Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: iStock
Média

Radioprojekt: Radiožurnál dál navyšuje náskok v poslechovosti

Redakce MAM4. 8. 20215. 8. 2021

Aktuální výsledky hlavního výzkumu poslechovosti rádií Radioprojekt za 1. a 2. čtvrtletí 2021 potvrzují trend zvyšujícího se zájmu posluchačů o vysílání stanic Českého rozhlasu. ČRo Radiožurnál znovu navýšil svůj náskok v pozici nejposlouchanějšího rádia v ČR v denním i týdenním poslechu.

Rádia v České republice týdně poslouchá 82,6 procent populace, na denní bázi se jedná o 54,1 procent populace ve věku od 12 do 84 let. Ve srovnání s předešlým obdobím došlo v těchto atributech k mírnému snížení. Doba poslechu se ale navýšila na 4:36 hodin denně.

Podíl Českého rozhlasu na poslechovosti dosáhl opět rekordní hodnoty, a to 27,4 procent. Celkem poslouchá Český rozhlas denně 1 685 tisíc a týdně 2 781 tisíc posluchačů (nárůst o 16 tisíc denně a 124 tisíc týdně).

„Jsem rád, že aktuální výsledky ukázaly, že historicky nejlepší pozice Českého rozhlasu na rádiovém trhu nebyla náhodným výkyvem, ale že se jedná o pozitivní trend v delším časovém období. Zvláště potěšující je, že na rostoucím zájmu posluchačů se podílejí svým posilováním všechny naše klíčové stanice – Radiožurnál, Dvojka, regionální studia, Plus i Vltava. Jasně se ukazuje, že vysílání Českého rozhlasu obstálo v nelehké době lockdownu a dokázalo úspěšně oslovit posluchače. Je to pro nás nejen příslibem, ale i závazkem do budoucna, abychom tyto pozice obhájili i v době postcovidové.“ uvedl generální ředitel Českého rozhlasu René Zavoral.

Přibývá také posluchačů, kteří ladí rádiové stanice na počítačích nebo si je pouští z aplikací na svých mobilech. Že jde o vytrvalý trend, potvrzuje několik měsíců stoupající křivka online poslechovosti rádiových stanic skupiny Active Radio, jako jsou například Evropa 2, Frekvence 1 či Bonton.

Důvodem rostoucí obliby online poslouchání rádií jsou i podcasty. Možnost pustit si zpětně audio záznamy z vysílání oblíbených moderátorů láká na weby a streamovací aplikace stále více lidí. „Poslech podcastů roste u našich rádií nejvýrazněji, a to napříč všemi streamovacími platformami od Spotify až po Youradio Talk z naší vlastní dílny. Třeba podcasty 3v1 nebo Zpátky do minulosti vyrostly ve čtvrtletním srovnání na dvojnásobek. Jen pro představu, každý nový díl podcastu 3v1 si za týden přehraje více než 80 tisíc posluchačů. Oblíbenou stálicí je dnes již legendární Mrázek volá ústřednu se zhruba 100 tisíci přehráními měsíčně,“ vysvětluje Lubor Zoufal, šéf digitálu a strategického rozvoje z mediální skupiny Active Radio.

Zavřít reklamu

TikTok zvyšuje potenciál pro zadavatele v partnerství s Publicis Groupe

Starší článek

Diváci O2 TV se dočkají Ligy mistrů, německé Bundesligy, italské Serie A i španělské La Ligy

Novější článek

Podobné zprávy

Kampaně

Tomáš Klus řeší jako inspektor Klusó vraždy PET lahví

Detektivní film noir vytvořila pro iniciativu Zálohujme.cz agentura AMI Digital. Klus si v krátkém filmu v režii Martina Janeše střihnul čtyřroli.
10. 8. 202210. 8. 2022
Lidé

Novým CEO MultiSport Benefit je Miroslav Rech

Společnost MultiSport Benefit po více než 10 letech změnila generálního ředitele v České republice. Nově tak na místo CEO nastupuje Miroslav Rech. Jeho…
10. 8. 202210. 8. 2022
Akce

TikTok plánuje na Prague Pride řadu aktivit

Platforma TikTok, jeden z hlavních partnerů dvanáctého ročníku festivalu Prague Pride, si připravila celou řadu tematických akcí a aktivit. Pro TikTok…
10. 8. 202210. 8. 2022
Média

Jde z něj hrůza a je manipulativní. Nový chatbot Mety ohodnotil Zuckerberga

V minulém týdnu byl spuštěn nový chatbot společnosti Meta vybavený umělou inteligencí BlenderBot 3. Novináři mu při té příležitosti položili několik otázek…
10. 8. 202210. 8. 2022
Reklama
FM banner srpen 300x250

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

Romana Jourdren vede obchod společnosti Orkla Foods
Kreativní ředitelkou World of Online je Markéta Tomanová

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.