Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: DIVR Labs
Marketing

České VR studio DIVR Labs získalo od Křetínského s Tkáčem miliony eur

Pavel Hejkrlík22. 3. 202222. 3. 2022

Pražské vývojářské studio DIVR Labs získalo od EC Investments Daniela Křetínského a Patrika Tkáče investici v řádech milionů eur. Čeští vývojáři investici využijí pro expanzi a vývoj nových autorských her.

V první fázi DIVR Labs v rámci spolupráce se sítí obchodních center Westfield otevře svoje pobočky v Londýně a Stockholmu, v druhé fázi přibydou další světové metropole. Investoři sází na trend pokročilé virtuální reality provázané s fyzickým prostředím, do které ve světě investují Steven Spielberg, Netflix, Disney nebo věhlasný venture kapitálový fond Anderssen Horowitz.

Vzestup takzvané location-based virtual reality (LBVR), tedy arén pro virtuální realitu, které jsou provázané s fyzickým prostředím, zapříčinila transformace tradičních obchodních řetězců. Všudypřítomná digitalizace ovlivnila nejen formu prodeje, ale i způsob zábavy v nákupních centrech. Výsledkem je samostatný tržní segment LBVR (location-based VR), jehož hodnota podle odhadů Market Data Forecast v roce 2020 přesáhla 10 miliard dolarů a očekává růst ročním tempem 34 procent na 50 miliard dolarů v roce 2025.

Na vznik nového miliardového sektoru reaguje svou investicí EC Investments Patrika Tkáče a Daniela Křetínského, pro které jde o strategické rozšíření portfolia: „Investice do DIVR Labs představuje posílení našich digitálních aktivit v oblasti gamingu. Virtuální realitu, spolu s esportem, ve kterém jsme již investičně přítomni, zařazujeme mezi nejperspektivnější trendy v oblasti gamingu. Velikou perspektivu vidíme v tom, že DIVR není jen provozovatelem VR arén, ale má především in-house vývoj her, a tak není závislý na licencovaném obsahu,“ říká Miroslav Bodnár z EC Investments.

Studio DIVR Labs provozuje dvě arény v Praze, ke kterým v roce 2020 přibyla pop-up aréna v Dubaji. Arény na ploše 300 metrů čtverečních nabízí špičku v technologických možnostech. Plán expanze počítá s otevřením nových arén v následujících třech letech, během kterých by se hodnota celosvětového trhu LBVR měla zpětinásobit. Pro DIVR Labs je segment LBVR nyní prioritou, strategii vývoje nového obsahu ale již nyní formuje záměr vstoupit v budoucnu i do segmentu domácího VR, jakmile tento trh dosáhne odpovídajícího objemu.

Lukáš Marek, CEO DIVR Labs

„Vstup ECI pro tým DIVR Labs odemyká možnost chopit se naplno a systematicky tržní příležitosti, kterou VR technologie v zábavě otevírají. Naší misí je zpřístupnit lidem svět fantazií v roli hlavních aktérů a na vlastní kůži, místo toho, aby fantazijní příběhy jen pasivně sledovali jako diváci. Kapitálovo-ideové zázemí, které ECI v pozici lead investora do našeho příběhu přináší, je pro tuto misi velmi cenná, ne-li nezbytná výbava, má-li to být mise globálního rozměru,“ říká Lukáš Marek, CEO DIVR Labs.

Herní studio založil před šesti lety Ondřej Bach s investorem Janem Galgonkem, kteří do týmu zakladatelů přizvali kreativního ředitele Jakuba Kučeru a CTO Martina Tichotu. Společným cílem bylo využít díky silnému hernímu a technologickému know-how potenciál nově se rodícího oboru zábavního průmyslu, ve kterém lze uspět v globálním měřítku.

„Ačkoliv v DIVR Labs vznikaly poslední roky produkty špičkové kvality, stáli jsme ve stínu světové scény. Jsem si jistý, že díky vstupu takto silného investora se DIVR dostane mezi světovou špičku, kam právem patří. ECI, stejně jako my, si uvědomuje neomezené příležitosti spojené s rostoucí popularitou VR technologií ve světě zábavního průmyslu,“ dodává ke vstupu ECI Jan Galgonek, spoluzakladatel DIVR Labs.

Zavřít reklamu

Ukazujeme věci takové, jaké jsou

Starší článek

Nový strategický tým skupiny Dentsu vede Tomáš Mrkvička, přešel z Publicis Groupe

Novější článek

Podobné zprávy

Lidé

Publicis Groupe vstupuje do retailu s týmem Jaroslava Sodomky

Skupina chce značkám pomáhat s prodejem v digitálním prostředí. Ředitelem nového Commerce týmu je Sodomka, který dříve vedl marketing CNC.
24. 5. 202224. 5. 2022
Marketing

Zásilkovna spouští spolupráci s crowdfundingovou platformou Donio

Zásilkovna nabídne zakladatelům komerčních projektů na Donio zázemí nejširší sítě výdejních míst v České republice. Spolupráce má za cíl zjednodušit život…
24. 5. 202224. 5. 2022
Kampaně

Kovář hodinářem v nové kampani Velkopopovického Kozla

Značka s agenturou McCann do komunikace tradičně zaměřené na „fachmany“ nenápadně přidává upcycling.
24. 5. 202224. 5. 2022
Marketing

Evropská databanka je novým členem AČRA MK

Asociace českých reklamních agentur přijala v květnu nového člena, který se soustředí na marketingové služby pro malé a střední firmy.
24. 5. 202224. 5. 2022
Reklama
ČEZ vize banner 300x250
Forum Media banner 300x250

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

CMO Partners se stal Robert Chmelař
O marketing Acomware se stará Jitka Gráfová

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.