Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Aktin
Kampaně

Mikýř v prášku. Spolupráce Aktinu s influencery nabídne i Lucii Minářovou či Andy Štěch

Redakce MAM10. 11. 202110. 11. 2021

Aktin influencery zapojuje přímo do vývoje produktů vlastní značky Vilgain, které spoluvytváří jak dle vlastních potřeb, tak pro své fanoušky. Mikýř tak zábavně edukuje o veřejném dění, Andy Štěch vzdělává ve výživě a Lucie Minářová inspiruje k pohybu.

„Už od roku 1994 jsem měl v hlavě jen jeden cíl. Vytvořit kvalitní protein, který dokonale vystihuje delikátní chuťové tóny prostředí internetu, pocitu úspěchu a zajištění pasivního příjmu. Po téměř půl roce jsme na to přišli. Banán v čokoládě! A já vím, co si myslíte. ‚Hehe banán v čokoládě ‚ Ale, prosím, nezesměšňujte to. Skutečně, tak chutná esence internetu. A nyní se koukni do zrcadla a drž v ruce tento protein. Už to chápeš? S tímhle proteinem to prostě všichni zvládnem. Zvládnul to i Marek a ten nemá ruce!,“ komentuje produkt Martin „Mikýř“ Mikyska. Mikýř v prášku to je 80 % protein, 20 % banán v čokoládě a 0 % pochyby.

S Lucií Minářovou uvádí značka Vilgain Luciemin Whey Protein, syrovátkový koncentrát přírodního původu slazený pouze steviol-glykosidy. Spolu s Andy Štěch vyrobil Aktin Vilgain Andy Granolu, prémiovou směs s kvalitními ovesnými vločkami, křupavými oříšky, čokoládovými pecičkami, kokosovým nektarem a špetkou Himalájské soli.

„Chceme budovat silné pouto mezi naší značkou a každou osobností, ať už sportovcem nebo influencerem, se kterým spolupráci navážeme. Jde nám o to, aby byla co nejvíc interaktivní a přinesla přidanou hodnotu pro firmu, ambasadora i zákazníka,“ shrnuje dlouhodobé partnerství s influencery Jana Bohumelová, Affil & Influencer Relations Manager pro CZ a SK.

„Influenceři přinášejí fanouškům unikátní produkt, na jehož výrobě se podílí od samotného začátku a Aktin získává přímo inspiraci a potřeby zákazníků a fanoušků influencerů, jaké produkty by rádi v portfoliu vlastní značky Vilgain našli,“ vysvětluje Michal Hubík, CEO Aktinu. Tým Aktinu pracuje na vývoji vlastních produktů už šest let, pod značkou Vilgain jich aktuálně nabízí devadesát.

Zavřít reklamu

Pravé kouzlo Vánoc slibuje Coca-Cola ve svátečním videu

Starší článek

Vychází kniha povídek ze světa reklamy

Novější článek

Podobné zprávy

Lidé

Martina Říhová řídí vedle Active i CMI News

Martina Říhová, výkonná ředitelka společnosti Active Radio, kam patří například Evropa 2, nově řídí i spřízněnou společnost CMI News. Tu doposud vedl…
27. 5. 202227. 5. 2022
Média

Knowlimits se stává největší agenturou na trhu

Lokální agentura Knowlimits se na základě žebříčku velikosti klientského portfolia stává nejsilnější mediální agenturou v Česku. Pařížský institut RECMA,…
26. 5. 202226. 5. 2022
Marketing

Everli získala investici 22 milionů eur od italské společnosti United Ventures

Společnost Everli, přední evropské online tržiště s potravinami, získala další finanční prostředky ve výši přes půl miliardy korun pod vedením nového…
26. 5. 202226. 5. 2022
Kampaně

Tatra chce nabrat 500 lidí, spouští náborovou kampaň

Kopřivnická automobilka řeší nedostatek pracovní síly. Pro velkou kampaň vytvořila nový web, zapojí sociální sítě, billboardy i regionální tisk a rozhlas.
26. 5. 202226. 5. 2022
Reklama
Forum Media banner 300x250
ČEZ vize banner 300x250

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

DoDo posiluje vedení, novým CEO pro ČR a SR se stává Ivo Velíšek
BigBoard rozšiřuje online aktivity, společnost posílí Ferdinand Kraus z O2

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.