Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: F.H. Prager
Kampaně

F.H. Prager přichází s prvním nealkoholickým ciderem

Tisková zpráva28. 6. 202229. 6. 2022

Dva roky poté, co značka F.H. Prager přešla do inkubátoru nápojářské společnosti Kofola, dochází k celkovému rebrandingu, přenastavení prodejní a rozvojové strategie a k rozšíření portfolia o nealkoholický cider.

F.H. Prager si zakládá na lokální řemeslné výrobě a poctivých, zcela přírodních surovinách, kterými jsou jablka britských i českých odrůd. Na tuzemskou scénu nyní přináší nealkoholickou variantu svého cideru, která se vyrábí ze zkvašené jablečné šťávy. K dostání je ve variantě Cider Nealko Originál, který vzniká fermentací specifickým typem kvasinek, Nealko Zázvor a Nealko Černý bez, které se vyrábí z přírodních surovin pomocí metody cold brew. Veškeré nápoje F.H. Prager jsou dostupné v plechu a ve vratných skleněných třetinkách, které se vymývají v závodech Kofoly a znovu se vracejí do oběhu, čímž se výrazně šetří množství použité suroviny na výrobu lahví a snižuje uhlíková stopa nápoje.

Na léto chystá tým v čele s Alexandrosem Samarasem a Petrem Musilou sérii letních videí s názvem F.H.P. Moments, ve kterých budou cidery F. H. Prager představeny jako osvěžující tečka za parádním letním zážitkem. A to vše v nové vizuální identitě od agentury Acamo a Tomski&Polanski.

„F.H. Prager byl novátorský a originální projekt, jeden z prvních, který představil řemeslný cider Česku. Naše vize rozšiřuje jeho původní směřování, ale staví na stejných základech a filozofii,” objasňuje důvody, které vedly k rozhodnutí pokračovat v tradici zavedené značky, Alexandros Samaras, jeden z klíčových členů ciderového týmu. „Poslední dva roky jsme pracovali nejen na změnách packagingu, ale i na nových recepturách, které zajišťují stabilní kvalitu. Máme velkou radost, že na výslednou chuťovou kombinaci našich ciderů jsme zaznamenali pozitivní reakce od tradičních ciderařů, ale také pivařů,” prozrazuje Samaras.

Celé portfolio se dočkalo i nové vizuální identity, která je dílem agentury Acamo a ilustrátorského dua Tomski & Polanski. „F.H. Prager je skvělá značka, výborný příběh a skvělý tým tvůrců s jasnou vizí. Pro nás jako studio Tomski&Polanski byla velká čest přispět ilustracemi do klíčových vizuálů a etiket. Každý obraz přinese zákazníkovi vhled do fantaskní krajiny, v níž cestuje tajemný cestovatel Prager, objevitel nevídaných dobrodružství a chutí. Jedinečnou chuť těchto českých ciderů by měla reflektovat i originální ilustrace,” říká Lukáš Tomek z ilustrátorského studia.

Dozvědět se o řemeslných produktech Kofoly bude možné i díky sérii letních videí F.H.P. Moments, jejíž produkci si vzala pod křídla marketingová agentura Acamo. Ta představí produkty jako osvěžující tečku za skvělým letním zážitkem. „Ve videospotech ukazujeme produkt v typických letních lifestylových situacích, jako je skejtování v metropolitních ulicích Berlína a dobrodružný roadtrip u moře se spoustou vzpomínkových okamžiků,” přibližuje Samaras.

F.H.Prager je už dva roky v tzv. Kofola inkubátoru. „Zachování řemeslnosti pro nás bylo zcela klíčové. Ladit výrobní procesy i složení, ale také hrát si s brandingem z dílny Tomski&Polanski jsme mohli díky tomu, že cidery rozvíjíme v inkubátoru Kofoly. Prostředí silné nápojářské společnosti nám poskytlo finanční, technologické a distribuční zázemí,” vysvětluje Alexandros Samaras. Vizí firmy je vyrábět i nadále poctivý řemeslný cider, který však bude mít šanci oslovit širší cílovou skupinu.

„Cidery F.H. Prager jsou první vlaštovkou našeho inkubátoru. Nechtěli jsme malou řemeslnou značku zatěžovat procesy větší firmy, chtěli jsme zachovat startupového ducha a svobodné řízení. Zároveň se ale snažíme přispět k tomu, aby se na trhu začala formovat kategorie poctivých řemeslných ciderů, která kvalitou a složením předčí průmyslově vyráběné cidery a dožene je v distribuci a dostupnosti,“ uzavírá Daniel Buryš, generální ředitel společnosti Kofola ČeskoSlovensko.

Zavřít reklamu

Předseda správní rady NFNZ Richter odstupuje. Nahradí ho Kučera

Starší článek

Odstartovala kampaň Pod svícnem, bojuje s domácím násilím

Novější článek

Podobné zprávy

Lidé

Michal Baranec je v Mind2Flo šéfem pro zákaznickou zkušenost

Do agentury Baranec přišel z Dentsu. Klientům pomůže v akvizici nových zákazníků, personalizaci služeb i využití dat ke zlepšení vnímání brandů.
17. 8. 202217. 8. 2022
Kampaně

Složitá doba si žádá pevné zdraví, říká VZP

Aktuální akviziční kampaň Všeobecné zdravotní pojišťovny od McCann Prague používá minimalistické vizuály, které vycházejí z nové identity značky.
17. 8. 202217. 8. 2022
Média

Nielsen bude pro Amazon měřit sledovanost čtvrtečních streamů NFL

Společnosti Nielsen a Amazon podepsaly tříletou dohodu o měření sledovanosti vysílání „Thursday Night Football“ ligy amerického fotbalu NFL.
17. 8. 202217. 8. 2022
Kampaně

T-Mobile v kampani řeší bezpečnostní osvětu v online světě

Kampaň s názvem Klik pro klid připravila agentura katz83 pod vedením ideamakera Jonáše Čumrika.
17. 8. 202217. 8. 2022
Reklama
Commlab banner 300x250

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

Petra Jankovičová nastoupila do Madmonq
Marek Hlavica bude ředitelem APRA

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.