Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Drive Tribe
Média

Projekt Drive Tribe od tvůrců Top Gearu končí, tratil miliony

Redakce MAM17. 1. 202218. 1. 2022

Nejznámější trojice automobilových novinářů Jeremy Clarkson, Richard Hammond a James May společně s producentem série The Grand Tour Andy Wilmanem založili před pěti lety společný projekt na webu či sociálních sítích pro automobilové nadšence Drive Tribe. Nyní však končí.

Projekt poslaly do kolen poklesy marketingových rozpočtů hráčů v odvětví, které bojuje s nedostatkem čipů a navíc ještě s dopady pandemie. “Jsme všichni skutečně zklamaní, že výzvy, kterými odvětví prochází, ještě doplněné o efekt pandemie, přispěly k tomu, že projekt v současné podobě fungovat nemůže,” prohlásil Jeremy Clarkson. Společně s Drive Tribe a aplikací skončí spřízněný web Food Tribe zaměřený na vaření, což vysněný projekt Jamese Maye.

Původní plán byl vytvořit prostor pro širokou motoristickou komunitu, kde by lidé mohli sdílet obrázky, videa a hledat informace. Drive Tribe nabízel mix zpráv, recenzí, kvízů a další vlastní obsah. Duchovní odkaz celého projektu pak bude dále z uvedeného tria šířit na svých sociálních sítích Richard Hammond. Projekt byl po dvou letech v minusu šestnáct milionů dolarů a ztráta se evidentně dále ještě výrazněji prohlubovala.

Zavřít reklamu

Proboston mění tvář, je z ní antistresová agentura

Starší článek

Jaký byl rok 2021 pro Ipsos

Novější článek

Podobné zprávy

Lidé

Publicis Groupe vstupuje do retailu s týmem Jaroslava Sodomky

Skupina chce značkám pomáhat s prodejem v digitálním prostředí. Ředitelem nového Commerce týmu je Sodomka, který dříve vedl marketing CNC.
24. 5. 202224. 5. 2022
Marketing

Zásilkovna spouští spolupráci s crowdfundingovou platformou Donio

Zásilkovna nabídne zakladatelům komerčních projektů na Donio zázemí nejširší sítě výdejních míst v České republice. Spolupráce má za cíl zjednodušit život…
24. 5. 202224. 5. 2022
Kampaně

Kovář hodinářem v nové kampani Velkopopovického Kozla

Značka s agenturou McCann do komunikace tradičně zaměřené na „fachmany“ nenápadně přidává upcycling.
24. 5. 202224. 5. 2022
Marketing

Evropská databanka je novým členem AČRA MK

Asociace českých reklamních agentur přijala v květnu nového člena, který se soustředí na marketingové služby pro malé a střední firmy.
24. 5. 202224. 5. 2022
Reklama
Forum Media banner 300x250
ČEZ vize banner 300x250

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

CMO Partners se stal Robert Chmelař
O marketing Acomware se stará Jitka Gráfová

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.