Foto: SABRE Awards

Prvok od Buřinky a AMI Communications bodoval na SABRE Awards

9. 6. 2021 20:06

— Mohlo by vás zajímat —

Behavio otestovalo Habánské zákony od WMC Grey a hokejový spot Komerční banky od VCCP Prague

Agentura Behavio již tradičně otestovala dvě nejúspěšnější reklamy měsíčního kola Souboje spotů. V březnovém klání uspěly Habánské sklepy a Komerční banka. O tom, s čím uspěly u diváků, si přečtěte v aktuálním vydání Marketing & Media 16/2024.

Reklama
SDG

Český projekt domu vytvořeného 3D tiskem získal v prestižní PR soutěži ocenění pro region střední a východní Evropy. Projektem roku je udržitelná strategie Velux a Ketchum UK.

Projekt 3D tištěného domu Stavební spořitelny České spořitelny s agenturou AMI Communications uspěl v prestižní PR Soutěži SABRE Awards EMEA. Dostal se na první místo za region střední a východní Evropy. První český experimentální dům vytvořený touto technologií oslovil spolu s PR kampaní 500 milionů lidí, tedy pětinásobek tuzemské populace a kampaň přispěla k tomu, že čtvrtina Čechů vnímá Buřinku jako inovativní značku.

Uznání z virtuálního předávání cen SABRE, tedy Certificate of Excellence, pak získal i projekt Avatarů na virtuálním teambuildingu pro společnost Microsoft, za nímž stála agentura Konektor Social spolu s českým startupem Confer-O-Matic a firmou Audio light. Uspěli v soutěži In2 SABRE, která oslavuje projekty s nejlepším obsahem a engagementem, Certifikát excelence získal v kategorii pro využití umělé inteligence a virtuální či vylepšené reality. Kompletní výsledky In2 SABRE najdete zde.

Projektem roku je udržitelnost podle Velux a Ketchum UK

Do letošního ročníku SABRE Awards pro region EMEA, který pořádá společnost PRovoke Media bylo přihlášeno přes 2000 kampaní od více než stovky agentur.

Nejlepším projektem ročníku se platinovou SABRE Award stal projekt udržitelné strategie do roku 2030 společnosti Velux spolu s agenturou Ketchum UK. Výrobce specializující se na střešní okna se v projektu zavázal nejen k tomu, že se stane do budoucna uhlíkově neutrální firmou, ale zároveň prostřednictvím ochrany lesů vyváží i emise vyprodukované za celou historii společnosti.

Diamantovou SABRE Award za společnost roku pak získal projekt Island Feeds the Nation od britského řetězce Iceland Foods a agentury Weber Shandwick, jenž zahrnoval celoroční kampaň během pandemie, která upozorňovala na množství zásob v obchodech, vyházela vstříc seniorům, pracovníkům ve zdravotnictví či studentům.

Diamantovou SABRE Award pak jako CEO roku získala Angela Cretu, která je šéfkou společnosti Avon pro střední Evropu. Kompletní výsledky soutěže si můžete projít zde.

Česká stopa na shortlistu

Na shortlistu letošního ročníku SABRE byly vedle dvou zmíněných oceněných projektů ještě čtyři další české kampaně. Mezi finalisty za region střední a východní Evropy se probojoval charitativní projekt Hudbou spolu, kterou pro společnost McDonald’s připravila agentura MSL ze skupiny Publicis Groupe

V projektech pro více zemí byla mezi nominovanými vánoční kampaň Personalizovaného traileru na rok 2020 pro HBO Europe, kterou vytvářela agentura Konektor Social se společnostmi Motionlab a TwoDo.

V kategorii Digitální a sociální média se na shortlist probojoval projekt pro společnost AnyDesk vytvořený agenturami Ewing a Ad13. Německému startupu kampaň pomohla stát se globálním hráčem na trhu aplikací pro vzdálený přístup k zařízením. Tržby AnyDesk i díky novému konceptu komunikace narostly ke konci roku 2020 o 170 procent.

Mezi finalisty v kategorii Finanční služby hájil české barvy ještě projekt Lidé lidem, který připravila NN pojišťovna a penzijní společnost ve spolupráci s agenturou My.cz ze skupiny B&R Holding. Během něj se zaměstnanci NN zapojují do dobrovolnické či sportovní činnosti a pojišťovna za aktivity finančně podporuje matky samoživitelky či seniory.

Foto: SABRE Awards

Jakub Křešnička

O ekonomice píše přes deset let, prošel redakcemi týdeníků Ekonom, Euro a Týden, kde byl mimo jiné zodpovědný za každoroční speciál 111 nejbohatších Čechů a Slováků. Do Marketing & Media nastoupil s prvním lockdownem a věnuje se převážně kreativitě, reklamě, agenturám či B2B.

Další zajímavé čtení