Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: XLAB
Akce

XLAB s Happenee a Fox Hunter mezi finalisty světových eventových cen BEA Awards

Pavel Hejkrlík1. 12. 20211. 12. 2021

Mezi finalisty letošních světových cen BEA Awards zabodoval event připravený ve spolupráci XLAB a Happenee. Na virtuální roadshow Axis se potkalo více než 60 řečníků mluvících jedenácti jazyky. Na shortlist se dostal také Fox Hunter s akcí Pulse of Prague pro klienta Imperial Brands.

„Už postup mezi finalisty je ve světové konkurenci obrovský úspěch. Znamená to, že si i svět všímá, že odtud z Prahy se dají dělat světové eventy. A je to ocenění i pro celý tým XLABu, který nejen že ustál poslední dva náročné roky, ale dokázal posunout eventový byznys na novou úroveň,“ gratuluje svým lidem CEO XLABu Jindřich Trapl.

Virtuální roadshow Axis, shortlistovaná v kategorii využití technologií, je ukázkou zákaznického eventu. Měla seznámit s novinkami, umožnit osobní setkání s obchodními zástupci Axis a především udržet pozornost a zájem účastníků. Proto měli účastníci možnost odpočinout si u hry, soukromého chatu, sledovat vzkazy od ostatních, anebo hrát během přestávek únikové hry.

Event byl náročný zejména množstvím jazykových mutací. Roadshow se účastnilo 60 řečníků, vysílalo se v deseti jazykových mutacích, někde byly použity i titulky. Při více než 6500 individuálních registracích a více než 3500 unikátních účastnících živých přenosů bylo účastníkům poskytnuty téměř dvě stovky osobních hovorů s obchodními zástupci společnosti Axis, které byly přístupné z interaktivní platformy akce.

Vyhlášení vítězů proběhne během festivalu BEA World 14. až 17. prosince.

Zavřít reklamu

Oktagon MMA uzavřel partnerství s Dáme jídlo a foodpanda

Starší článek

ČT spustí vylepšené iVysílání. Nabídne i první čistě webové pořady

Novější článek

Podobné zprávy

Kampaně

Nejlepší kampaně poslední dekády

Přinášíme přehled spotů, které získaly titanové Grand Prix z Cannes Lions za hranice bořící projekty s přelomovou kreativitou.
30. 6. 202230. 6. 2022
Lidé

Tessa Szyszkowitz jmenována předsedkyní Rady pro redakční nezávislost

Tessa Szyszkowitz přebírá vedení Rady pro redakční nezávislost od Mishy Glennyho, který jí předsedal od jejího založení před třemi lety.
30. 6. 202230. 6. 2022
Retail

Galerie: vrchol retailového designu

Letošní globální ceny Shop! Design Awards jsou rozdány, naši porotci z nich vybrali své favority.
30. 6. 202230. 6. 2022
Marketing

eBay koupil NFT tržiště a cílí na digitální sběratelství

Portál eBay koupil tržiště s nezaměnitelnými tokeny (NFT) KnownOrigin ve snaze rozšířit svůj inventář sběratelských předmětů do virtuální říše.
30. 6. 202230. 6. 2022
Reklama
FM banner srpen 300x250
CĚZ Kuráž 300x250

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

Kiwi.com sestavilo in-house kreativní tým, vede ho Wechsler z DDB
Novým provozním ředitelem Kindred byl jmenován Ondřej Liška

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.