Foto: eBay

eBay se kvůli NFT spojila s legendou Gretzkým

30. 5. 2022 07:05

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Do oblasti NFT se vrhl aukční portál eBay, který se při této příležitosti spojil s „Great One“, tedy nejlepším hokejistou historie Waynem Gretzkým.

Společnost představí třinácti limitovaných NFT ve spolupráci s Web3 platformou OneOf, každé NFT bude obsahovat 3D animovaný render nejslavnějších akcí muže s číslem 99 na zádech. V dalším průběhu roku plánuje OneOf uvést na trh další NFT série s ikonami světového sportu, které se objevily na titulních stránce magazínu Sports Ilustrated. S cenovkou pro běžné smrtelníky, která bude začínat na 10 dolarech.

„Před čtyřiceti lety jsem byl vděčný, že jsem na obálce Sports Illustrated, byl to monumentální okamžik v mém životě,“ uvedl Gretzky v prohlášení. „Je mi ctí přinést tento sběratelský zážitek mým hokejovým fanouškům, kteří moji kariéru sledovali po celá desetiletí.“

Na eBay je celosvětově přes 142 milionů lidí, což z něj dělá z velkým odstupem za Amazonem dvojku e-commerce trhu. V minulosti zaznamenaly sběratelské karty Gretzkého rekordy v oblasti hokejových memorabilií, přičemž nová karta se v roce 2021 prodala za 3,75 milionu dolarů. V roce 2020 se nováčkovská karta S Gretzkym stala první hokejovou kartou, která se prodala za více než milion dolarů. NFT ovšem v posledních měsících zaznamenaly výrazný pokles hodnoty. 

Foto: eBay

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.