Foto: O2 TV Sport

O2 TV Sport uvede čtyřdílný seriál o Baníku Ostrava – Nejlepší u nás!!!

10. 3. 2022 12:03

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Unikátní projekt, který vznikal přímo mezi hráči a trenéry, odhalí zákulisí fotbalového klubu Baníku Ostrava. První díl je na programu v sobotu 12. března 2022 od 13.45 hodin.

Baník je Ostrava, Baník je život. Už sto let je ostravský klub fenoménem regionu i celého československého fotbalu. Dokument zachycuje atmosféru fotbalové kabiny ve vypjatých okamžicích i srdce lidí, kteří jsou za svůj klub ochotni doslova položit vlastní život.

„Našim divákům přineseme celkem čtyři díly z tohoto exkluzivního dokumentu, který obsahuje materiál nasbíraný za poslední dva roky. Startujeme o tomto víkendu, poslední díl plánujeme na sobotu 2. dubna, kdy se Baník představí na Spartě,“ prozradil šéf fotbalové sekce O2 TV Sport David Sobišek s tím, že každý díl má stopáž zhruba 35 minut.

Připravovaný seriál není složen ze scének stejnojmenného filmu. „Je zde mnoho původního materiálu, nabídne opravdu atraktivní a unikátní záběry z prostředí jednoho z nejslavnějších českých sportovních klubů. Filmový děj kopíruje pouze z části,“ doplnil David Sobišek, podle něhož se tak čeští fotbaloví fanoušci mohou těšit na ještě bohatší fotbalové víkendy na O2 TV Sport.

Seriál Nejlepší u nás!!!, který vznikl v rámci úspěšné spolupráce O2 TV Sport a projektu Bez frází, pojednává o současné době. První díl se věnuje nelehké covidové době, druhý bude o soupeření s předními českými kluby, třetí o respektu a zároveň rivalitě s Opavou a čtvrtý o oslavách sta let Baníku.

O2 TV Sport uvede seriál na své hlavní stanici vždy v sobotu před fotbalovým superstudiem. Fanoušci jej budou moci v průběhu týdně vždy zhlédnout v připravovaných reprízách.

Foto: O2 TV Sport

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.