V Praze otevřela první „phygital“ prodejna. Místo regálů jsou tablety

30. 7. 2021 13:07

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Ležák Gambrinus 12 se představuje s kampaní „Zralci na chmelu“

Ze stínu desítky vystupuje ležák Gambrinusu s kampaní od agentury McCann Prague a spoty od Boogie Films.

Jak Kofola sedm let ladila novou identitu? Čtěte v MAM 12/2024.

Značky Modivo a Eobuv.cz otevřely v pražském OC Nový Smíchov první  „phygital“ prodejnu v Česku, která disponuje technologií společnosti Nanovo. Tato digital in-store platforma mění standardní nákup v kamenné prodejně na hi-tech zážitek.

Koncept phygital (spojení fyzického světa a digitálního prostředí), který Nanovo představila, kombinuje výhody online nakupování s komfortem a zázemím moderní prodejny. Nanovo využívá špičkové in-store digitální technologie a současně prostředí i procesy typické pro nakupování ve fyzickém světě. Místo regálů s oblečením a botami tak zákazníci v prodejně najdou velkoformátové displeje prezentující aktuální nabídku či tablety, na nichž si mohou vyhledat a objednat zboží podle požadovaných parametrů. Zvolené položky mají okamžitě k dispozici a mohou si je hned vyzkoušet ve futuristických kabinkách.

„Prodejna, kterou jsme v Praze představili, je naší první realizací mimo domovské Polsko. Partnerství s Modivo však premiéru nemá, společnou zkušenost jsme získali již v minulém roce, kdy jsme otevřeli první prodejnu ve Varšavě. Úspěch, jaký koncept dosud sklízí, i zájem zákazníků je obrovský a já věřím, že se podobný scénář naplní i v Praze,“ řekl Piotr Badowski, CEO a zakladatel Nanovo, který se slavnostního otevření osobně zúčastnil.

„Silně věříme omnichannelu. Online a offline kanály se vzájemně posilují a mohou vytvořit skvělý synergický efekt. Na jednom místě tak kombinujeme benefity offline a online nakupování. Rychlé doručení, široká nabídka, pohodlné možnosti vrácení zboží i možnost si vše vyzkoušet, to je zcela nová nákupní zkušenost, která v Polsku způsobila revoluci
v módním průmyslu. Doufáme, že bude koncept stejně úspěšný i v České republice,“ dodal Mikołaj Wezdecki, člen představenstva a ředitel e-commerce v Eobuwie.pl.

PSALI JSME
Notino otevřelo svou největší prodejnu v Česku. Nabídne virtuální zrcadlo i líčení

V pražské prodejně o rozloze 1 800 metrů čtverečních čeká na zákazníky přes 100 000 produktů dostupných přímo na místě, jež si mohou vybrat na některém ze 51 tabletů. K dispozici je 10 interaktivních zkušebních kabinek, kam jsou do 3 minut od objednání doručeny vybrané produkty ze skladu situovaného přímo v obchodě. Mimo to je prodejna vybavena 51 displeji systému digital signage. I v hypermoderním a digitalizovaném obchodě ale bude k dispozici také „živý“ 80členný personál. Na prodejně je rovněž instalována výdejna zboží objednaného přes internet.

Kromě spolupráce se značkami Modivo a Eobuv.cz má za sebou Nanovo řadu úspěšných projektů s předními hráči maloobchodního trhu, v Česku například Sephora, Cinema City či CCC, v Polsku pak PKO Bank Polski, Żabka, Decathlon, O bag, mBank, Costa, McDonald’s a další. Během pandemie covid-19 spustilo pro řadu veřejných prostor v Polsku Nanovo Care station a Nanovo Check point.

Jak Kofola sedm let ladila novou identitu? Čtěte v MAM 12/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení