POPAI Central Europe má poprvé v historii prezidentku

20. 9. 2021 13:09

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Na valné hromadě, kterou asociace uspořádala 16. září 2021 v Uherském Hradišti, byli zvoleni zástupci nového vedení pro období od roku 2021 do roku 2023. Poprvé v historii POPAI CE byla zvolena žena, Andrea Vozníková.

„Retail je vlastně už svou podstatou ženská disciplína. Tři čtvrtiny nakupujících jsou ženy, ony nákupy iniciují i ovlivňují. Ve vysokém procentu jsou zastoupeny také na pozicí marketingových nebo brand manažerek. Podle mě je to tím, že obchod vypráví příběhy a ty jsou nám ženám blízké,“ sdělila Vozníková MAM.

Dodala, že Petr Šimek, který byl prezidentem v předchozím období, v rámci své práce pro POPAI inicioval například online semináře, díky kterým organizace zvládla nelehkou covidovou dobu.  Plánoval také POPAI ještě více otevřít dalším společnostem, které se kolem retailu pohybují, reklamním či eventovým agenturám a firmy, které mají jakékoli místo prodeje, i mimo maloobchod. „A tady chci přebrat štafetu. Osobně věřím ve win-win model a synergii, takže dalším krokem bude větší provázanost s jinými asociacemi, abychom se mohli inspirovat a navzájem si pomoci například sdílením trendů, případně některé aktivity organizovat společně. Pozornost chci věnovat také rozvoji nastupující generace,“ plánuje Vozníková.

Vozníková je členkou představenstva POPAI CE od roku 2015. Zároveň je ředitelkou výzkumu ve společnosti InsightLab. Předtím pracovala více než devět let jako strategická konzultantka ve společnosti J.J.P.. Petr Šimek byl prezidentem POPAI dva roky.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.