Foto: VUCH

Značka puntíkatých peněženek Vuch má prodejnu v pražském centru a plánuje TV kampaň

7. 10. 2021 07:10

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Chrudimská značka Vuch otevřela první obchod v pražské high street a plánuje další expanzi. Letos chce vánoční prodeje podpořit první televizní kampaní.

Obrat Vuch, která začínala na puntíkatých peněženkách a postupně rozšířila sortiment o kabelky, batohy, oblečení a nově i boty, loni činil 61 milionů korun. Letos by se podle odhadů vedení společnosti měl minimálně zdvojnásobit, až na 140 milionů korun.

Firmě, jež má pevnou pozici v e-commerce, se podařilo za šest let od svého založení expandovat po celé Evropě, naposledy do Slovinka a Chorvatska, což jsou trhy, které zároveň rostou nejdynamičtěji.

„V roce 2020 jsme zrevidovali byznys, naše procesy jsou už stabilní a zavedené a díky tomu se nám daří enormně růst,“ říká spoluzakladatel Vuch Martin Kůs s tím, že značka v podstatě vyrostla na sociálních sítích. Jen Facebooku má přes 200 tisíc sledujících, což je zhruba ekvivalent followerů Zootu.  

Vedle prodejny v pražské Národní ulici má značka obchod ještě v Chrudimi, ale největší prodeje se odehrávají v onlinu. Značka prodává například i přes Zoot, v jednotlivých zemích má ale také své lokalizované e-shopy. Aktuálně jedná o spolupráci s velkými hráči jako jsou e-shopy Zalando či AboutYou.

„Většina našeho marketingu se odehrává online, letos ale poprvé půjdeme na Vánoce do televize,“ říká Kůs s tím, že produkci spotu řeší Vuch s externí agenturou, ale jinak veškeré nápady vznikají in-house. Značka také do konce roku plánuje vydat charitativní kalendář, ve kterém se objeví například herečka Alice Bendová. Výtěžek z něj půjde na Řád Maltézských rytířů.

Velkou část svých produkty vyrábí Vuch v Asii, především v Číně. „Při našem objemu bychom nikdy nebyli schopni zboží vyrobit v Evropě a rozhodně ne, v takové kvalitě,“ možná překvapivě dodává Kůs s tím, že značka chce být cenově dostupná pro ženy, které si nechtějí na kabelku „brát hypotéku“. „Barevné a veselé produkty za rozumnou cenu, to je hlavní motto naší značky,“ uzavírá Kůs.

Foto: VUCH

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Tomáš Kopsa

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.