Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Pxhere.com
Média

A 11 vydalo ročenku Minipivovary a na přelomu roku bude oceňovat nejlepší

Redakce MAM2. 6. 20212. 6. 2021

Společnost A 11 vydala další z řady ročenek Premium Guide, tentokrát věnovanou minipivovarům a unikátním pivním místům v Česku.

Magazín, který na 128 stranách mapuje 50 pozoruhodných řemeslných pivovarů,  vznikal pod vedením Víta Schmarce, autora pořadu Pivní skaut a Tomáše Stejskala. Každý profil přináší nejen popis pivovaru, ale i jméno sládka, adresu, řadu fotografií nebo kapacitu varny.

„Záměrem našeho pivního průvodce je zachytit, v jakém stavu se české pivovarnictví nachází. Do profilové části jsme vybrali místa, za nimiž stojí poutavé osobní příběhy, architektonické proměny a samozřejmě kvalitní nabídka piv. Věříme, že Premium Guide se stane cenným společníkem při plánování výletů do hospod a pivoték a že nadcházející sezóna bude ve znamení pivovarského vzkříšení,“ dodává Schmarc.

Ročenka Minipivovary je inspirací i pro nové oborové ocenění Unikátní pivní místo, které vzniká v produkci vydavatelství A 11. Jeho cílem je podpořit malé lokální minipivovary, hospody a pomoci s výběrem kvalitních piv spotřebitelům. Součástí ocenění bude kromě možnosti používat titul Unikátní pivní místo i kampaň v lokálních titulech Náš Region, profilový rozhovor se sládkem a majitelem pivovaru a prezentace v magazínu, který k ocenění vyjde. Web pivnimista.cz s termíny, porotou a detailním popisem ocenění bude spuštěn během několika týdnů.

Zavřít reklamu

Rádio Junior novou vizuální identitou oslovuje školáky

Starší článek

Značka Míša představila nový komunikační koncept od Triadu. Staví na síle dětské představivosti

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing

Ageismus: tahle práce není pro starý

Firmy si zadělávají na velké problémy, když při náborech opomíjejí lidi středního věku. Generace 50+ pomáhá růstu byznysu, prospěje agenturám i marketingu.
4. 7. 20223. 7. 2022
Lidé

Generální ředitel ČT Petr Dvořák obhájil post viceprezidenta Evropské vysílací unie

Generální ředitel České televize Petr Dvořák byl na dnešní valné hromadě v Dubrovníku již podruhé zvolen viceprezidentem Evropské vysílací unie (EBU).
1. 7. 20221. 7. 2022
Lidé

Ondřej Cikán je novým ředitelem Rock rádia

Rock rádio, patřící do mediální skupiny Media Bohemia, má nového ředitele. Stal se jím dosavadní programový ředitel Fajn rádia, Ondřej Cikán, který tak…
1. 7. 20221. 7. 2022
Lidé

Billu Česká republika řídí Liam Casey

Liam Casey převezme od 1. července pozici generálního ředitele společnosti Billa Česká republika a společně s Ilse Holzer (finanční ředitelka) a Petrem…
1. 7. 20221. 7. 2022
Reklama
FM banner srpen 300x250

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

Z řetězce Albert odchází ředitel digitálního marketingu Matoušek
Tessa Szyszkowitz jmenována předsedkyní Rady pro redakční nezávislost

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.