisku

Tiskové tituly i přes rostoucí inflaci oslovují většinu populace. Čte je osm z deseti obyvatel ČR, ukazují data Media projektu za 3. čtvrtletí 2021 až 2.
11. 8. 202211. 8. 2022
Kampaně

Už vás válka unavuje? Co kdyby to vzdaly ikony svobody a harmonie

Projekt ukrajinské Leo Burnett ze sítě Publicis Groupe působivě reaguje na „únavový syndrom“ ze zpráv o pokračující ruské invazi v zemi.
11. 8. 202211. 8. 2022
Marketing

Mohou značky růst i v dobách inflace?

Česká republika zažívá nejvyšší inflaci od roku 1993. Lidé mají hlouběji do kapsy a značky jsou už poněkolikáté za posledních dvacet let v extrémně těžké…
11. 8. 202211. 8. 2022
Reklama
FM banner srpen 300x250

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

Novým CEO MultiSport Benefit je Miroslav Rech
Romana Jourdren vede obchod společnosti Orkla Foods

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.