Foto: Netflix/YouTube

Satirické K zemi hleď má náběh na největší filmový trhák Netflixu

6. 1. 2022 14:01

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Satirická komedie K zemi hleď režiséra Adama Mckaye s Leonardem DiCapriem a Jennifer Lawrence v hlavních rolích se za pouhých jedenáct dnů od uvedení zařadila už na třetí příčku historie nejsledovanějších filmů na streamovací platformě Netflix.

Už v prvním týdnu po uvedení dosáhl film celkem 111 milionů hodin shlédnutí, což byl čtyřnásobek oproti druhému v pořadí “Unforgivable” se Sandrou Bullock a v druhém týdnu náskok ještě navýšil. K Zemi hleď má celkem 263 milionů hodin shlédnutí, což stačí na třetí příčku za filmeme Bird Box se Sandrou Bullock a trhákem Red Notice s Dwaynem Johnsonem, které žebříčku s 364 miliony hodin vévodí. Tedy zatím…

Například druhá série populárního Zaklínače dosáhla celkem 168 milionu hodin, ovšem má několik poměrně dlouhých epizod na rozdíl od jediného filmu, což jen dokazuje, jak se Netflix trefil do nálady diváků. Příběh o tom, jak doktorandka a její profesor objeví planetku, která má se Zemí na sto procent kolizní kurz a zničí život na Zemi za šest měsíců a marně se o naléhavosti situace snaží přesvědčit prezidentku USA v podání Meryl Streep, která nechce kvůli možné ztrátě popularity strašit veřejnost. A trochu nepotismu ve vrcholných kruzích americké politiky zase skvěle znázorňuje její syn a poradce s jasnou narážkou na Jareda Kushnera a Ivanku Trump v podání Jonaha Hilla.

Statistiky sledovanosti Netflixu v týdnu od 27.12.2021 do 2.1.2022:

FilmTýdnů v žebříčkuHodin sledování
1Don’t Look Up2152,290,000
2The Unforgivable421,310,000
3The Lost Daughter118,260,000
4Back to the Outback417,720,000
5Red Notice814,540,000
6Spider-Man: Homecoming314,180,000
7Fast & Furious Presents: Hobbs & Shaw212,870,000
8Death to 2021110,380,000
9Journey 2: The Mysterious Island15,440,000
10Spider-Man15,430,000
Zdroj:Netflix.com

Foto: Netflix/YouTube

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.