Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Big Shock!
Marketing

Kreativní agentura Story TLRS nově plní obsahem sociální sítě Big Shocku

Redakce MAM7. 2. 20227. 2. 2022

Sociální platformy společnosti Big Shock! od února spravuje kreativní agentura Story TLRS. Cílem kampaně je komunikaci omladit a oslovit skrz sociální platformy také generaci Z, se kterou by chtěla společnost komunikaci zintenzivnit.

Story TLRS uzavřela s firmou na energetické nápoje dlouhodobou spolupráci a po téměř deseti letech tak vystřídá digitální agenturu Socialsharks. „Story TLRS nejlépe trefilo koncept, jak o věcech uvažujeme. Již delší dobu jsme jejich práci sledovali a věříme, že pro naši značku bude jejich kreativní přístup a originalita právě to, co hledáme,” říká marketingový manažer Big Shock! CZ/SK Jan Kopřiva. Digitální agentura zajistí kompletní komunikaci na kanálech sociálních sítí včetně Instagramu a Facebooku. Do budoucna by svou pozornost chtěli upřít i na Tik Tok.

Tým, který se o Big Shock! bude starat, povede obsahový ředitel Jiří Markvart. „Big Shock! má silnou a věrnou fanouškovskou základnu, kterou je ale potřeba rozšířit o nově nastupující generaci Z. Chceme proto využívat nové formáty i platformy, které budou k této cílové skupině vysoce afinitní,” říká o spolupráci Markvart. Klientovu podporu zajistí Michaela Hadašová za copy, Tereza Blažejová za design a account manažerka Klára Šebková.

„Nahradit stávající agenturu pro nás bude velkou výzvou. Ceníme si klientovi odhodlanosti pro odvážné věci a věřím, že spolupráce s ryze českou značkou, která má skvělé jméno na trhu a chuť dělat věci jinak, bude výhrou pro obě strany,” říká k uzavření spolupráce CEO Story TLRS Adéla Marešová.

Zavřít reklamu

Globální trendy na webináři Ipsosu

Starší článek

Ze Studia David Geč je nově B tým

Novější článek

Podobné zprávy

Lidé

Publicis Groupe vstupuje do retailu s týmem Jaroslava Sodomky

Skupina chce značkám pomáhat s prodejem v digitálním prostředí. Ředitelem nového Commerce týmu je Sodomka, který dříve vedl marketing CNC.
24. 5. 202224. 5. 2022
Marketing

Zásilkovna spouští spolupráci s crowdfundingovou platformou Donio

Zásilkovna nabídne zakladatelům komerčních projektů na Donio zázemí nejširší sítě výdejních míst v České republice. Spolupráce má za cíl zjednodušit život…
24. 5. 202224. 5. 2022
Kampaně

Kovář hodinářem v nové kampani Velkopopovického Kozla

Značka s agenturou McCann do komunikace tradičně zaměřené na „fachmany“ nenápadně přidává upcycling.
24. 5. 202224. 5. 2022
Marketing

Evropská databanka je novým členem AČRA MK

Asociace českých reklamních agentur přijala v květnu nového člena, který se soustředí na marketingové služby pro malé a střední firmy.
24. 5. 202224. 5. 2022
Reklama
ČEZ vize banner 300x250
Forum Media banner 300x250

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

CMO Partners se stal Robert Chmelař
O marketing Acomware se stará Jitka Gráfová

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.