

SportObchod.cz oznámil akvizici Fitness4U. Zákazníkům slibuje komplexnější nabídku
První významnou akvizici po vstupu nového investora do společnosti oznámil internetový obchod se sportovním vybavením SportObchod.cz. V průběhu letních měsíců koupil společnosti Fitness4U, která se zaměřuje na fitness výživu a doplňky a dosahuje obratu přes sto milionů korun.
Důvodem akvizice společnosti Fitness4U je snaha dosáhnout větší komplexnosti nabídky obchodu. Akvizice nám zároveň pomůže docílit potenciálu značky a zvýšit konkurenceschopnost na zahraničních trzích,“ řekl jednatel společnosti SportObchod.cz Josef Mech (na úvodní fotografii vpravo). Sportobchod.cz díky spojení s expertem na sportovní výživu, fitness a posilování získal do svého portfolia další dílek skládačky při cestě za cílem vytvořit všestranný sportovní e-shop s širokou nabídkou sortimentu pro všechny sportovce.
„Našim zákazníkům jsme teď schopni nabídnout kromě sportovního vybavení také plnohodnotnou nabídku sportovní výživy a doplňků pro fitness a posilování,“ doplnil Mech přínosy pro zákazníky. Majitel Fitness4U Filip Novotný vidí ve spojení se SportObchod.cz šanci proniknout na nové trhy a využít know-how zkušenějšího partnera v oblasti e-commerce.
„Dosud jsme působili pouze v Česku a na Slovensku. Spoluprací si proto slibujeme například expanzi na nové trhy, se kterou má SportObchod.cz zkušenosti,“ nabídl důvody prodeje společnosti Novotný. Zákazníci společnosti Fitness4U ale nemusí propadat panice. Jejich nákupy v oblíbeném e-shopu transakce nijak neohrozí, naopak by jim měla přinést lepší zákaznickou zkušenost. Značka zůstane na československém trhu i nadále aktivní.
„Pro naše stávající zákazníky se ale zatím nic nemění. Značka Fitness4U bude na československém trhu i nadále fungovat, pouze na technologickém řešení SportObchodu. Navíc chystáme novinky, které posunou servis pro zákazníky na novou úroveň a zlepší jejich zážitek z nákupu oblíbených fitness suplementů,“ slíbil Novotný, který se po prodeji stal součástí týmu SportObchod.cz.
SportObchod.cz působí na šesti trzích v Evropě a nabízí sportovní vybavení pro hokejisty, tenisty, cyklisty nebo běžce. V letošním roce vstoupil také do světa outdooru. V roce 2020 oslavil obrat přes půl miliardy korun.
Podobné zprávy


Generální ředitel ČT Petr Dvořák obhájil post viceprezidenta Evropské vysílací unie


Ondřej Cikán je novým ředitelem Rock rádia


Billu Česká republika řídí Liam Casey

