

Rohlík rozjel svou první kampaň na Maso! z dílny agentury B&T
Online supermarket Rohlik.cz nedávno přestavil svou vlastní privátní značku Maso! V kampani nyní apeluje na lidi, aby přestali jíst maso, které je „vylepšené,“ a vrátili se k tomu poctivému a přirozenému. Kampaň pochází z dílny pražské agentury B&T a tvoří ji primárně online spot a série OOH vizuálů.
Celá kampaň Maso! se nese v duchu revoluce a boje za to, abychom zase jedli pořádné maso. Claimem „Ať je maso zase maso!“ poukazuje na to, jak si lidstvo samo maso zkazilo chemií, barvivy, vodou, a vybízí k návratu ke kořenům. „Rohlík byl, je a bude o božím jídle, boží službě, každý den. Maso! od Rohlíku je o tom, že skvělé farmářské maso z českých chovů nemusí stát majlant, je skvěle opracované, zabalené, má konzistentní kvalitu a skvělou chuť. Prostě jsme to vzali do vlastních rukou a od začátku do konce jsme všechno vyladili. Za cenu podobnou masu v supermarketech tak zákazníci Rohlíku dostávají exkluzivní kvalitu a vědí, že od A do Z je vše tak, jak má být,” popisuje Lukáš Antoš, chief marketing officer Rohlik.cz.
Jak je u Rohlíku zvykem, ve své reklamě si nebral servítky. Na vizuálech jsou doslova „kraviny“ a „prasárny“ a ve videu se najde pár míst, která milovníkům zvířat pohnou žlučí. Ale odvaha Rohlíku nikdy nechyběla. „Jakmile se smíříte s tím, že se nemůžete zavděčit všem, začnou mít vaše kampaně charakter a koule. A v tom je Rohlík na naše poměry výjimečný. Nebojí se věcí, které jsou na hraně. Textů, které třeba trochu provokují. Scén, které holt někoho naštvou. No, a to se pak jinak vymýšlí…,“ popisuje práci pro Rohlík kreativní ředitel B&T, Ondřej Peša.
Spot (který má údajně 66 sekund a 6 framů) vznikl pod taktovkou režisérského dua Mugshots, které tvoří Tomáš Brožek a Jindra Malík, s Tomášem Kotasem za kamerou. Produkci zajistili Vernes a o focení klíčových vizuálů a tvorbu obsahu pro online se postaral Jakub Jurdič.
Podobné zprávy


Generální ředitel ČT Petr Dvořák obhájil post viceprezidenta Evropské vysílací unie


Ondřej Cikán je novým ředitelem Rock rádia


Billu Česká republika řídí Liam Casey

