Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Mastercard
Sport

Mastercard vzdává hold Lize mistrů filmem s Lionelem Messim

Redakce MAM16. 5. 202216. 5. 2022

Ve snímku nabitém emocemi, který vznikl za pomoci umělé inteligence, se čtyřnásobný vítěz Ligy mistrů a sedminásobný držitel Zlatého míče ohlíží za počátky své sportovní kariéry.

Messi také popisuje, jak významnou roli v jeho životě hraje fotbal, sport, který je společnou a inspirativní vášní tolika fanoušků po celém světě. „Bylo by úžasné mít i v reálném životě možnost promluvit si se sebou v mladším věku. Určitě bych se svému mladšímu já snažil dodat sebedůvěru a vysvětlit, že tvrdá práce a oběti přinesou ovoce. A také, že ještě v tomhle věku ho pořád bude bavit hrát fotbal,“ řekl k filmu sám Lionel Messi.

„Jsme nadšení, že jsme měli možnost spojit síly s globálním ambasadorem naší značky Lionelem Messim a zblízka poznat jeho vztah k fotbalu. Je to významná připomínka toho, jak důležité je mít možnost se věnovat svým zájmům a tomu, co je důležité – zvlášť v této době. Těšíme se, až koncem měsíce při svátku fotbalu na finále Ligy mistrů UEFA v Paříži oslavíme celosvětovou přitažlivost tohoto kolektivního sportu a umožníme jeho příznivcům být své vášni blíže,“ uvedl Raja Rajamannar, ředitel společnosti Mastercard pro marketing a komunikaci.

Podle ekonomického indexu sportu společnosti Mastercard sledovalo v uplynulém roce živý přenos fotbalového zápasu téměř sedm z deseti obyvatel Evropy a téměř třetina (32 procent) si fotbal zahrála. Kromě toho polovina respondentů věří, že se popularita fotbalu letos ještě zvýší.

Marketingové inovace

Jedním z nejnáročnějších úkolů tvůrců nového filmu bylo vytvořit podobu Lionela Messiho v jeho mladším věku. Produkční tým využil novou metodu tvorby vizuálních efektů nazvanou neuronové vykreslování (neural rendering). Namísto obvyklého přístupu postaveného na počítačové grafice použili tvůrci filmu pro konečný digitální obraz podobu vytvořenou za pomoci umělé inteligence.

„Je úžasné, co technologie dokážou,“ řekl Lionel Messi a dodal: „Když jsem to ukázal rodině a přátelům, nemohli věřit vlastním očím, když viděli, co tvůrci filmu dokázali. Sám jsem měl husí kůži, když jsem se díval, jak se bavím se svou mladší verzí.“

Proces vytvoření podoby mladého Lionela Messiho zahrnoval zadání potřebných dat do platformy umělé inteligence. Ta pracovala s fotografiemi, videozáznamy i zvukovými záznamy slavného fotbalisty v jeho mladších letech. Dalším zdrojem dat byly nahrávky herců, kteří jsou Messimu podobní. Na základě těchto dat pak umělá inteligence dokázala stvořit konečnou digitální podobu a následně ji vložit do nasnímaného živého děje. Bylo to poprvé, kdy se tento proces tvorby vizuálních efektů využil s takovouto úrovní detailu v reklamě. Prvním, kdo s tímto nápadem přišel, byl Thiago Porto ze studia The Mill, který se na tento druh tvorby specializuje.

Zavřít reklamu

O značku Footshop se stará Radim Stezka

Starší článek

Media Bohemia rozšířila pokrytí Rádia Ukrajina, stanici vede Ljudmila Wannek

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing

Campari servíruje hostům festivalu koktejl KVIFF 56

Značka aperitivu je poprvé partnerem MFF Karlovy Vary, stejně jako byla partnerem filmového festivalu v Cannes.
5. 7. 20225. 7. 2022
Marketing

Anatomie efektivity podle WARC

Snížení rozpočtu na média má velké finanční následky, varuje nová studie představená na Cannes Lions 2022.
5. 7. 20225. 7. 2022
Marketing

Innogy, Česká televize a Barrandov Studio podpořily ve Varech čtyři scénáře

Zakladatelé Filmové nadace rozdělili mezi pět autorů 730 tisíc korun. Dodnes mělo premiéru 16 filmů podle oceněných scénářů.
5. 7. 20225. 7. 2022
Marketing

Ageismus: tahle práce není pro starý

Firmy si zadělávají na velké problémy, když při náborech opomíjejí lidi středního věku. Generace 50+ pomáhá růstu byznysu, prospěje agenturám i marketingu.
4. 7. 20224. 7. 2022
Reklama
FM banner srpen 300x250

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

Generální ředitel ČT Petr Dvořák obhájil post viceprezidenta Evropské vysílací unie
Ondřej Cikán je novým ředitelem Rock rádia

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.