Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Extra

Dvouletý sprint napříč republikou

AdvertorialPetr Hauner, Moris design28. 6. 202128. 6. 2021

Telefonní budky zmizely závratnou rychlostí. Projekt, který představoval obrovskou výzvu, byl dokončen včas.

Každému se vybaví legendární O2 telefonní budky, které byly hojně využívány pro uskutečnění hovorů na různých místech České republiky. Zároveň byly i místem, kde se lidé schovávali před deštěm a čas si krátili voláním. Nyní v elektronické době drtivá většina lidí přešla na volání pomocí mobilních telefonů, a tak je sláva telefonních budek u konce. Demontovat více než 3500 telefonních kabin během dvou let — to byl veškerý čas, který jsme měli.

Jak s takovým obrovským množstvím telefonních kabin naložit a jak je rychle demontovat z míst, která jsou pokaždé naprosto jiná? Musíte být připraveni úplně na všechno, abyste tak velký projekt zvládli. Žádná budka není stejná, a nejsložitější na tom je navrácení povrchu do původního stavu, jaký tam byl před deseti lety, a nemáte k tomu úplné podklady, protože jsou z 99 procent staré. Budka může být ve stěně budovy, na Sněžce, v podchodu, u lesa, v rámci pěší zóny či v pražském Metru. „A pokud si myslíte, že jste připraveni opravdu na všechno, tak zítra přijde nová výzva v jiné vesnici či přímo na Václavském náměstí. Našim týmům patří velké díky za to, že si se vším poradily,“ říká Adam Klofáč spolumajitel společnosti Moris design, která projekt na demontáž telefonních kabin získala.

Při této akci jsme vybourali více než 3000 kubíků betonových základů a oseli plochu větší než 2000 metrů čtverečních. Telefonní kabiny velmi dobře známe, neboť jsme je před 17 lety začali polepovat O2 brandem. Pro nás to už předtím byla velká výzva, kterou jsme zvládli na 107 procent. Dodávali jsme nejen polep, ale i kompletní světlené boxy a další atypické prvky.

NÁROČNÁ PŘÍPRAVA

Na první pohled je jasné, že pro přípravu bylo nutné zodpovědět mnoho otázek, aby vše proběhlo hladce a koordinovaně v dohodnutém termínu.

  • Vytvořili jsme přesný harmonogram, který zahrnoval seznam různých lokalit v celé České republice, včetně kompletních služeb pro každé místo
  • Deinstalace budek znamenala mít na
    místě asi pět profesí, určitě elektrikáře, zámečníka, dlaždiče.
  • Některé telefonní budky byly přímo na ulici, některé v podchodech metra, nebo v obchodních centrech, a mají různý podklad.
  • Při této akci bylo vybouráno více než 3000 kubíků betonových základů a oseta plocha větší než 2000 metrů čtverečních.

Některé telefonní budky byly přímo na ulici, některé v podchodech metra, nebo v obchodních centrech a měly různý podklad, na kterém byly postaveny, stály na dlažbě, asfaltu nebo na trávě. Deinstalace budek znamenala mít na místě asi pět profesí, určitě elektrikáře, zámečníka, dlaždiče, ale i další. Navíc každá budka je jiná. Existují tři základní typy — samostatné kabiny, polokabiny nebo boxy.

SLUŽBA, KTERÁ ŠETŘÍ ČAS A PENÍZE

Naší výhodou bylo, že máme dlouholeté zkušenosti s facility management naší stavební divize Moris construction. Jednoduše řečeno se servisem, správou a údržbou prodejen různých společností s více pobočkami, které nemají kapacity a čas řešit servis a poruchy na svých pobočkách a nechtějí najímat odborníky na jednotlivé
profese. Zajišťujeme servis pro sítě prodejen například Teta drogerie, O2, Super Zoo či Traficon a dalších asi 1000 prodejních míst. Náš tým tak mohl nabídnout velké zkušenosti s různými projekty. Společnost O2 v nás tak získala silného partnera pro ekologickou likvidaci kabin.

SYSTÉM, KTERÝ FUNGUJE PO CELOU DOBU

Na základě analýzy a jejího vyhodnocení jsme získali data, jak takový projekt správně nastartovat, aby byly dodrženy veškeré postupy a hlavně termín. Vytvořili jsme přesný harmonogram, který zahrnoval seznam různých lokalit v celé České republice, včetně kompletních služeb pro každé místo, kde byla telefonní budka umístěna.

TROCHU ADRENALINU NA MÍSTĚ

A jak takový servis vypadá na místě? Je to velký adrenalin, neboť každé místo je opravdu jiné. „Zjednodušeně se na místě zhodnotí skutečný stav a začne se s jednotlivými pracemi, které zahrnují to nejdůležitější, a to je odpojení specialistou od elektrické sítě s následnou kontrolou, odřezání telefonní budky, bourání betonového základu, odvoz sutě, telefonní budky a následné třídění a ekologická likvidace. Poté přichází fáze čištění a úprava místa, kde telefonní budka stála, například vydláždění, asfaltování nebo setí trávy,“ shrnuje Adam Klofáč

CÍLOVÁ ROVINKA

Výsledek byl famózní, neboť za dva roky jsme ekologicky zlikvidovali veškeré telefonní budky v celé České republice a dodrželi domluvený termín. „To byl přesně náš cíl, který jsme splnili do poslední budky. Jsme rádi, že jsme byli u dlouhé historie telefonních budek na mince a telefonní karty,“ uzavírá úspěšný projekt Adam Klofáč ze společnosti Moris design.

Zavřít reklamu

Sanaplasma si na PR vybrala EMD consultants

Starší článek

Do uzávěrky Flema Media Awards zbývají už jen tři týdny

Novější článek

Podobné zprávy

Lidé

Martina Říhová řídí vedle Active i CMI News

Martina Říhová, výkonná ředitelka společnosti Active Radio, kam patří například Evropa 2, nově řídí i spřízněnou společnost CMI News. Tu doposud vedl…
27. 5. 202227. 5. 2022
Média

Knowlimits se stává největší agenturou na trhu

Lokální agentura Knowlimits se na základě žebříčku velikosti klientského portfolia stává nejsilnější mediální agenturou v Česku. Pařížský institut RECMA,…
26. 5. 202226. 5. 2022
Marketing

Everli získala investici 22 milionů eur od italské společnosti United Ventures

Společnost Everli, přední evropské online tržiště s potravinami, získala další finanční prostředky ve výši přes půl miliardy korun pod vedením nového…
26. 5. 202226. 5. 2022
Kampaně

Tatra chce nabrat 500 lidí, spouští náborovou kampaň

Kopřivnická automobilka řeší nedostatek pracovní síly. Pro velkou kampaň vytvořila nový web, zapojí sociální sítě, billboardy i regionální tisk a rozhlas.
26. 5. 202226. 5. 2022
Reklama
ČEZ vize banner 300x250
Forum Media banner 300x250

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

DoDo posiluje vedení, novým CEO pro ČR a SR se stává Ivo Velíšek
BigBoard rozšiřuje online aktivity, společnost posílí Ferdinand Kraus z O2

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.