Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: YouTube
Kampaně

„Investor do budoucnosti“ Matt Damon to za reklamu pro crypto.com pěkně schytává

Pavel Hejkrlík6. 1. 20226. 1. 2022

Hercova reklama pro kryptoměnovou burzu Crypto.com se sloganem „štěstí přeje odvážným“ přirovnává investice do kryptoměn k odvaze dobrodruhů a veličin světové historie při průzkumu vesmíru nebo výstupu na Mount Everest. A napříč sociálními sítěmi ho lidé nešetří.

„Historie je plná skoro,“ říká Damon a prochází nějakým podzemním komplexem, kde se ve velké hale objevují hologramy připomínající historické objevy a hrdinství. A při jejich oslavě je dává na stejnou úroveň investicím do kryptoměn. Burza Crypto.com rozjela na podzim loňského roku masivní globální marketingovou akci za stamiliony dolarů, jejíž součástí je kromě klipů, v nichž se objeví vedle Damona také Kim Kardashian nebo Tom Brady, například také pronájem jména bývalé areny Staples center v Los Angeles na Crypto arenu za 700 milionů dolarů. 

Peněz na hvězdné obsazení značka evidentně má, výsledek z pohledu kreativy i nápadu ovšem dost pokulhává. Když Damon pateticky pronáší věty o „lidech, kteří využili okamžiku a zavázali se vydržet a v těchto okamžicích pravdy tito běžní smrtelníci jako vy a já,“ nevím jak to má někoho přimět k investici, jen protože  „štěstí přeje odvážným“. Možná je to i veskrze podobnou reklamou cílící na lepší budoucnost v podobě tuzemské společnosti Xixoio, kolem níž se vznáší řada otazníků, že nejde o nic převratného. Ostatně už více než 100 let se firmy pomocí celebrit snaží přimět běžné smrtelníky k výhodným investicím.

Ovšem tento zcela nepřesvědčivý počin, který se snaží dávat dohromady hrdinství cestovatelů, vědců a dobrodruhů s obyčejným svěřením peněz burze jako rovnocenně geniální a obdivuhodný to na sociálních sítích pěkně schytává. „Nejsmutnější na macho nabídce Matta Damona, kde musí divák jednat HNED, jinak je to slaboch, je to, že patří mezi tři nejklasičtější schémata využívaná finančními institucemi, aby jim lidé svěřili své úspory,“ napsal na Twitteru novinář Adam. H. Johnson. „Za 150 let se nic nezměnilo.“

Další zase poukazují na to fakt, že Damonovo ztvárnění romantické nové budoucnosti kontrastuje s tím, že sám žije v minulosti a poukazují na to když loni uvedl, že pro něj bylo slovo teplouš normální a přestal jej používat až když mu jeho dcera vysvětlila, proč by mohlo být urážlivé. Nepříliš šťastně se také v minulosti vyjádřil v oblasti diverzity nebo kampaně MeToo.

Zavřít reklamu

Za české Tesco bude mluvit Jakub Žižka

Starší článek

Allianz odkryla nové ambasadory, brankáře para hokeje i bobisty

Novější článek

Podobné zprávy

Média

Návrat legend i novinky chystá Nova na podzim. Bude pět hraných seriálů i nový Masterchef

Nova odvysílá závěrečnou řadu populární Policie Modrava, druhou řadu loňského hitu Pan profesor s Vojtěchem Dykem, další sérii reality show MasterChef či…
11. 8. 202211. 8. 2022
Média

Media projekt ukazuje stabilní čtenost tisku

Tiskové tituly i přes rostoucí inflaci oslovují většinu populace. Čte je osm z deseti obyvatel ČR, ukazují data Media projektu za 3. čtvrtletí 2021 až 2.
11. 8. 202211. 8. 2022
Kampaně

Už vás válka unavuje? Co kdyby to vzdaly ikony svobody a harmonie

Projekt ukrajinské Leo Burnett ze sítě Publicis Groupe působivě reaguje na „únavový syndrom“ ze zpráv o pokračující ruské invazi v zemi.
11. 8. 202211. 8. 2022
Marketing

Mohou značky růst i v dobách inflace?

Česká republika zažívá nejvyšší inflaci od roku 1993. Lidé mají hlouběji do kapsy a značky jsou už poněkolikáté za posledních dvacet let v extrémně těžké…
11. 8. 202211. 8. 2022
Reklama
FM banner srpen 300x250

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

Novým CEO MultiSport Benefit je Miroslav Rech
Romana Jourdren vede obchod společnosti Orkla Foods

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.