Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: COOP
Retail

Coop otevře non-stop samoobslužný obchod. Nákup jen s bankovní identitou

Irena Buřívalová6. 1. 202210. 1. 2022

V průběhu února se ve Strakonicích otevře první Coop, který se obejde bez stálé přítomnosti personálu a bude možné v něm nakupovat v režimu 24/7.

Podle vedení firmy se podobného obchodu dočkají zákazníci brzo i  na dalším místě v Jižních Čechách, a to v Kaplicích. Coop se při tvorbě nového konceptu inspiroval sesterskými řetězci ve Skandinávii, kde podobné obchody fungují již několik let.

Podle Lukáše Němčíka, ředitele pro rozvoj a marketing, řešení přináší novou dimenzi komfortu pro zákazníky. „Slovo samoobsluha získává s námi nový obsah. Koncept automatického obchodu se maximálně přizpůsobuje potřebám zákazníků, pro které končí nutnost plánovat si podle otevírací doby obchodů své nákupy,“ komentuje plánované otevření obchodu Němčík.

Na základě zkušeností se bude koncept rozšiřovat i do dalších míst. Největší úspěch se očekává právě v menších a středních městech, kde je dostatek zákazníků a zároveň řada z nich se už nespokojí s prodejnami se standardní otevírací dobou.    

PSALI JSME
COOP rozjíždí vlastní online prodej potravin: i pro lidi z menších měst a vesnic

Zákazníci budou moci v obchodě nakupovat pokud mají bankovní identitu a zároveň si stáhnou speciální aplikaci. Každý zákazník tak bude jasně identifikován a dvojitý vstup do prodejny nevpustí nikoho bez této identifikace. Prostor obchodu bude navíc hlídán kamerovým systémem.

Mimo standardní otevírací dobu bude k dispozici celý obchod, uzavřené budou jen pulty s lahůdkami či uzeninami. Automatické prodejny však  budou mít rozšířenou nabídku baleného zboží.  Samotná platba za zboží bude fungovat na principu samoobslužných pokladen, kterými jsou již dnes větší obchody sítě Coop běžně vybaveny. Zákazník bude moci opustit prodejnu s nákupem po ověření platby. Dodavatelem technologického řešení je společnost Knowinstore.

Kromě zvýšení pohodlí zákazníků si Coop od zavádění automatických prodejen slibuje také vyšší tržby a zároveň snížení mzdových nákladů. Náklady na proměnu jedné prodejny se podle Němčíka pohybují kolem jednoho miliónu korun.

Coop byl v minulosti prvním obchodem v ČR, který nabídl chladící boxy s potravinami. Nyní výrazně rozšiřuje síť obchodů spojených s e-shopem, těch je nyní zhruba 700. V nedávné době začala síť testovat také rozvážku potravin.  

„Zákazníci a jejich potřeby se mění. Je načase, aby se nemuseli přizpůsobovat obchodům, ale aby se obchody přizpůsobili jim,“ uzavírá Němčík.  

Zavřít reklamu

Satirické K zemi hleď má náběh na největší filmový trhák Netflixu

Starší článek

Pavel Kalouš odchází z Rockaway, bude řídit Chronotechnu

Novější článek

Podobné zprávy

Zprávy

Meta spouští v Česku kampaň o nástrojích na ochranu soukromí

Meta v Česku spouští kampaň „Moje Místo". Cílem je zvýšit mezi mladými uživateli povědomí o nástrojích na ochranu soukromí a bezpečnosti.
15. 8. 202215. 8. 2022
Marketing

Obří dinosaurus už se staví, pracuje na něm stovka 3D tiskařů

Téměř šest metrů dlouhý Pla(s)teosaurus bude přihlížet na předávání Cen SDGs nejlepším udržitelným projektům, které proběhne 13. října 2022 v budově…
15. 8. 202215. 8. 2022
Názory

Pride není zdaleka jen o průvodu Prahou

Letos proběhl již 12. ročník multižánrového lidskoprávního festivalu Prague Pride. Jedná se o týdenní festival s tradicí odkazující se až na nepokoje ve…
15. 8. 202215. 8. 2022
Kampaně

Když si z člověka utahuje Ryan Reynolds

Herec Ryan Reynolds se v posledním reklamním kousku strefuje do svého byznysového parťáka, moderátora Roba McElhenneyho ve spotu na erektilní dysfunkci.
15. 8. 202215. 8. 2022
Reklama
Commlab banner 300x250
FM banner srpen 300x250

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

Novým CEO MultiSport Benefit je Miroslav Rech
Romana Jourdren vede obchod společnosti Orkla Foods

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.