Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Drive Tribe
Média

Projekt Drive Tribe od tvůrců Top Gearu končí, tratil miliony

Redakce MAM17. 1. 202218. 1. 2022

Nejznámější trojice automobilových novinářů Jeremy Clarkson, Richard Hammond a James May společně s producentem série The Grand Tour Andy Wilmanem založili před pěti lety společný projekt na webu či sociálních sítích pro automobilové nadšence Drive Tribe. Nyní však končí.

Projekt poslaly do kolen poklesy marketingových rozpočtů hráčů v odvětví, které bojuje s nedostatkem čipů a navíc ještě s dopady pandemie. “Jsme všichni skutečně zklamaní, že výzvy, kterými odvětví prochází, ještě doplněné o efekt pandemie, přispěly k tomu, že projekt v současné podobě fungovat nemůže,” prohlásil Jeremy Clarkson. Společně s Drive Tribe a aplikací skončí spřízněný web Food Tribe zaměřený na vaření, což vysněný projekt Jamese Maye.

Původní plán byl vytvořit prostor pro širokou motoristickou komunitu, kde by lidé mohli sdílet obrázky, videa a hledat informace. Drive Tribe nabízel mix zpráv, recenzí, kvízů a další vlastní obsah. Duchovní odkaz celého projektu pak bude dále z uvedeného tria šířit na svých sociálních sítích Richard Hammond. Projekt byl po dvou letech v minusu šestnáct milionů dolarů a ztráta se evidentně dále ještě výrazněji prohlubovala.

Zavřít reklamu

Proboston mění tvář, je z ní antistresová agentura

Starší článek

Jaký byl rok 2021 pro Ipsos

Novější článek

Podobné zprávy

Zprávy

Češi nevědí, co je ESG. Změnit to má nový rating

Jen mizivý zlomek Čechů ví, co znamená zkratka ESG. O zkratce slov Environment, Social a Governance, tedy hodnot, které jsou zásadní pro udržitelný rozvoj…
25. 5. 202225. 5. 2022
Marketing

Člověk v tísni dostal ke 30 letům nové logo od Marvilu

Nezisková organizace chce být v komunikaci pozitivnější. Logo symbolizované člověka vybrala v soutěži, do níž se účastníci zapojili pro bono.
25. 5. 202225. 5. 2022
Lidé

DoDo posiluje vedení, novým CEO pro ČR a SR se stává Ivo Velíšek

Technologicko-logistická společnost DoDo má na lokálním trhu nové vedení. Na pozici CEO pro Českou republiku a Slovensko, kterou dosud zastával současný…
25. 5. 202225. 5. 2022
Sport

Škoda s agenturou World of Online vezmou fanoušky do zákulisí MS v hokeji

Marketingová agentura World of Online (WOO) uspěla v dalším tenderu pro Skoda Auto a připravila online kampaň ke 30. výročí partnerství mezi…
25. 5. 202225. 5. 2022
Reklama
ČEZ vize banner 300x250
Forum Media banner 300x250

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

BigBoard rozšiřuje online aktivity, společnost posílí Ferdinand Kraus z O2
Vedení MarkBBDO přebírají Zdeněk Mikeš s Martinem Marešem

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.