Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Ondřej Kořínek, CC BY-SA 3.0,
Média

Český rozhlas zahájil živé vysílání v ukrajinštině

UkrajinaRedakce MAM2. 3. 20222. 3. 2022

Český rozhlas reaguje na prosbu ukrajinské veřejnoprávní vysílací společnosti UA:PBC. Dnes spustil internetový stream jejich rozhlasového vysílání v ukrajinštině na audioportálu i v mobilní aplikaci mujRozhlas.cz.

Cílem je zajistit každodenní dostupnost informací o válce na Ukrajině uprchlíkům a Ukrajincům v České republice. Český rozhlas také spustí příští týden nový podcast s názvem Novinky pro Ukrajince v Česku, který se zaměří na praktické informace pro ukrajinské uprchlíky na našem území.

„Včerejší útok ruských jednotek na televizní věž v Kyjevě omezil i rozhlasové vysílání na vlnách FM a novináři z UA:PBC se ocitli v kritické situaci, kterou si těžko dokážeme představit. S ukrajinskými rozhlasovými kolegy jsme v každodenním spojení, snažíme se jim poskytnout nejenom morální podporu, ale také technickou pomoc a asistenci, aby dokázali zajistit rozhlasové vysílání a informovat veřejnost o dění v zemi,“ uvedl k současné situaci na Ukrajině generální ředitel Českého rozhlasu René Zavoral.

Český rozhlas do výměnné sítě Evropské vysílací unie pro zpravodajský obsah pravidelně nabízí audio příspěvky od válečného zpravodaje Martina Dorazína, který se nachází na východní Ukrajině a reportéra Radiožurnálu Ľubomíra Smatany, který sleduje uprchlickou vlnu na ukrajinských hranicích. Jejich příspěvky tak mohou být slyšet po celé Evropě.  

Radio Prague International, které zajišťuje zahraniční vysílání Českého rozhlasu, bude od příštího týdne vydávat každý den podcast s názvem Novinky pro Ukrajince v Česku. Podcast bude v ukrajinštině a bude obsahovat praktické informace pro ukrajinské uprchlíky na našem území. Informaci o podcastu bude mít k dispozici Ministerstvo zahraničních věcí, aby mohlo informovat příslušné úřady či organizace.

UA:PBC je ukrajinská rozhlasová a televizní veřejnoprávní společnost a člen Evropské vysílací unie (EBU). Od roku 2014 procházela společnost UA:PBC přerodem ze státního média na médium veřejné služby a postupně si získávala nové posluchače. Díky finanční pomoci z Evropské unie investovala do vybudování moderního digitálního newsroomu, který byl plně spuštěn na konci roku 2021 a získala si nové diváky a posluchače.

Ukrajinské rádio je největší FM sítí a nejoblíbenějším rádiem v zemi s průměrným denním pokrytím téměř jednoho milionu posluchačů. Od 22. února vysílá ukrajinský rozhlas nepřetržitě a poskytuje posluchačům nejaktuálnější a nejpřesnější informace o obraně země. Živé vysílání může být přerušeno pouze během leteckého poplachu, kdy se moderátoři musí schovat do krytu.

Symfonický orchestr Českého rozhlasu na podporu Ukrajiny odehraje 14. března 2022 v Rudolfinu benefiční koncert. Celý výtěžek ze vstupného bude věnován do sbírky Člověka v tísni na pomoc Ukrajině. Ceny vstupenek se pohybují v rozpětí 300 až 5000 Kč. Všichni interpreti vystupují bez nároku na honorář.

Vysílání Českého rozhlasu v ukrajinštině je k dispozici na mujRozhlas.cz

Zavřít reklamu

Rozcestníky na pomoc Ukrajině

Starší článek

Česká spořitelna přenechává prostor kampani pro sbírku

Novější článek

Podobné zprávy

Lidé

Publicis Groupe vstupuje do retailu s týmem Jaroslava Sodomky

Skupina chce značkám pomáhat s prodejem v digitálním prostředí. Ředitelem nového Commerce týmu je Sodomka, který dříve vedl marketing CNC.
24. 5. 202224. 5. 2022
Marketing

Zásilkovna spouští spolupráci s crowdfundingovou platformou Donio

Zásilkovna nabídne zakladatelům komerčních projektů na Donio zázemí nejširší sítě výdejních míst v České republice. Spolupráce má za cíl zjednodušit život…
24. 5. 202224. 5. 2022
Kampaně

Kovář hodinářem v nové kampani Velkopopovického Kozla

Značka s agenturou McCann do komunikace tradičně zaměřené na „fachmany“ nenápadně přidává upcycling.
24. 5. 202224. 5. 2022
Marketing

Evropská databanka je novým členem AČRA MK

Asociace českých reklamních agentur přijala v květnu nového člena, který se soustředí na marketingové služby pro malé a střední firmy.
24. 5. 202224. 5. 2022
Reklama
Forum Media banner 300x250
ČEZ vize banner 300x250

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

CMO Partners se stal Robert Chmelař
O marketing Acomware se stará Jitka Gráfová

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.