Foto: Zásilkovna

Zásilkovna spolupracuje s platformou Vinted zaměřenou na secondhand oblečení

9. 2. 2022 12:02

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Zásilkovna zahájila spolupráci s Vinted, největší evropskou online peer to peer platformou pro prodej secondhandové módy. Zákazníci v České republice mohou nyní posílat a vyzvedávat zboží koupené na Vinted na jakémkoliv výdejním místě Zásilkovny, kterých má v ČR téměř 7 200.

„Vinted je další významný klient s mezinárodní působností, který si nás vybral jako partnera. Mám z toho velkou radost a blahopřeji našim kolegům z obchodního oddělení, kterým se ho podařilo získat. Velmi se nám líbí zaměření Vinted na cirkulární ekonomiku. I pro nás je to důležité téma a snažíme se naše podnikání postupně měnit a modernizovat tak, abychom co nejméně zatěžovali životní prostředí,“ říká Simona Kijonková, zakladatelka Zásilkovny a CEO skupiny Packeta.

V momentu, kdy si kupující zboží objedná doručení zásilky přes Zásilkovnu, prodejce získá kód pro odeslání zásilky a může prodávané zboží odnést na jakékoliv výdejní místo Zásilkovny v České republice. Zásilka poté putuje klasickým způsobem a kupující se může těšit na své zboží, které v 98 procent získá do druhého dne. 

Celosvětově má Vinted už zhruba 300 milionů položek a 45 milionů prodávajících a kupujících v rámci Evropy a severní Ameriky, s největšími komunitami ve Francii a v Německu. V Česku propadlo „collaborative consumption“ (spoluspotřebitelstvi) už přes milion registrovaných uživatelů. „Našimi členkami jsou především ženy ve věku od osmnácti do pětatřiceti let, ale vidíme posun ke starším věkovým skupinám i díky kategorii pro rodinu a děti,“ sdělila loni v říjnu MAM Lisa‑Marie Berns, PR manažerka Vinted pro Německo a jižní a východní Evropu.

Platforma aktuálně migruje své původní uživatele ze staré do nové aplikace. V rámci nového prostředí nabízí ve spolupráci se Zásilkovnou i zvýhodněnou dopravu. Stávající cena například činí 20 korun za balík, namísto standardních 69 korun. Ve Vinted přibyla i nová kategorie Bydlení.

Foto: Zásilkovna

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.