Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Kampaně

Prima vysvětluje divákům, proč je reklama důležitá

Redakce MAM29. 4. 202229. 4. 2022

Skupina Prima spouští od května komunikační kampaň #Nepřetáčej, která divákům vysvětluje, že příjmy z reklam jsou pro Primu jako komerční televizi zcela zásadní.

Prima připomíná, že se jedná o hlavní zdroj financování výroby pořadů, a jen díky tomu mohou diváci sledovat pořady v kvalitě, na kterou jsou zvyklí. Kampaň #Nepřetáčej navazuje na plošné zavedení omezení přetáčení reklamy, které bude od 1. června 2022 platit na všech kanálech Primy v rámci odloženého (zpětného) sledování pořadů u diváků, kteří sledují televizi přes internet (IPTV).

„Naším cílem je veřejnosti vysvětlit, že jejich zhlédnutí reklamy je pro nás důležité. V posledních letech se počet domácností, které využívají IPTV, téměř ztrojnásobil, uživatelé si oblíbili zpětné přehrávání pořadů a spolu s tím se i naučili přetáčet reklamy. Podle realizovaných průzkumů dokonce až dvě třetiny lidí během sledování pořadů přetáčí reklamu. Kvůli tomu ročně přicházíme až o 300 milionů korun, které bychom mohli zpětně investovat do výroby dalšího programu,“ říká Lukáš Kubát, ředitel pro strategii skupiny Prima, a dodává: „Situace, kdy se nám snižuje objem odsledované reklamy, a zároveň rostou náklady na výrobu našich pořadů v důsledku zdražování na trhu, byla pro nás, skupinu Prima, již neúnosná, proto od 1. června omezujeme přetáčení reklamy, abychom mohli i nadále vyrábět pořady pro diváky v kvalitě, na kterou jsou zvyklí.“

Podmínky nastavení omezení možnosti přetáčení reklamy řešila skupina Prima s jednotlivými operátory déle než rok. Jaké poskytnou nabídky pro své uživatele je nyní v režii IPTV operátorů. Kromě varianty s plnou reklamou jim skupina Prima nabídla různé varianty zkrácení reklamního bloku, či dokonce možnost zakoupení práva sledovat pořady zcela bez reklam, a vylepšit tak uživatelský zážitek.

Kampaň #Nepřetáčej ukazuje pořady Primy v laciném provedení

Nová kampaň #Nepřetáčej představuje tři oblíbené pořady skupiny Prima, jak by vypadaly v levných kulisách a provedení. Za jejím konceptem stojí agentura Jinej Gang v čele s Ondřejem Hüblem. Realizace se ujala produkční společnost Ad kolektiv pod taktovkou režiséra Daniela Růžičky. První ze spotů představuje hlavní hvězdu seriálu ZOO Evu Burešovou, kterak pronáší svou repliku k figuríně s parukou a režíruje je „kulisák“, který Evu v závěru vyzývá k alternaci postavy gorily. Druhý spot přibližuje prostředí natáčení show Honzy Dědka s ústřední postavou starého muže, „dědka“, který má pořad moderovat, ale ejhle, má problém s pamětí. V závěrečné scéně se v publiku objevuje skutečný moderátor Honza Dědek. Poslední spot přibližuje oblíbený zábavný pořad Máme rádi Česko s Liborem Boučkem a pseudopostavami kapitánů – Vojtou Kotkem a Jakubem Prachařem, kteří jsou opět ztvárněni náhodnými neherci. I zde jsou hlavní postavy vystavovány lidovému pojetí a úskalí laciných kulis. Stejně jako v předchozích variantách spotů uslyší diváci na závěr apel protagonisty – v tomto případě Libora Boučka, aby lidé sledovali reklamy, protože díky tomu může skupina Prima zachovat stávající kvalitu pořadů.

„Vytvořit koncept této kampaně bylo pro nás velkou výzvou, přetáčení reklam je velmi specifické téma, které zároveň komunikujeme i k divákům, kteří nesledují televizi připojenou přes internet, a neznají tak možnost přetáčení reklam. Jsem nadšený, že se Jinýmu Gangu podařilo s tímto nelehkým úkolem a omezeným časovým prostorem ve spotu popasovat s humorem sobě vlastním, ale zároveň zachovat klíčovou myšlenku – tedy to, že za stávající kvalitou našich pořadů stojí zadavatelé a jejich odvysílané reklamy,“ vysvětluje Aleš Pýcha, marketingový ředitel skupiny Prima a dodává: „Kampaň #Nepřetáčej poběží od 2. května napříč všemi mediatypy skupiny Prima, včetně rádií, nebudou chybět ani inzeráty v denících, v televizních guidech a v online.“

Zavřít reklamu

Spořitelna chce v kampani silnější budoucnost

Starší článek

Státy EU mohou podpořit média snížením DPH až na nulu

Novější článek

Podobné zprávy

Lidé

Publicis Groupe vstupuje do retailu s týmem Jaroslava Sodomky

Skupina chce značkám pomáhat s prodejem v digitálním prostředí. Ředitelem nového Commerce týmu je Sodomka, který dříve vedl marketing CNC.
24. 5. 202224. 5. 2022
Marketing

Zásilkovna spouští spolupráci s crowdfundingovou platformou Donio

Zásilkovna nabídne zakladatelům komerčních projektů na Donio zázemí nejširší sítě výdejních míst v České republice. Spolupráce má za cíl zjednodušit život…
24. 5. 202224. 5. 2022
Kampaně

Kovář hodinářem v nové kampani Velkopopovického Kozla

Značka s agenturou McCann do komunikace tradičně zaměřené na „fachmany“ nenápadně přidává upcycling.
24. 5. 202224. 5. 2022
Marketing

Evropská databanka je novým členem AČRA MK

Asociace českých reklamních agentur přijala v květnu nového člena, který se soustředí na marketingové služby pro malé a střední firmy.
24. 5. 202224. 5. 2022
Reklama
ČEZ vize banner 300x250
Forum Media banner 300x250

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

CMO Partners se stal Robert Chmelař
O marketing Acomware se stará Jitka Gráfová

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.