Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Kofola
Kampaně

Vinea přichází s prémiovou degustační řadou hroznového moštu

Redakce MAM20. 8. 20215. 10. 2021

Značka Vinea ze stáje společnosti Kofola se spojila s šesti českými, moravskými a slovenskými vinaři a v nové kampani propaguje tradici hroznového moštu. Základem kampaně jsou příběhy vinic a představení cesty vinařů k výrobě hroznového moštu.

Výsledkem bude prémiová degustační sada Vinea Kumšt Moštu se šesti druhy Viney – každým z jiného vinařství a odrůdy vinné révy. Sady budou k dispozici po podzimním „moštobraní“ v omezeném množství ve vybraných obchodních sítích. Již nyní se k tomu rozběhla kampaň „Kumšt Moštu – příběhy vinic“. Ukazuje příběhy jednotlivých vinic, připomíná lidem tradici lokálního vinohradnictví a představuje cestu k výrobě hroznového moštu. Téma na svých sociálních sítích představují herečky a influencerky Mária Bartalos ze Slovenska a za českou stranu Sabina Rojková (viz hlavní foto).

Obliba hroznového moštu v posledních letech roste, a to nejenom díky jeho složení plnému vitamínů, ale také díky tradiční chuti, na kterou jsme zvyklí po staletí a na níž se v záplavě exotických nápojů pozapomnělo. Hroznový mošt je navíc vedle vína dalším ekonomickým pilířem, o který se mohou čeští vinohradníci a vinaři do budoucna opírat. Cílem kampaně je ukázat lidem, že hroznový mošt a výrobky z něj stojí za to kupovat.

„Vinohradnictví má v našich zemích obrovskou tradici, na kterou můžeme být právem hrdí. Česká, moravská a slovenská vína získávají ocenění doma i v zahraničí. Společně s vinaři chceme hravou a zároveň exkluzivní formou ukázat, že bychom měli být hrdí i na výrobky z hroznového moštu. Každé ze šesti lahví v sadě vtiskne jeden z vinařů jiný charakter, podobně jako vínu,“ komentuje Ľubica Mieresová, manažerka značky Vinea.

Kumšt Moštu na svých sociálních sítích představují také herečky a influencerky Mária Bartalos (na instagramu ji sleduje téměř 200 000 lidí) a Sabina Rojková (80 000 fanoušků). Postupně provádějí fanoušky celým procesem výroby vinného moštu a celou kampaň ukončí zářijovým „moštobraním“ při sklizni vína přímo na vinicích. Na sociálních sítích obou hereček se v těchto týdnech postupně zveřejňuje osm videí, v nichž představí jednotlivé vinice, vinaře i samotný produkt. Vše lze sledovat i na sociálních sítích značky Vinea.

  • Mária Bartalos

Limitovaná verze Viney bude vyrobena z českého a slovenského moštu z Biovinařství Marcinčák z Mikulova, Vinných sklepů Kutná hora a Strážnického vinařství Žerotín. Slovenským lahvím Viney vtisknou charakter řemeslné vinařství Brhlovce, sopečná vinice Čajkov a Vinařství Bažalík ze Svätého Juru. V sadách s lahvemi 0,25 ml bude možné ochutnat odrůdy Ryzlink Rýnsky, Solaris, Svatovavřinecké, Frankovka, Pesecká leánka a Svatovavřinecké rosé.

„Hroznový mošt se v poslední době vrací zpět do obliby a my společně se značkou Vinea tenhle trend ještě posílíme. Bereme to trochu jako sport a soutěž mezi námi vinaři a doufáme, že to lidi bude také bavit. Jsem moc zvědavý, který druh jim nejvíc zachutná. Je to jako v případě vína – každý z šesti druhů Viney získá charakter daný vinicí, kde se vinná réva pěstuje, a její odrůdou. A tak jako u vína je skvělé, že každému chutná trochu jiný druh“ vysvětluje vinař Petr Marcinčák, který hospodaří na 110 hektarech bio vinic v jihomoravském Mikulově.

Limitovaná edice Vinea v degustační sadě Vinea Kumšt moštu bude skutečný přírodní nápoj s obsahem 30 procent hroznového moštu. Je zcela bez přidaného cukru, hroznový mošt se pouze doplní o šťávu z ovoce a výluh z bylinek, které nápoji dávají jedinečnou chuť. V limitovaném počtu ji bude možné zakoupit v říjnu 2021 v online řetězci Rohlík.cz.

Zavřít reklamu

Filmový festoval se vrátil a s ním Karlovy Vary obsadí i značky

Starší článek

Print není mrtev. Vznikají nové tištěné projekty

Novější článek

Podobné zprávy

Kampaně

Tomáš Klus řeší jako inspektor Klusó vraždy PET lahví

Detektivní film noir vytvořila pro iniciativu Zálohujme.cz agentura AMI Digital. Klus si v krátkém filmu v režii Martina Janeše střihnul čtyřroli.
10. 8. 202210. 8. 2022
Lidé

Novým CEO MultiSport Benefit je Miroslav Rech

Společnost MultiSport Benefit po více než 10 letech změnila generálního ředitele v České republice. Nově tak na místo CEO nastupuje Miroslav Rech. Jeho…
10. 8. 202210. 8. 2022
Akce

TikTok plánuje na Prague Pride řadu aktivit

Platforma TikTok, jeden z hlavních partnerů dvanáctého ročníku festivalu Prague Pride, si připravila celou řadu tematických akcí a aktivit. Pro TikTok…
10. 8. 202210. 8. 2022
Média

Jde z něj hrůza a je manipulativní. Nový chatbot Mety ohodnotil Zuckerberga

V minulém týdnu byl spuštěn nový chatbot společnosti Meta vybavený umělou inteligencí BlenderBot 3. Novináři mu při té příležitosti položili několik otázek…
10. 8. 202210. 8. 2022
Reklama
FM banner srpen 300x250

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

Romana Jourdren vede obchod společnosti Orkla Foods
Kreativní ředitelkou World of Online je Markéta Tomanová

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.