Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: T-Mobile
Retail

Absolutním vítězem POPAI Awards je Magenta Experience Center

Redakce MAM26. 11. 202126. 11. 2021

V rámci programu mezinárodní akce POPAI Day 2021 byly vyhlášeny výsledky třináctého ročníku soutěže POPAI Awards o nejlepší realizace na retailovém trhu.

Soutěžní projekty se představily celkem v devatenácti soutěžních kategoriích. K exponátům patřily komunikační prostředky v retailu, prvky vybavení interiérů obchodů, komplexní store koncepty či inovativní a ekologicky šetrné in-store realizace.

V samostatných soutěžních kategoriích soutěžily novinky z oblasti digitálních médií a integrované in-store kampaně. Odborná porota hodnotila především originalitu a inovativnost, estetickou úroveň a design, kvalitu výrobního zpracování i vhodnost do prodejního prostředí.

Nejúspěšnějším exponátem celé soutěže se stal in-store projekt Magenta Experience Center od agentury Proboston Creative, jehož zadavatelem i autorem je společnost T-Mobile Czech Republic. Tento projekt získal celkem čtyři ocenění včetně absolutního vítězství v soutěži.

  • Cena publika
  • Kategorie Domácí potřeby,
    bytové doplňky, hobby
  • Kategorie Drogerie, kosmetika
Příklady oceněných realizací

Jde o vzdělávací prostor, který se nachází v obchodním centru Arkády Pankrác. Místo žije nejrůznějšími workshopy, přednáškami a kurzy, které překonávají bariéry digitálního i technologického světa. Cílem Magenta Experience Centre je inspirace, vzdělávání, zábava a networking.

Kompletní přehled vítězů POPAI Awards 2021 naleznete zde.

Zavřít reklamu

POPAI Forum: Retailová budoucnost je „fygitální“

Starší článek

NetMonitor bude přesněji měřit strávený čas

Novější článek

Podobné zprávy

Zprávy

Meta spouští v Česku kampaň o nástrojích na ochranu soukromí

Meta v Česku spouští kampaň „Moje Místo". Cílem je zvýšit mezi mladými uživateli povědomí o nástrojích na ochranu soukromí a bezpečnosti.
15. 8. 202215. 8. 2022
Marketing

Obří dinosaurus už se staví, pracuje na něm stovka 3D tiskařů

Téměř šest metrů dlouhý Pla(s)teosaurus bude přihlížet na předávání Cen SDGs nejlepším udržitelným projektům, které proběhne 13. října 2022 v budově…
15. 8. 202215. 8. 2022
Názory

Pride není zdaleka jen o průvodu Prahou

Letos proběhl již 12. ročník multižánrového lidskoprávního festivalu Prague Pride. Jedná se o týdenní festival s tradicí odkazující se až na nepokoje ve…
15. 8. 202215. 8. 2022
Kampaně

Když si z člověka utahuje Ryan Reynolds

Herec Ryan Reynolds se v posledním reklamním kousku strefuje do svého byznysového parťáka, moderátora Roba McElhenneyho ve spotu na erektilní dysfunkci.
15. 8. 202215. 8. 2022
Reklama
Commlab banner 300x250
FM banner srpen 300x250

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

Novým CEO MultiSport Benefit je Miroslav Rech
Romana Jourdren vede obchod společnosti Orkla Foods

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.