Foto: Český rozhlas

Stanice Radiožurnál Sport zapojila do kampaně tenistku Plíškovou nebo hokejistu Procházku

28. 5. 2021 13:05

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Více obsahu, moderní formáty. Portál iDnes.cz má nový design

Zpravodajský portál iDnes.cz mediální skupiny Mafra po několika letech nabídne novou podobu. Zjednodušuje strukturu, zvyšuje podíl obsahu a klade větší důraz na moderní formáty. V první fázi prošla změnou domovská stránka a její hlavní části: Zpravodajství a Sport.

Reklama
SDG

Český rozhlas 21. května odstartoval vysílání první ryze sportovní rozhlasové stanice v Česku – Radiožurnálu Sport. Znalost a poslechovost nové stanice podpoří reklamní kampaň, která vyzve sportovní fanoušky k poslechu sportu přes digitální rádio DAB+ či internet.

„Radiožurnál Sport má za sebou již teasovací část kampaně, která od začátku května informovala o termínu startu nové stanice a možnostech jejího poslechu. Na ni navazuje rozsáhlá kampaň s headlinem Nové sportovní rádio, jejímiž ambasadory jsou tenistka Karolína Plíšková, judista Lukáš Krpálek, skateboardista Maxim Habanec a hokejista Martin Procházka, který na stanici působí také jako moderátor. Claimem stanice a také celé kampaně je Poslouchej sport,“ řekl Jiří Hošna, ředitel Komunikace, marketingu a obchodu Českého rozhlasu. Druhá fáze kampaně zahrnuje TV, OOH, online i print a potrvá do konce června.

https://www.youtube.com/watch?v=VkUWwstxdkI

Začátkem letních prázdnin se komunikace zaměří na jednotlivé programové priority pod hlavičkou sloganu „Poslouchej sport“. Kampaň bude pokračovat ve stejném mediálním mixu. Připojí se další tváře z řad sportovců, jako jsou oštěpařka Nikola Ogrodníková, lezec Adam Ondra a plavec Arnošt Petráček.

Radiožurnál Sport zahájil vysílání začátkem mistrovství světa v hokeji 21. května 2021. Jde o sportovní stanici Českého rozhlasu, která vysílá v pásmu DAB+, na internetu, v mobilní aplikaci mujRozhlas a televizním pásmu DVB-T2. Programovou náplň tvoří přenosy velkých sportovních událostí, vstupy ze stadionů, magazíny o profesionálním i amatérském sportu, rozhovory, reportáže, zpravodajské relace a hudba.

Kreativa kampaně vznikla kompletně v Českém rozhlase. Vizuální styl navrhla Eliška Fenclová z Grafického studia Českého rozhlasu. Autory scénáře TV spotů jsou šéfredaktor stanice Ondřej Suchan a režisér multimédií Českého rozhlasu Josef Tuka, který je také jejich režisérem. Produkci kampaně zajišťuje marketing Českého rozhlasu.

Foto: Český rozhlas

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Bonami mění v nové kampani kartonový svět za osobité bydlení

Bonami mění v nové kampani kartonový svět za osobité bydlení

Novou kampaň s historicky největší videoprodukcí spouští Bonami. Jejím hlavním motivem je kontrast mezi nudným „kartonovým“ světem a „osobitým bydlením“, které může být s Bonami dostupné a jednoduché. Kampaň vznikla ve spolupráci s YYY agency a reklamní a filmovou produkcí Nice!.

Více obsahu, moderní formáty. Portál iDnes.cz má nový design

Více obsahu, moderní formáty. Portál iDnes.cz má nový design

Zpravodajský portál iDnes.cz mediální skupiny Mafra po několika letech nabídne novou podobu. Zjednodušuje strukturu, zvyšuje podíl obsahu a klade větší důraz na moderní formáty. V první fázi prošla změnou domovská stránka a její hlavní části: Zpravodajství a Sport.