Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Vlna pomoci
Marketing

I vánoční večírek může pomáhat, hitem jsou dobrovolnické teambuildingy

Pavel Hejkrlík23. 11. 202125. 11. 2021

Sezóna  teambuildingů a vánočních večírků se rozjíždí a firmy řeší, jestli půjdou na večeři, bowling nebo stráví víkend na horách. Stále více společností ale hledá i alternativní možnosti, chce své kolegy a zaměstnance zapojovat do dobrovolnických projektů.

Environmentální a sociálně udržitelné podnikání je součástí strategie stále většího množství firem. Není to přitom jen o ochraně životního prostředí, ekologické výrobě nebo třídění odpadů, ale stále větší význam hraje i sociální odpovědnost. Sociálně odpovědné firmy kladou důraz na ochranu a rozvoj zaměstnanců, diverzitu i každodenní pomoc. Novým silným trendem pro sociálně odpovědné firmy je i pořádání firemních akcí spojených s dobrovolnickou pomocí. S tím jim pomáhá platforma Vlna pomoci, která propojuje firmy s neziskovými organizacemi.

„Stále více firem se na nás obrací s chutí zapojit se více než jen finančně. My je umíme propojit s partnerskými neziskovkami a stanou se na určitý čas dobrovolníky. Zaměstnanci si tak nejen užijí společně strávený čas mimo zdi kanceláří, ale ještě jej stráví smysluplnou pomocí. Mnoho z nich se pak zapojuje i nadále,“ vysvětluje zakladatel Vlny pomoci David Suslik.

Součástí teambuildingu tak může být např. pomoc v pečovatelském domě pro seniory, úklid lesa nebo práce se zvířaty. Právě do Stanice pro ohrožená zvířata v Praze – Jinonicích se vydala softwarová firma Algotech. „Máme všichni radost, že jsme měli možnost se na jedno odpoledne odtrhnout od práce a pomoci i tam, kde je aktuálně potřeba. Není to úplně běžné a díky Vlně pomoci se nám to podařilo. Finančně podporujeme digitalizaci Asistence a pro fyzickou pomoc jsme si vybrali Letokruh,“ vysvětluje ředitel Algotechu František Zeman.

Na webu www.vlnapomoci.cz je v tuto chvíli několik set nabídek dobrovolnictví zahrnujících jak manuální práce, tak i expertní poradenství. „Nabídku partnerských neziskovek neustále rozšiřujeme, právě v předvánočním období zaznamenáváme velký nárůst ochoty pomáhat,“ uzavřel David Suslik.

„Firmy chtějí pomáhat, jejich zaměstnanci se chtějí zapojovat. Často ale nevědí, kam se obrátit a jak pomoc realizovat. My víme, kde, kdy a jak lze pomáhat. Propojujeme tedy firemní svět s tím neziskovým,“ dodal David Suslik. Díky Vlně pomoci digitalizujeme náš interní systém, koordinujeme dobrovolníky a zároveň inzerujeme online možnosti jejich zapojení.  Teambuildingová dobrovolnická akce zaměstnanců soukromé firmy byla skvělá příležitost, jak v krátkém čase zajistit několik párů dobrých rukou tam, kde jsou potřeba. Pro Letokruh jde o vítanou přidanou hodnotu účasti v projektu,” vysvětluje přínosy ředitelka neziskové organizace Letokruh Kateřina Karbanová.

Ročně se v ČR odpracuje přes 45 milionů hodin dobrovolnictví, a přesto v neziskovém sektoru chybí chytré nástroje a centralizovaný systém pro řízení lidí a projektů. Proto vznikla Vlna pomoci, která digitalizuje a zefektivňuje činnost neziskových organizací a dobrovolníků. Hlavním garantem projektu je Český červený kříž, zapojily se také Armáda spásy, Asistence, Letokruh a každý měsíc přibývají další.

Zavřít reklamu

Vánoce si dopřejte raději bez úvěrů, hlásá v nové kampani Zonky

Starší článek

Kofole se v létě dařilo, tržby ve 3. čtvrtletí vzrostly meziročně o 34 milionů

Novější článek

Podobné zprávy

Lidé

Martina Říhová řídí vedle Active i CMI News

Martina Říhová, výkonná ředitelka společnosti Active Radio, kam patří například Evropa 2, nově řídí i spřízněnou společnost CMI News. Tu doposud vedl…
27. 5. 202227. 5. 2022
Média

Knowlimits se stává největší agenturou na trhu

Lokální agentura Knowlimits se na základě žebříčku velikosti klientského portfolia stává nejsilnější mediální agenturou v Česku. Pařížský institut RECMA,…
26. 5. 202226. 5. 2022
Marketing

Everli získala investici 22 milionů eur od italské společnosti United Ventures

Společnost Everli, přední evropské online tržiště s potravinami, získala další finanční prostředky ve výši přes půl miliardy korun pod vedením nového…
26. 5. 202226. 5. 2022
Kampaně

Tatra chce nabrat 500 lidí, spouští náborovou kampaň

Kopřivnická automobilka řeší nedostatek pracovní síly. Pro velkou kampaň vytvořila nový web, zapojí sociální sítě, billboardy i regionální tisk a rozhlas.
26. 5. 202226. 5. 2022
Reklama
ČEZ vize banner 300x250
Forum Media banner 300x250

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

DoDo posiluje vedení, novým CEO pro ČR a SR se stává Ivo Velíšek
BigBoard rozšiřuje online aktivity, společnost posílí Ferdinand Kraus z O2

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.