Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Škoda Auto DigiLab
Kampaně

BeRider ukazuje v nové kampani všechny „krásy dopravy v Praze“

Redakce MAM31. 5. 202231. 5. 2022

Značka sdílených skútrů BeRider z portfolia Škoda Auto DigiLab spouští před hlavní sezonou novou kampaň. Prahu v ní představuje jako to nejkrásnější město na světě, které ale dokáže místní i potrápit, jakmile dojde na dopravu.

Právě dopravní situace je totiž hned po nízké dostupnosti bydlení největším problémem, se kterým Pražané v metropoli dlouhodobě bojují. Doprava v Praze je podle Jana Charouze, CEO BeRider, mimo jiné daní za jedinečný historický vývoj města.

„Potřeby městské mobility se rapidně vyvíjejí a pro historická města, jako je Praha, je složité toto tempo rozvoje udržet. Ulice nejsou nafukovací a nedokáží pojmout stále rostoucí počet aut. Přestože Praha má velmi kvalitní MHD, jsou situace, kdy tento druh dopravy není vždy tím nejvhodnějším. BeRider je perfektním doplňkem, který dokáže omezit negativní dopady individuální dopravy,“ popisuje Charouz situace, při kterých právě sdílený skútr dokáže „zvládnout všechny krásy Prahy“ – jak zní slogan kampaně.

BeRider je službou, tzv. sdílené mobility, která je v současnosti jedním z hlavních trendů moderní dopravy ve městech. Elektrické skútry přitom na rozdíl od sdílených aut nebo třeba koloběžek dokážou překonat řadu problémů, které jsou všem Pražanům důvěrně známé: nedostatek parkovacích míst, pohyb po kočičích hlavách ve spleti jednosměrek v historickém centru nebo nedokonalou infrastrukturu pro cyklisty.

„Víme, že Pražané už BeRider znají a chápou, jaký přínos pro město má,“ říká k tomu David Beška, Chief Marketing Officer Škoda Auto DigiLab a dodává: „Hledali jsme tedy společně s teamem agentury McCann způsob, jak další cílovou skupinu podpořit v rozhodnutí naše skútry vyzkoušet. Proto jsme nový komunikační koncept postavili na vybraných situacích, které k tomu dávají jasný důvod – a věříme, že si nás lidé vybaví jako vhodné řešení pokaždé, když se s podobnou situací sami setkají.“

Kampaň sleduje dění v ulicích trochu netypicky z ptačí perspektivy. Díky výšce dronových záběrů podle tvůrců lépe vynikne uliční struktura, která ukazuje, jak úzce jsou dopravní problémy Prahy svázány s urbanistickým řešením města se všemi jeho historickými proměnami. 

„Poskládali jsme malý, výkonný tým, režie se ujal šéf našeho Craft týmu a produkci i postprodukci jsme zvládli in-house. To nám umožnilo zůstat velmi efektivní a časově pružní. Déle nám trvalo jen zajištění povolení k letům dronu. Kdyby byl tenhle proces rychlejší, od nápadu ke spuštění kampaně by bylo skutečně jen pár týdnů,“ dodává za agenturní stranu Jaroslav Malina, Chief Growth Officer McCann Prague.

Kampaň poběží od konce května výhradně online a lidé se v ní setkají s mixem různých videoformátů – od 60” spotu, přes kratší formáty až po jednoduché bumpery. Na ně pak budou navazovat výkonnostní formáty podporující stažení mobilní aplikace a komunikace na sociálních sítích. V druhé fázi se do kampaně zapojí i vybraní influenceři, kteří se svými fanoušky budou sdílet vlastní zážitky z dopravy po Praze. Koncept a realizaci kampaně zajistila agentura v interní produkci Procoma.

Zavřít reklamu

Bohumil Pečinka končí jako zástupce šéfredaktora týdeníku Reflex

Starší článek

Češi Amnesty International moc neznají. Změnit to má kampaň s Horákovou

Novější článek

Podobné zprávy

Lidé

Generální ředitel ČT Petr Dvořák obhájil post viceprezidenta Evropské vysílací unie

Generální ředitel České televize Petr Dvořák byl na dnešní valné hromadě v Dubrovníku již podruhé zvolen viceprezidentem Evropské vysílací unie (EBU).
1. 7. 20221. 7. 2022
Lidé

Ondřej Cikán je novým ředitelem Rock rádia

Rock rádio, patřící do mediální skupiny Media Bohemia, má nového ředitele. Stal se jím dosavadní programový ředitel Fajn rádia, Ondřej Cikán, který tak…
1. 7. 20221. 7. 2022
Lidé

Billu Česká republika řídí Liam Casey

Liam Casey převezme od 1. července pozici generálního ředitele společnosti Billa Česká republika a společně s Ilse Holzer (finanční ředitelka) a Petrem…
1. 7. 20221. 7. 2022
Kampaně

Tvoříme Sokolovsko, říká Suas Group v kampani od Hero & Outlaw

Agentura pro průmyslovou skupinu spustila první ucelenou kampaň její novodobé historie. Zaměřuje se na podporu značky a nábor.
1. 7. 20221. 7. 2022
Reklama
Etnetera motion banner
FM banner srpen 300x250

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

Z řetězce Albert odchází ředitel digitálního marketingu Matoušek
Tessa Szyszkowitz jmenována předsedkyní Rady pro redakční nezávislost

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.