Foto: Slovenská sporiteľňa

Budoucnost je vaše, říká v nové kampani Slovenská sporiteľňa

19. 8. 2021 07:08

— Mohlo by vás zajímat —

Pomáháme značkám myslet ekologicky

Trend udržitelnosti je patrný i na eventech. Šafy production radí značkám, jak k němu přistupovat a společně s nimi přichází s inovativními aktivitami.

Reklama
SDG

Banka po třech letech spustila nový komunikační koncept od agentury Zaraguza. Inspiruje k pozitivní budoucnosti a radosti ze života.

„Jsem tak stará, že už mi nikdo neřekne křestním jménem, muž mi zemřel, děti jsou daleko a já? Já se těším na budoucnost,“ říká hrdinka devadesátisekundového spotu, během nějž se odehrává její životní příběh i setkání se představiteli mladších generací, kteří se umí usmát jen tak a zároveň zachraňují svět.

Reklama je součástí nového komunikačního konceptu, který po třech letech představila Slovenská sporiteľňa. Přípravy podle generálního ředitele banky Petera Krutila zabraly osm měsíců. Za banku tým vedla Dáša Juríková, ředitelka strategie a rozvoje brandu. Tvořila ho agentura Zaraguza, produkci měla na starosti společnost Bistro Films a režie se ujal Laurence Dunmore, který režíroval reklamy i pro značky jako AT&T, BMW, ING, Tullamore Dew, Armani a další.

„Odvážně inspirujeme k pozitivní vizi budoucnosti a radosti ze života bez ohledu na okolnosti, které život nebo doba přináší. Protože když si věříte a myslíte pozitivně, máte vysokou pravděpodobnost, že se vám bude i dařit,“ uvedl ke kampani mimo jiné Peter Krutil.

„Komunikaci jsme chtěli odstartovat velkým ‚kinem‘ a myslím, že se nám to povedlo. V televizi začínáme příběh vyprávět devadesátisekundovým, už to je velké.  Odehraje se v něm celý život a vzpomeneme s citem ale otevřeně i na smrt. I proto má video takovou sílu. Ráměc běžného přesahuje i úroveň exekuce,“ uvedl kreativní ředitel Zaraguzy Ondrej Kořínek.

Se startem nového komunikačního konceptu pomáhala i agentura Crossline Production a PR. Podle jejího výkonného ředitele Michala Ivaničky, jde o výjimečný počin. „Za těch skoro dvacet let v byznysu jsem už viděl hodně, velmi dobré i špatné koncepty. Toto je úžasná esence odvahy, naděje a leadershipu,“ nešetřil chválou na LinkedIn.

Vizitka kampaně:

Klient: Slovenská sporiteľňa

Agentura: Zaraguza

Creative Director: Ondrej Kořínek

Unit Creative Director: Martin Ondrušek, Milan Malý

Art Director: Martin Ondrušek

Graphic Designer: Andrej Nemček, Gabriela Kožiaková, Kristína Svoradová, Richard Novák

Copywriter: Ondrej Kořínek, Eva Myjavcová, Karin Horňáčková, Matej Sekerka

Account Director: Marek Kabát

Account Team Leader: Jaroslava Huljaková

Account Manager: Ivana Fertáľová, Dominika Drusanová, Klára Kolenová

Strategie: Pavol Minár, Miroslav Ondovčík

Social Media: Nela Pazderková, Lucia Peterková, Dominika Turcerova

Produkce: Bistro Films

Režisér: Laurence Dunmore

Foto: Slovenská sporiteľňa

Jakub Křešnička

O ekonomice píše přes deset let, prošel redakcemi týdeníků Ekonom, Euro a Týden, kde byl mimo jiné zodpovědný za každoroční speciál 111 nejbohatších Čechů a Slováků. Do Marketing & Media nastoupil s prvním lockdownem a věnuje se převážně kreativitě, reklamě, agenturám či B2B.

Další zajímavé čtení

Pomáháme značkám myslet ekologicky

Pomáháme značkám myslet ekologicky

Trend udržitelnosti je patrný i na eventech. Šafy production radí značkám, jak k němu přistupovat a společně s nimi přichází s inovativními aktivitami.