Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Marketing

Ex-ředitelé Graylingu zakládají agenturu. Z Prahy budou obsluhovat Evropu

Redakce MAM23. 2. 202223. 2. 2022

Dva z bývalých evropských ředitelů společnosti Grayling založili poradenskou společnost Lomond Corporate Relations, která se bude specializovat na konzultační servis v oblasti korporátní komunikace a public affairs. Významnou část služeb bude tvořit i problematika související s regulatorními změnami v Evropě.

Centrála nové společnosti bude umístěna v Praze, ale konzultantský tým bude obsluhovat klienty z celé Evropy. Zakládajícími partnery společnosti Lomond jsou Jan Šimůnek a Ben Petter, kteří působili jako generální a provozní ředitelé společnosti Grayling pro kontinentální Evropu. Jan Šimůnek pracoval ve společnosti Grayling od roku 1996 a Ben Petter od roku 2010. Oba byli odpovědní za poskytování komplexních služeb mezinárodním klientům z řad finančních služeb, ICT, zdravotnictví, energetiky a průmyslu. 

Vysokou míru odbornosti a úroveň strategického poradenství podtrhuje i úzká spolupráce konzultantů Lomond s týmem vrchního poradního sboru složeným z předních mezinárodních expertů v oblastech korporátní komunikace. Tým Senior advisory board tvoří: Lord Chadlington, zakladatel sítě komunikačních agentur Shandwick a Huntsworth a bývalý poradce sira Johna Majora a Davida Camerona, Małgorzata O’Shaughnessy, která založila polskou pobočku společnosti Visa a 30 let řídila aktivity Visa v celém regionu střední a východní Evropy, Frank Schönrock, bývalý ředitel frankfurtské pobočky agentury Edelman a ředitel agentury Grayling v Německu, Loretta Ahmed, zakladatelka a generální ředitelka společnosti Houbara Communications, držitelka titulu PR Leader roku 2020 pro oblast Blízkého východu uděleného organizací PRCA MENA.

„Každý z nás má za sebou desítky let poradenství v korporátní komunikaci i public affairs na celoevropské úrovni. Naším cílem je využít tyto mezinárodní zkušenosti a nabídnout klientům ve střední Evropě nadstandardní a vysoce specializovaný poradenský servis,“ uvedl Jan Šimůnek, managing partner Lomond Corporate Relations. „V dnešní postcovidové době potřebují společnosti co nejrychleji nastartovat růst, ale také se naučit fungovat v prostředí s řadou legislativních a regulatorních změn. U našich klientů tak vnímáme mnohem větší důraz na efektivitu integrovaných komunikačních kampaní a zároveň potřebu opravdu vysoce seniorních konzultačních služeb. Právě na těchto konkurenčních výhodách chceme budovat Lomond,“ dodal Jan Šimůnek.

Lord Chadlington doplnil: „V západní Evropě se v posledních několika letech prosazuje trend menších ale vysoce specializovaných konzultantských agentur, které si zakládají top manažeři mezinárodních komunikačních společností. Pro řadu klientů je tento koncept atraktivní, protože jim nabízí to nejlepší z obou světů: mezinárodní zkušenosti velkých sítí v kombinaci s flexibilitou butikové agentury a vysoce seniorním přístupem. Lomond je přesně tento případ. Zároveň je to důkaz, že se tento trend nyní posouvá do střední a východní Evropy a i tady má významným klientům co nabídnout. “

Zavřít reklamu

Aby dirigování spolupráce nebolelo

Starší článek

O značku Fabini bude z pozice CMO pečovat Peter Babjak

Novější článek

Podobné zprávy

Lidé

Publicis Groupe vstupuje do retailu s týmem Jaroslava Sodomky

Skupina chce značkám pomáhat s prodejem v digitálním prostředí. Ředitelem nového Commerce týmu je Sodomka, který dříve vedl marketing CNC.
24. 5. 202224. 5. 2022
Marketing

Zásilkovna spouští spolupráci s crowdfundingovou platformou Donio

Zásilkovna nabídne zakladatelům komerčních projektů na Donio zázemí nejširší sítě výdejních míst v České republice. Spolupráce má za cíl zjednodušit život…
24. 5. 202224. 5. 2022
Kampaně

Kovář hodinářem v nové kampani Velkopopovického Kozla

Značka s agenturou McCann do komunikace tradičně zaměřené na „fachmany“ nenápadně přidává upcycling.
24. 5. 202224. 5. 2022
Marketing

Evropská databanka je novým členem AČRA MK

Asociace českých reklamních agentur přijala v květnu nového člena, který se soustředí na marketingové služby pro malé a střední firmy.
24. 5. 202224. 5. 2022
Reklama
Forum Media banner 300x250
ČEZ vize banner 300x250

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

CMO Partners se stal Robert Chmelař
O marketing Acomware se stará Jitka Gráfová

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.