Nikol Leitgeb opět v kampani Zoot. Tentokrát i s manželem

16. 11. 2021 09:11

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Cílem letošní vánoční kampaně Zoot je především motivovat zákazníky ke stažení nové aplikace a komunikovat hlavní výhody společnosti, kterými jsou rychlost dodání a možnost vyzkoušení zboží ve 150 Výdejnách radosti.

Vánoční spot režiséra Jana Chramosty v produkci agentury Konektor Social poběží na TV Nova. K spotu se přidávají OOH, onsite a sociální média, nová mobilní aplikace Zoot, podpora influencerů i rádiový spot. Hlavním sloganem kampaně je Výjimečné Vánoce děláte vy. Nikol Leitgeb v kampani zastupuje snaživou ženu, která chce pro rodinu vytvořit jedinečné a kouzelné vánoční svátky, nezanevře však na to u všech příprav vypadat skvěle. 

„S nadsázkou jsme chtěli poukázat na to, že dokonalé Vánoce jsou hlavně o lidech a jejich společném prožívání Vánoc. S naší pomocí jim to pak bude slušet za všech okolností,“ říká Michaela Mihók, brand manažerka Zoot.

Zoot na předvánoční období plánuje adventní kalendář, v rámci kterého na zákazníky čeká každý den jiná nabídka. „Velkým benefitem, který můžeme zákazníkům nabídnout, je také naše privátní značka Zoot Originál, pod níž najdou nová vánoční trička a taky jsme oživili podporu Zoot Dobro. Již tradičně budeme mít na webu i průvodce dárky pro ženy a muže v různých cenových hladinách, aby jsme našim zákazníkům výběr co nejvíce ulehčili,“ doplňuje Mihók.

  • Kreativní koncept:  Konektor Social + ZOOT
  • Produkce: Final_2
  • Creative director: Lukáš Bašta
  • Režie: Ján Chramosta
  • Mediamix: TV, OOH, radio, print, on-line, retail, sociální média, influenceři

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.