Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: MallPay
Zprávy

Fintech Mallpay představil novou chytrou kartu

Pavel Hejkrlík19. 10. 202119. 10. 2021

Jak si Češi představují ideální platební kartu? Má být jednoduchá na založení i správu, ale zároveň extrémně bezpečná. Fyzická pro výběry z bankomatů, ale také virtuální pro platbu smartphonem nebo hodinkami. Se spoustou výhod, jako je třeba prodloužená záruka na všechno nakoupené zboží, ale zároveň zcela zdarma.

Fintech Mallpay v rámci svého nového účtu Plus představil chytrou Mallpay kartu, která všechny tyto výhody přináší. Navíc ještě doplňuje nové produkty, jako je třeba Mallpay Třetinka nebo automatické investice. Novou Mallpay kartu získají všichni klienti v rámci nového ověřeného účtu „Plus“, který nahradí veškeré dosavadní účty. Provoz účtu bude stejně jako jeho zřízení kompletně zdarma a v průběhu října na něj budou převedeni klienti, kteří využívali některý z původních ověřených účtů. Své dosavadní karty si mohou ponechat, jen jim budou aktivovány nové funkce.

Založení účtu s Mallpay kartou je kompletně online a v případě využití ověření pomocí bankovní identity se jedná o proces na několik málo minut. Aniž by bylo potřeba zakládat klasický bankovní účet, jeho uživatelé po schválení ihned dosáhnou na nákupní limit až 50 000 korun a splatnost až 50 dnů, který půjde díky virtuální kartě nebo tlačítkům v partnerské síti e-shopů čerpat okamžitě.

Díky spárování s aplikací Mallpay má každý uživatel přehled o svých útratách, potvrzení plateb je možné jednoduše pomocí otisků prstů nebo FaceID. V aplikaci je možné také jednoduše ovládat kartu jako takovou – zobrazit si její kompletní údaje, aktivovat nebo deaktivovat možnost plateb na internetu, zobrazit nebo změnit PIN či kartu dočasně nebo trvale uzamknout.

„Do jedné karty se nám podařilo spojit všechno, co Češi označili za prioritu pro nakupování v obchodech nebo na internetu. Přinášíme tak revoluční mix, ve kterém se spojuje vysoká bezpečnost a zároveň jednoduchost. A troufáme si tvrdit, že se můžeme lehce stát nejoblíbenější ‘druhou kartou’ v peněžence,“ zmiňuje Adam Kolesa, CEO Mallpay.

Delší záruka a pojištění v hodnotě tisíců zcela zdarma s každým nákupem

Jednoduchost ovládání a zabezpečení však není jediná věc, pomocí které toho chce Mallpay dosáhnout. Tou největší inovací je totiž mix výhod, který uživatelé získají s každým nákupem zaplaceným jeho chytrou kartou. Jak v kamenném obchodě, tak na e-shopu totiž získávají automaticky tříletou záruku na koupené zboží v hodnotě vyšší než 1500 korun. To je zároveň na rok automaticky pojištěno proti rozbití a krádeži. Mallpay k tomu využívá jedno z nejlepších pojištění na trhu od ČSOB Pojišťovny.

„Jedná se o přelomový produkt, který má šanci změnit trh. Stačí si ukázat příklad: u nového iPhone 13 by vás tříletá záruka na většině e-shopů stála kolem 3000 korun. Podobnou sumu byste zaplatili za roční pojištění proti krádeži nebo rozbití. S Mallpay kartou jsou tyto benefity v hodnotě 6000 korun zdarma. A platí to až na pár výjimek pro každý nákup,“ vysvětluje Adam Kolesa.

Adam Kolesa

Již po Vánocích Mallpay představí další benefit – dopravu zdarma na libovolnou adresu pro střední a velké nákupy (tzn. v hodnotě nad 500 korun) v e-shopu MALL.cz. Karta zároveň přinese rozšířený věrnostní klub, v rámci kterého je možné střádat body a ty pak využívat pro bezplatné doručení nebo výraznou slevu při akcích v rámci sítě zapojených e-shopů.

