Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Retail

V Praze otevřela první „phygital“ prodejna. Místo regálů jsou tablety

Redakce MAM30. 7. 20212. 8. 2021

Značky Modivo a Eobuv.cz otevřely v pražském OC Nový Smíchov první  „phygital“ prodejnu v Česku, která disponuje technologií společnosti Nanovo. Tato digital in-store platforma mění standardní nákup v kamenné prodejně na hi-tech zážitek.

Koncept phygital (spojení fyzického světa a digitálního prostředí), který Nanovo představila, kombinuje výhody online nakupování s komfortem a zázemím moderní prodejny. Nanovo využívá špičkové in-store digitální technologie a současně prostředí i procesy typické pro nakupování ve fyzickém světě. Místo regálů s oblečením a botami tak zákazníci v prodejně najdou velkoformátové displeje prezentující aktuální nabídku či tablety, na nichž si mohou vyhledat a objednat zboží podle požadovaných parametrů. Zvolené položky mají okamžitě k dispozici a mohou si je hned vyzkoušet ve futuristických kabinkách.

„Prodejna, kterou jsme v Praze představili, je naší první realizací mimo domovské Polsko. Partnerství s Modivo však premiéru nemá, společnou zkušenost jsme získali již v minulém roce, kdy jsme otevřeli první prodejnu ve Varšavě. Úspěch, jaký koncept dosud sklízí, i zájem zákazníků je obrovský a já věřím, že se podobný scénář naplní i v Praze,“ řekl Piotr Badowski, CEO a zakladatel Nanovo, který se slavnostního otevření osobně zúčastnil.

„Silně věříme omnichannelu. Online a offline kanály se vzájemně posilují a mohou vytvořit skvělý synergický efekt. Na jednom místě tak kombinujeme benefity offline a online nakupování. Rychlé doručení, široká nabídka, pohodlné možnosti vrácení zboží i možnost si vše vyzkoušet, to je zcela nová nákupní zkušenost, která v Polsku způsobila revoluci
v módním průmyslu. Doufáme, že bude koncept stejně úspěšný i v České republice,“ dodal Mikołaj Wezdecki, člen představenstva a ředitel e-commerce v Eobuwie.pl.

PSALI JSME
Notino otevřelo svou největší prodejnu v Česku. Nabídne virtuální zrcadlo i líčení

V pražské prodejně o rozloze 1 800 metrů čtverečních čeká na zákazníky přes 100 000 produktů dostupných přímo na místě, jež si mohou vybrat na některém ze 51 tabletů. K dispozici je 10 interaktivních zkušebních kabinek, kam jsou do 3 minut od objednání doručeny vybrané produkty ze skladu situovaného přímo v obchodě. Mimo to je prodejna vybavena 51 displeji systému digital signage. I v hypermoderním a digitalizovaném obchodě ale bude k dispozici také „živý“ 80členný personál. Na prodejně je rovněž instalována výdejna zboží objednaného přes internet.

Kromě spolupráce se značkami Modivo a Eobuv.cz má za sebou Nanovo řadu úspěšných projektů s předními hráči maloobchodního trhu, v Česku například Sephora, Cinema City či CCC, v Polsku pak PKO Bank Polski, Żabka, Decathlon, O bag, mBank, Costa, McDonald’s a další. Během pandemie covid-19 spustilo pro řadu veřejných prostor v Polsku Nanovo Care station a Nanovo Check point.

Zavřít reklamu

Značky hledají propojení s esportem

Starší článek

Proč jsou brandové kampaně nyní nepostradatelné?

Novější článek

Podobné zprávy

Zprávy

Meta spouští v Česku kampaň o nástrojích na ochranu soukromí

Meta v Česku spouští kampaň „Moje Místo". Cílem je zvýšit mezi mladými uživateli povědomí o nástrojích na ochranu soukromí a bezpečnosti.
15. 8. 202215. 8. 2022
Marketing

Obří dinosaurus už se staví, pracuje na něm stovka 3D tiskařů

Téměř šest metrů dlouhý Pla(s)teosaurus bude přihlížet na předávání Cen SDGs nejlepším udržitelným projektům, které proběhne 13. října 2022 v budově…
15. 8. 202215. 8. 2022
Akce

Definitivní deadline Effie se blíží

Na zaslání přihlášek do letošního ročníku soutěže efektivní komunikace zbývá už jen pár dní.
15. 8. 202215. 8. 2022
Názory

Pride není zdaleka jen o průvodu Prahou

Letos proběhl již 12. ročník multižánrového lidskoprávního festivalu Prague Pride. Jedná se o týdenní festival s tradicí odkazující se až na nepokoje ve…
15. 8. 202215. 8. 2022
Reklama
Commlab banner 300x250

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

Novým CEO MultiSport Benefit je Miroslav Rech
Romana Jourdren vede obchod společnosti Orkla Foods

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.