Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: betRing
Zprávy

betRing sází na vítězství s agenturou OAK

Jakub Křešnička1. 12. 20213. 12. 2021

Pro nového hráče na slovenském trhu sportovního sázení připravila strategii, příběh značky i korporátní identitu agentura Terezy Svěrákové a Tomáše Dvořáka

Na slovenský trh sportovních sázek vstupuje společnost SZRT Slovakia se značkou betRing, pro níž brand story, strategii a korporátní identitu vytvořila česká agentura OAK. Tým okolo Terezy Svěrákové a Tomáše Dvořáka vyhrál v tendru a mohl přinést koncept nové značky.

„Slovenský trh sportovních sázek patří mezi nejsilnější a nejsaturovanější v Evropě. Proto jsme hledali agenturu, která uchopí příběh značky jinak, než to dělají konkurenční společnosti. Právě OAK přišel s konceptem, kterým jsme betRing jasně odlišili,“ uvedl Filip Švaňa, CCO značky betRing.

Značku betRing představuje epický minutový TV spot, který doplňují kratší formáty. Vznikl ve spolupráci s produkční společností Bistro Films a oceňovaným režisérem Markem Partyšem. Reklama má mezinárodní obsazení a natáčela se na stadionu Slavie Praha.

„Pro mě osobně bylo nejdůležitější vybalancovat rovinu mezi epičnosti a vnitřním světem postav, tak aby jedna rovina nepřehlušila tu druhou a divák si tak mohl prožít niterné emoce společně s našimi hrdiny. Pocítit ono napětí, adrenalin a vášeň ze sportu, ze hry,“ uvedl Marek Partyš.

V příběhu značky, televizním spotu i klíčových vizuálech se objevuje motiv vítězství. To se v claimu „sázej na vítězství“ spojuje s tím, co mají tipaři nejraději – sázkami. „Tipař má velký přehled, vědomosti a sebevědomí. Nespoléhá se na štěstí, naopak jde výhře vstříc, je to vítězný typ. Na druhou stranu jsme se při zpracování konceptu chtěli vyhnout přeexponované vítězné emoci, která v poslední době slovenské reklamě v tomto segmentu dominuje,“ vysvětlil Tomáš Dvořák z agentury OAK.

Značka produkt nejen jasně identifikuje, ale i zhmotňuje v logu představujícím ring, v němž se buduje sdílená komunita tipařů a k tomu přidává adrenalin, který je ve sportu důležitý. „Logo představuje Ring, místo, v němž se děje vše. Potkávají se tu tipaři, sdílejí tikety, analýzy, inspiraci, sledují s napětím streamy z live zápasů. V Mapě vítězů sledují, kolik vyhrál jejich soused, baví se sestavováním fantasy ligy. Každý tipař má svou osobní Cestu vítěze, svoje výzvy, překonává osobní úrovně,“ objasňuje Švaňa

BetRing je specifický i používaným přátelským tónem v komunikaci, při níž hráčům tyká, jak to dělají i oni sami v diskuzích. Značka je pak i maximálně věcná a připravila desítky videí – tutorialů pro funkce na webových stránkách a v mobilních aplikacích.

Zavřít reklamu

Pět trendů roku 2022 pro marketing sociálních médií

Starší článek

Publicis rozšiřuje svůj model „Power of One“ na regionální úroveň

Novější článek

Podobné zprávy

Kampaně

Nejlepší kampaně poslední dekády

Přinášíme přehled spotů, které získaly titanové Grand Prix z Cannes Lions za hranice bořící projekty s přelomovou kreativitou.
30. 6. 202230. 6. 2022
Lidé

Tessa Szyszkowitz jmenována předsedkyní Rady pro redakční nezávislost

Tessa Szyszkowitz přebírá vedení Rady pro redakční nezávislost od Mishy Glennyho, který jí předsedal od jejího založení před třemi lety.
30. 6. 202230. 6. 2022
Retail

Galerie: vrchol retailového designu

Letošní globální ceny Shop! Design Awards jsou rozdány, naši porotci z nich vybrali své favority.
30. 6. 202230. 6. 2022
Marketing

eBay koupil NFT tržiště a cílí na digitální sběratelství

Portál eBay koupil tržiště s nezaměnitelnými tokeny (NFT) KnownOrigin ve snaze rozšířit svůj inventář sběratelských předmětů do virtuální říše.
30. 6. 202230. 6. 2022
Reklama
FM banner srpen 300x250
CĚZ Kuráž 300x250

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

Kiwi.com sestavilo in-house kreativní tým, vede ho Wechsler z DDB
Novým provozním ředitelem Kindred byl jmenován Ondřej Liška

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.