Energie zaplacené z Mallpay účtu, investice nebo nákup na tři splátky

Mallpay k účtu s Mallpay kartou nabídne také další novinku – automatické investice. V jejich rámci bude zaokrouhlovat částky u průběžných útrat a přebytek automaticky zhodnocovat ve spolupráci s digitální investiční službou Indigo od Patria Finance. Mezi další novinky patří nakupování ve třech splátkách nazvané Mallpay Třetinka. A zásadní změnu přinese také možnost posílat prostřednictvím Mallpay peníze na libovolný bankovní účet. Ještě v průběhu listopadu bude nově možné uhradit například energie, leasing, účet za telefon, pojištění domácnosti nebo třeba obědy pro školáky.

„Poslední měsíce jsme pracovali na tom, aby se z Mallpay stal celý ekosystém služeb pro hospodaření domácnosti. Proto jsme nákupy propojili s automatickými investicemi, které přináší lepší zhodnocení než spořicí účty na trhu. Zároveň přinášíme zcela nové možnosti, které zajistí Čechům stabilnější cash-flow. Neočekávané výdaje, jako třeba nedoplatky za elektřinu nebo platbu za školu v přírodě jednoduše uhradí ze svého Mallpay účtu a zaplatí až druhý měsíc,“ zmiňuje Adam Kolesa.

Mallpay se stal nejrozšířenější BNPL platební metodou

Kromě účtu Plus s Mallpay kartou mohou klienti Mallpay nadále využívat jednoduché odložení platby na 14 dní do 5000 korun bez nutnosti ověření, a to pomocí platebního tlačítka v síti partnerských e-shopů Mallpay. Počet partnerů momentálně přesáhl číslo 9000, díky čemuž se Mallpay stává BNPL (kup teď – plať později) službou s nejširším pokrytím na trhu.

„Začátkem roku jsme startovali se 160 partnery. Nyní jsme na více než 9000 partnerů. To růst o více než 5500 %, který přichází díky výhodným podmínkám – jako je třeba pouze 0,5% transakční poplatek – které e-shopům a online službám nabízíme,“ pochvaluje si Adam Kolesa. „Pro mě navíc letošní rok jasně ukázal, jak rozmanité jsou v Česku možnosti ve využití BNPL plateb. Už dávno to není jen nákup zboží v e-shopech. Denně se přes Mallpay kupují akční jízdenky, farmářské maso v akci nebo hodiny s online terapeutem.“

Adam Kolesa navíc zmiňuje, že počet partnerů do konce roku ještě stoupne. Využívání BNPL platebních metod bude totiž ze strany Čechů letos rekordní a služby, které je ve svých nákupních košících aktivují, mohou získat velké množství nových zákazníků

Zavřít reklamu

Mindshare bude dál řešit média pro Ferrero

Starší článek

Iniciativu Za Evropu bez pokusů na zvířatech podepsalo během dne 30 tisíc Čechů

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing

Ageismus: tahle práce není pro starý

Firmy si zadělávají na velké problémy, když při náborech opomíjejí lidi středního věku. Generace 50+ pomáhá růstu byznysu, prospěje agenturám i marketingu.
4. 7. 20223. 7. 2022
Lidé

Generální ředitel ČT Petr Dvořák obhájil post viceprezidenta Evropské vysílací unie

Generální ředitel České televize Petr Dvořák byl na dnešní valné hromadě v Dubrovníku již podruhé zvolen viceprezidentem Evropské vysílací unie (EBU).
1. 7. 20221. 7. 2022
Lidé

Ondřej Cikán je novým ředitelem Rock rádia

Rock rádio, patřící do mediální skupiny Media Bohemia, má nového ředitele. Stal se jím dosavadní programový ředitel Fajn rádia, Ondřej Cikán, který tak…
1. 7. 20221. 7. 2022
Lidé

Billu Česká republika řídí Liam Casey

Liam Casey převezme od 1. července pozici generálního ředitele společnosti Billa Česká republika a společně s Ilse Holzer (finanční ředitelka) a Petrem…
1. 7. 20221. 7. 2022
Reklama
FM banner srpen 300x250

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

Z řetězce Albert odchází ředitel digitálního marketingu Matoušek
Tessa Szyszkowitz jmenována předsedkyní Rady pro redakční nezávislost

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.