Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: TV Prima
Média

Prima zmizí z O2 TV. T-Mobile TV a Vodafone TV její stanice nabízejí dál

AktualizovánoIrena Buřívalová2. 2. 20222. 2. 2022

Skupina Prima se nedohodla na nových podmínkách spolupráce se společností O2 Czech Republic. Nejpozději 1. března 2022 tak operátorovi přestane distribuovat vysílání svých osmi kanálů. Podle O2 jsou požadavky Primy „zcela nepřijatelné“.

Chybět budou na O2 TV stanice Prima, CNN Prima News, Prima Cool, Prima Max, Prima Krimi, Prima Love, Prima Zoom a Prima Star. Uživatelé služby od zmíněného data kanály nenaladí.

„Bohužel ani přes veškerou naši snahu se nám nepodařilo domluvit se na nových podmínkách spolupráce se společností O2 Czech Republic. Vzhledem k tomu, že společnost O2 Czech Republic nadále nabízí svým klientům kanály televize Prima, aniž by s námi měla uzavřený platný kontrakt, rozhodli jsme se, že nejpozději 1. března ukončíme této společnosti distribuci svých kanálů,“ uvedl Marek Singer, generální ředitel skupiny Prima, a dodal, že uživatelé služby O2 TV mohou své oblíbené pořady sledovat prostřednictvím jiných operátorů, placených služeb či programy naladit prostřednictvím DVB-T2.

Tisková mluvčí O2 Czech Republic Kateřina Mikšovská sdělila MAM, že O2, která je součástí skupiny PPF (vlastník Novy), nechce přistoupit na požadavky skupiny Prima, které by diváky O2 TV připravily o nejoblíbenější funkce, mezi které patří zpětné zhlédnutí nebo přetáčení programu. „Požadované navýšení poplatků ze strany FTV Prima o 2 500 procent  je pro operátora O2 přirozeně zcela nepřijatelné,“ napsala.

„Od začátku se snažíme o maximální spolupráci, nechceme naše diváky připravit o funkce, na které jsou zvyklí a hojně je využívají. Skupina Prima přišla s nepřijatelnými podmínkami – nejen se zvýšením poplatků za distribuci kanálů, ale ještě přemrštěným ‚výkupným‘ za to, aby lidé mohli využívat i nadále zpětné zhlédnutí a přetáčení programů. To by v konečném součtu znamenalo zdražení měsíčních tarifů O2 TV o desítky procent. To je pro nás ve chvíli, kdy se na všechny občany České republiky valí jedno zdražování za druhým, nepřijatelné. Podobný scénář čeká v následujících měsících i zákazníky konkurence. Jakákoli z kompromisních variant, kterou jsme přinesli na jednání, byla smetena ze stolu,“ říká Anna Lenerová, šéfka obsahu O2 TV. 

„Společnost O2 Czech Republic uvádí veřejnost v omyl svým tvrzením, že navyšujeme poplatky o 2500 procent. Za distribuci deseti lineárních kanálů a odloženou sledovanost požadujeme navýšení poplatku o nízké jednotky korun za jednu domácnost (méně než 5 Kč),“ napsala v reakci Gabriela Semová šéfka PR Primy.

Celé vyjádření FTV Prima z 2. února v 11:30 naleznete zde.

Primě dlouhodobě vadí, že při zpětném zhlédnutí a přetáčení programu lidé často přeskakují reklamy. Přichází tak o příjmy z inzerce. Přetáčení řeší se všemi operátory.

„Nabídka kanálů T-Mobile TV zůstává  ve vztahu ke společnosti FTV Prima nyní i po 1. březnu 2022 beze změny. Obchodní vztahy dodavatelů a konkurentů nekomentujeme. Případná úprava funkcionalit na kanálech TV Prima je záležitostí našeho vzájemného obchodního vztahu s FTV Prima,“ napsala Zuzana Svobodová, manažerka externí komunikace T-Mobile.

„Diváci Vodafone TV o své oblíbené programy FTV Prima nepřijdou. Nadále našim divákům umožníme funkce jako zpětné přehrávání nebo nahrávání programu. Od 1. března 2022 však FTV Prima požaduje, aby každý, kdo bude šířit její programy, znemožnil svým zákazníkům přeskakování nebo přetáčení reklamy. Za tímto účelem je od operátorů vyžadována případná úprava funkcí na programech FTV Prima. To v praxi znamená, že programy Primy ve zpětném zhlédnutí Vodafone TV nepůjdou přetáčet směrem vpřed. Samozřejmě nejsme rádi, že naši zákazníci nebudou moci používat funkci tak, jak jsou dosud zvyklí, a tento krok nevnímáme z pohledu zákazníků pozitivně,“ napsal manažer externí komunikace Ondřej Luštinec.

Aktualizováno 2. února v 10:05 o citaci O2.

Aktualizováno 2. února v 10:30 o citaci T-Mobile.

Aktualizováno 2. února v 11:30 o reakci Primy na tvrzení O2.

Aktualizováno 2. února v 15:30 o reakci Vodafone

Zavřít reklamu

T-Mobile spouští první kampaň s týmem z WPP

Starší článek

Livesport vstupuje do nové éry. Po 15 letech mění tvář své vlajkové lodi

Novější článek

Podobné zprávy

Lidé

Martina Říhová řídí vedle Active i CMI News

Martina Říhová, výkonná ředitelka společnosti Active Radio, kam patří například Evropa 2, nově řídí i spřízněnou společnost CMI News. Tu doposud vedl…
27. 5. 202227. 5. 2022
Média

Knowlimits se stává největší agenturou na trhu

Lokální agentura Knowlimits se na základě žebříčku velikosti klientského portfolia stává nejsilnější mediální agenturou v Česku. Pařížský institut RECMA,…
26. 5. 202226. 5. 2022
Marketing

Everli získala investici 22 milionů eur od italské společnosti United Ventures

Společnost Everli, přední evropské online tržiště s potravinami, získala další finanční prostředky ve výši přes půl miliardy korun pod vedením nového…
26. 5. 202226. 5. 2022
Kampaně

Tatra chce nabrat 500 lidí, spouští náborovou kampaň

Kopřivnická automobilka řeší nedostatek pracovní síly. Pro velkou kampaň vytvořila nový web, zapojí sociální sítě, billboardy i regionální tisk a rozhlas.
26. 5. 202226. 5. 2022
Reklama
ČEZ vize banner 300x250
Forum Media banner 300x250

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

DoDo posiluje vedení, novým CEO pro ČR a SR se stává Ivo Velíšek
BigBoard rozšiřuje online aktivity, společnost posílí Ferdinand Kraus z O2

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.