Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Happenee
Akce

Platforma Happenee loni sedmkrát vyrostla, nabírá lidi a chystá nový produkt

Pavel Hejkrlík17. 2. 202217. 2. 2022

Platforma Happenee dokazuje, že virtuální světy jsou populární i mezi nadnárodními společnostmi a pořadateli konferencí po celém světě. Potvrzuje to 365 zorganizovanými a připravenými eventy v roce 2021.

Až 90 procent z nich se odehrálo právě ve virtuálním prostředí, zbývající desetina proběhla hybridně či fyzicky. Meziročně společnost zaznamenala sedminásobný růst. Úměrně tomu vyrostl také tým, a to z pěti členů až na současných 40. Typologicky se jednotlivé akce dělí zhruba na dvě poloviny: B2B události pro partnery a zákazníky klientů Happenee a B2E eventy pro zaměstnance velkých firem. Vyčnívá ovšem několik konferencí a summitů, například Genesys G-Summity pro různé evropské regiony nebo GLOBESEC. V roce 2022 platforma přichází s novým produktem Happenee 2.0, jenž bude lépe škálovatelný a zaměří se převážně na generování leadů v rámci obchodně orientovaných B2B eventů.

Zdeněk Hesoun, Happenee

„Obrovský podíl na růstu má jistě také investice, kterou jsme získali během roku 2021. Díky ní a větší orientaci na online prostředí se nám podařilo dosáhnout skvělých výsledků. Stejným tempem ovšem plánujeme růst i nadále. Ke konci roku 2022 chceme dosáhnout meziročního růstu o 200 procent a rozšířit tým až na 60 lidí. Zásadní bude spuštění Happenee 2.0, které nám umožní lépe škálovat a zaměří se zejména na B2B segment virtuálních a hybridních eventů s cílem generovat našim klientům nový byznys. Hlavními výhodami budou pokročilá analytika, lead generation, dosah a možnost uspořádat akci odkudkoli. Soustředit se ovšem budeme také na podporu salesu či marketingu a nevynecháme ani B2E eventy,“ říká spoluzakladatel a CEO Happenee Zdeněk Hesoun.

Dosah, který nezná hranice

Už dnes je jisté, že určité typy virtuálních eventů přežijí i po pandemii. A právě výhod, které to s sebou přinese, plánuje Happenee využít. Už dnes totiž není problém připravit z Česka event, který sledují lidé ze všech koutů naší planety. Příkladem může být například bezpečnostní konference GLOBSEC, které se zúčastnili nejen posluchači z různých zemí, ale hlavně 174 speakerů propojených napříč časovými zónami. Mimo to Happenee pravidelně připravuje a spravuje akce pro klienty z regionů západní Evropy i Spojených států.

„Společně s novým produktem proto chceme stávajícím i potenciálním klientům nabídnout více dat a větší množství funkcí zaměřených na získání nového byznysu. Zároveň bude možné eventovou platformu škálovat tak, aby unesla více než 30 tisíc účastníků najednou. Celé to bude fungovat jako stavebnice – na základní stavební kameny se přidají další a další funkce podle přání zákazníka, respektive podle toho, jaké si vytyčí cíle eventu nebo celé marketingové strategie,“ doplňuje Hesoun. Mezi nové funkce tak přibude možnost dopředu si připravit, s kým se chci na události setkat, možnost zjistit, jaká očekávání mají od eventu jeho návštěvníci, nebo vylepšený leaderboard. Ten umožní zobrazit výsledky všemožných aktivit v rámci eventu podle libovolně zvolené metriky.

Kdo si hraje, nezlobí

Už nyní Happenee umožňuje svým klientům vybrat si z celé řady funkcí, a to i s ohledem na různé typy eventů. Platforma nabízí přizpůsobení události třeba pro onboarding zaměstnanců nebo naopak přidat koutek, který obsahuje různé hry a jehož cílem je hlavně návštěvníky uvolnit. Nesmí ale chybět ani program, livestream, livechat nebo možnost posílat účastníkům či registrovaným účastníkům e-mail. Tyto funkce tvoří jádro prakticky každého eventu a patří mezi nejčastěji využívané. V závěsu jsou zmíněné hry, například Pac-Man nebo Biatlon.

„Nejvyužívanější je logicky livestream. S ním strávili v roce 2021 návštěvníci našich akcí přes 20 milionů minut, tedy necelých 14 tisíc dní. Klasická hra Pac-Man se ovšem nenechala zahanbit a lidé s ní vydrželi více než 20 tisíc minut, stejně jako s Biatlonem. I díky tomu věřím v budoucnost virtuálních eventů. Lidé už totiž do online prostředí nechodí jen proto, že jim to nakázal zaměstnavatel, ale opravdu ho využívají i pro relax a pro společně strávený čas s kolegy, kteří se v danou chvíli mohou nacházet kdekoli ve světě. A právě propojování vzdálených krajů považuji za jeden z našich stěžejních cílů,“ uzavírá Hesoun.

Zavřít reklamu

McDonald’s ulovil šéfkuchaře. Kvalitu zkontroluje Přemek Forejt

Starší článek

Síť lékáren Dr.Max obhájila loňský titul absolutního vítěze Obchodníka roku

Novější článek

Podobné zprávy

Lidé

Publicis Groupe vstupuje do retailu s týmem Jaroslava Sodomky

Skupina chce značkám pomáhat s prodejem v digitálním prostředí. Ředitelem nového Commerce týmu je Sodomka, který dříve vedl marketing CNC.
24. 5. 202224. 5. 2022
Marketing

Zásilkovna spouští spolupráci s crowdfundingovou platformou Donio

Zásilkovna nabídne zakladatelům komerčních projektů na Donio zázemí nejširší sítě výdejních míst v České republice. Spolupráce má za cíl zjednodušit život…
24. 5. 202224. 5. 2022
Kampaně

Kovář hodinářem v nové kampani Velkopopovického Kozla

Značka s agenturou McCann do komunikace tradičně zaměřené na „fachmany“ nenápadně přidává upcycling.
24. 5. 202224. 5. 2022
Marketing

Evropská databanka je novým členem AČRA MK

Asociace českých reklamních agentur přijala v květnu nového člena, který se soustředí na marketingové služby pro malé a střední firmy.
24. 5. 202224. 5. 2022
Reklama
ČEZ vize banner 300x250
Forum Media banner 300x250

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

CMO Partners se stal Robert Chmelař
O marketing Acomware se stará Jitka Gráfová

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.