Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Marketing

Kreativní tendr Jobs.cz vyhráli Kaspeni

Irena Buřívalová29. 4. 20222. 5. 2022

Nový kreativní koncept pro Jobs.cz z dílny agentury Kaspen/Jung v. Matt reaguje na změny chování lidí posledních let. Pracovní portál si nechal nejlepší návrhy otestovat i s ohledem na nevyzpytatelnou náladu ve společnosti v kontextu pandemie a finanční nejistoty domácností.

Novým úkolem bude oslovovat především ty, kteří jsou se svojí pozicí spíše spokojeni. V koncepci se proto Jobs.cz zaměřuje na „Skvělou šanci na skvělý job“. „V posledním roce jsme v Jobs.cz udělali spoustu práce a dali jsme si záležet na pochopení posunu ve vztahu ke změně práce na základě interních a externích vlivů. Podařilo se nám ukotvit positioning značky, její komunikaci a vypsat výběrové řízení na kreativní agenturu,“ říká marketingový manažer pracovních portálů LMC Milan Fořt. Rozhovor s ním jsme přinesli v MAM 6/2022.

Podle Fořta viděli v Jobs.cz více než 12 různých přístupů od čtyř vybraných agentur. Do finále posunuli tři koncepty, které kvalitativně otestovali. „Testování jsme zvolili, protože jsme chtěli pochopit aktuální náladu a postupující změny ve společnosti. Ve výběrovém řízení jsme vybrali agenturu Kaspen/Jung v. Matt, která nám pomohla vytvořit a dotáhnout novou komunikaci v rekordně rychlém čase a za to jim patří velké díky,“ pochvaluje si Fořt.

„Pandemická, politická a ekonomická situace a změny přinášejí výraznou nejistotu do společnosti, a proto si náš strategický přístup opírající se o nejaktuálnější data dává za cíl dodávat lidem podporu a ujištění, že najít si lepší job nebylo nikdy snazší. Kreativní ztvárnění pak vybízí k zamyšlení, zda často dobrá a rutinní práce je pro nás dost dobrá a nemohla by být lepší,“ popisuje koncept Martin Pešta, managing director Kaspen/Jung v. Matt.

Kampaň poběží v TV, na velkých plochách v Praze a Brně, v pražském metru a CLVs i v on-line prostředí, které řeší agentury SocialSharks a Fragile. 

Poslední kampaň „změna“, ještě od původní agentury Outbreak, se zejména kvůli covidu úplně netrefila do nálady ve společnosti. I proto se teď v rámci tendru v Jobs.cz rozhodli pro rozsáhlé testování, aby kampaň odpovídala společenským změnám.

Zavřít reklamu

Na spolupráci s kreativci si firmy z jižní Moravy rozdělí čtyři a půl milionu korun

Starší článek

Nadační fond nezávislé žurnalistiky (NFNZ) nově povede Petr Orálek

Novější článek

Podobné zprávy

Lidé

Publicis Groupe vstupuje do retailu s týmem Jaroslava Sodomky

Skupina chce značkám pomáhat s prodejem v digitálním prostředí. Ředitelem nového Commerce týmu je Sodomka, který dříve vedl marketing CNC.
24. 5. 202224. 5. 2022
Marketing

Zásilkovna spouští spolupráci s crowdfundingovou platformou Donio

Zásilkovna nabídne zakladatelům komerčních projektů na Donio zázemí nejširší sítě výdejních míst v České republice. Spolupráce má za cíl zjednodušit život…
24. 5. 202224. 5. 2022
Kampaně

Kovář hodinářem v nové kampani Velkopopovického Kozla

Značka s agenturou McCann do komunikace tradičně zaměřené na „fachmany“ nenápadně přidává upcycling.
24. 5. 202224. 5. 2022
Marketing

Evropská databanka je novým členem AČRA MK

Asociace českých reklamních agentur přijala v květnu nového člena, který se soustředí na marketingové služby pro malé a střední firmy.
24. 5. 202224. 5. 2022
Reklama
ČEZ vize banner 300x250
Forum Media banner 300x250

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

CMO Partners se stal Robert Chmelař
O marketing Acomware se stará Jitka Gráfová

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.